barca din chioscul cu ziare, mari corabii
#21
Postat 29 September 2005 - 10:24 AM
pentru moment nu mai cautati ca si mine cai verzi pe pereti pentru ca desi firma este in Bucuresti, in acest oras inca nu s-a distribuit revista si nici nu se stie daca se va intampla asta.
In afara de telefon (la care tocmai am vorbit) eventual contact/ comanda nu se poate face decat in baza talonului din primul numar expediat prin posta in original
Intradevar revista nu se distribuie nici in Cluj si defapt in multe alte orase.
Daca pentru produsele de la Nicoro alergi prin tot orasul, pentru aceasta revista, mi s-a recomandat sa merg s-o cumpar din Brasov
Bafta fratilor!
#27
Postat 29 September 2005 - 02:58 PM
1. Or fi venit saracii din Brasov aici sa vanda si mafiotii locali le-au dat cu tifla?
2. Nu pot face distributie decat daca au un nr. mai mare de exemplare si ei nu au bani sa produca atat?
3. (mai gasiti si voi)
#31
Postat 29 September 2005 - 04:53 PM
In afara de Brasov, revista se mai gaseste in Satu Mare, Vaslui si Giurgiu.
TaZzz, daca nu gasesti revista, suna la numarul dat de Horia pentru contact/piese defecte (021.40.10.888) si vei fi indrumat.
A aparut doar in cele 4 orase ca un studiu de piata si chiar daca nu va prinde bine pe piata, in aceste orase se va merge pana la ultimu numar.
Sondajul se termina peste o luna si daca se considera ca a prins piata, revista va apare si in Bucuresti si alte orase si va incepe tot cu numarul 1. Daca nu va prinde, ramane cum am spus mai sus.
Bafta!
#33
Postat 30 September 2005 - 10:21 AM
http://www.deagostin...ombat_aircraft/
Bafta!
#34
Postat 30 September 2005 - 10:43 AM
crios, la Sep 29 2005, 05:53 PM, a spus:
Nene, nu-s eu mare expert dar aici mi se pare ca-i o buba mare! De Brasov nu zic nimic! Din cate stiu e un oras in care "viata" e foarte scumpa. Dar sa te apuci de "studiu de piata" in 4 orase cu maxim 1 milion de locuitori si sa ignori cu desavarsire unul de peste 2,5 ori mai mare (Bucuresti)? Sa te arunci in zona Moldovei, cunoscuta ca avand un standard de viata mult sub medie? Sa faci studiu de piata in Satu Mare, acolo unde 90% din oameni se duc la cumparaturi la unguri? Unde gresesc?
#35
Postat 30 September 2005 - 10:46 AM
Admirabil profesionalismul celor de la Rodipet :hammer: Orasele alese pentru studiu de piata: Giurgiu, Vaslui, Satu Mare.... Dati-mi voie sa ma prapadesc de ris........ Fara Bucuresti, evident cea mai mare piata.Oare care sunt criteriile care au stat la baza alegerii ???? Sau mai bine zis au existat?
Spor,
Bill
#37
Postat 30 September 2005 - 11:05 AM
Strategia nu este a Rodipetului ci chiar cea de la DeAgostini.
Ideea este sa testeze exact acolo unde se pare ca interesul ar putea fi cel mai mic chiar si din punct de vedere modelistic.
Eu i-am intrebat de ce au ales Giurgiu si nu Galati pentru ca in galati sunt foarte multi "navalisti" si mi s-a spus ca tocmai asta este ideea. In cea mai mare parte revista trebuie sa prinda in mod special la segmentul de poulatie altul decat machetisti.
La final, unii dintre cei care nu sunt machetisti, vor deveni si vor ramane dupa 2 ani, in urma cumpararii revistei si cu un minim de scule specifice nu numai cu macheta si cu istoria, desigur.
Bafta!
#38
Postat 30 September 2005 - 11:11 AM
crios, la Sep 30 2005, 08:21 AM, a spus:
http://www.deagostin...ombat_aircraft/
Bafta!
Astea se cheama "partworks" si la momentul asta eu construiesc Fokker Triplane cum e asta http://www.buildafokkertriplane.co.uk/
Eu stiu bine macheta de Spitfire ca am fost tare tentat.
Nu e nevoie sa mori de ciuda. E mare scandal cu avionul ala. Nimeni nu a explicat ca datorita dimensiunilor avionului, trebuie sa fie pilotat numai in locuri special amenajate, iti trebuie asigurare ca sa nu omori pe cineva si trebuie sa fii membru al unui club care iti garanteaza exclusivitatrea asupra frecventei pentru radiocomanda (Stii ce misto e sa isi porneasca unul telecomanda pe aceeasi frecventa cand ai avionul in aer? - eu am o masina telecomandata si stiu ce misto face). Apoi radiocomanda (care e foarte rudimentara) si motorul nu sunt incluse. Trebuie sa aduni cupoane apoi sa platesti o taxa in plus pentru ele. In total, toata chestia duce la un avion care costa cu cel putin 100 de euro mai mult decat daca te-ai duce la magazin si l-ai lua de acolo. In plus, pilotarea unui avion radiocomandat e dificila chiar si cu un avion de antrenament si dubla (buddy) comanda, nici gand sa inveti asta cu un Spitfire. Sunt sanse ca dupa prima incercare de decolare sa te intorci acasa cu el in punga. Am peterecut destul de mult timp privind la altii cum piloteaza asa ceva ca sa imi dau seama.
Radu
Aceasta postare a fost editata de radub: 30 September 2005 - 11:12 AM
#40
Postat 30 September 2005 - 11:16 AM