Un nou user/membru pentru acest spatiu virtual: johnny_crow2003 (este si ID de Mess).
In Timisoara atat Mari Corabii, cat si Bismarck pot fi gasite in Hipermarketul Auchan (deci se da bon fiscal in ambele cazuri). Ultima data cand am fost in Auchan am gasit numerele 3 si 4 pentru Bismarck, iar Mari Corabii era la numarul 10 (cu toate ca yo deja am gasit in alta parte nr.11 si miercuri astept sa vina nr.12). Din motive financiare cumpar doar Mari Corabii si de data aceasta chiar am incredere in DeAgostini ca va publica cele 100 de numere. Navomodelismul si aeromodelismul m-au atras de mic inca din clasa I (am cateva machete acasa - nu la nivelul galionului, insa multe dintre ele mi le-a ros cainele cu mult timp in urma), deci sa zic ca am ceva experienta.
Inca nu m-am apucat sa construiesc galionul (o sa incep sa-l fac in vara) cu toate ca am timp si uneltele necesare, dar in Timisoara stau in chirie (sunt student) si as vrea sa finalizez corabia in localitatea in care merg la parinti (orasul Corabia, judetul Olt, localitatea in care m-am nascut) si tot acolo o sa incep construirea galionului, deci daca as incepe acum in Timisoara sa fac galionul peste 2 ani va trebui sa-l duc acasa si nu stiu cat de usor o sa-mi fie avand in vedere ca merg cu trenul ca tot am reducere (masina personala este doar in mintea mea).
Numele meu real este Ionut-Florin CIOARA, iar numele oficial al galionului este Sf. Ioan Botezatorul; multi dorim sa construim o corabie, iar yo m-am nascut si am locuit in orasul Corabia pana sa plec la facultate; un galion are nevoie de apa pentru a se deplasa, iar orasul Corabia este port la Dunare; denumirea localitatii este "Corabia", iar denumirea colectiei este "Mari Corabii", deci parerea mea este ca toate aceste coincidente o sa ne aduca noroc si cu siguranta o sa ajungem la ultimul numar fara intreruperi (sanatosi sa fim, sa avem bani, entuziasmul sa ramana ca la inceput si interesul fata de aceasta colectie sa nu se piarda).