M4A3(W)76 740 TD februarie45
#4
Postat 10 October 2009 - 06:25 AM
#5
Postat 10 October 2009 - 06:28 AM
kingtiger3002, la 9 Oct 2009, 15:43, a spus:
Din contra, frate KT, efectul cautat ti-a iesit destul de bine, dupe gustul meu...
Ai grija totusi de senilele T51, fata de restul sunt cam ireal de curatele.
Dar, tocmai ca ai muncit oleaca la acest proiect si ai adugat o groaza de chestii, poate ne zici si noua mai multe.
De la ce kit ai pornit (scutul tunului si turela ar indica un Italeri...), care-s problemele lui, cum le-ai rezolvat, ce si de ce ai adugat in plus, dupe ce fotografie/profil color te-ai inspirat... si alte maruntisuri d'astea.
Pe mine personal, m-ar bucura si niste fotografii suplimentare, mai ales ale detaliilor, caci blindajele suplimentare (cele laterale si sacii de nisip) arata chiar fain.
------------------
PS. He-he... se pare ca am postat in acelasi timp...
Multam fain pentru lamuririle suplimentare.
Posteaza rogu-te si fotografia care te-a inspirat, daca o ai. Chestiunea CHIAR arata interesant !
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 10 October 2009 - 06:33 AM
#6
Postat 10 October 2009 - 07:27 AM
#7
Postat 27 March 2010 - 08:18 PM
#9
Postat 27 March 2010 - 08:23 PM
#10
Postat 28 March 2010 - 01:34 AM
MaicAlurinaldi, te rog sa-ti revizuiesti limbajul. Si, ca sa te gindesti la treaba asta, ai 5 zile de pauza. Poate, in acest timp, arunci si un ochi pe cartea de gramatica!!
Poate intre timp iti faci si un cont valid, cu date corecte!
Z-mare
#12
Postat 28 March 2010 - 08:13 AM
#13
Postat 28 March 2010 - 08:34 AM
#15
Postat 29 March 2010 - 05:08 PM
da find pe rusi nui bai deloc decat ca daca intorcea ei turela apreau probleme
-n-o intorceau ca nu puteau butoiul fiind lipit cu superglue
-goleau butoiul il dadeau jos intorceau turela puneau butoiul la loc il umpleau si plecau
pacat de tonele si megatonele de informatii si poze care se mai gasesc inca pe net si care se pot folosi ca inspiratie ...daca este inspiratie
#16
Postat 31 March 2010 - 05:46 AM
kingtiger3002, la 28 Mar 2010, 09:34, a spus:
... am mai vazut asta la un sherman pe americani into carte si mie mi sa parut aiurea dar frumos, este altfel decit cele normale...
Frate KT, cand vine vorba despre combinatiile si permutarile posible la Sherman, exista o zicere plina de miez : ''niciodata sa nu zici niciodata''.
Cu toate acestea, as fi tare curios sa vad si io o fotografie cu un Sherman operational care are (un) boghiu montat invers. In teorie, mecanic este posibil, deoarece boghiurile nu sunt dedicate pentru partea dreapta sau stanga. Pur si simplu se monta bratul rolei de retur in fata sau in spate si se inversa sensul patinei de retur. DECI, nu se punea problema de A NU AVEA boghiu de schimb pentru partea unde este nevoie... ci de a monta bratul rolei si patina, in sensul NORMAL.
De aceea, te rog frumos sa-mi dai si mie link-ul spre fotografia din sit-ul frantuzesc si, sa-mi indici rogu-te numele cartii si numarul paginii.
Nu-mi dau seama foarte bine din fotografiile tale, dar mi se pare ca ai vopsit rolele de retur si rotile intinzatoare cu aceeasi culoare folosita la bandajele de cauciuc ale galetilor. Chestia nu-i in regula, pentru ca zisele role si roti intinzatoare, NU AVEAU bandaje de cauciuc, ele erau complet metalice. Vezi imaginile de mai jos.
Mi-as permite sa-ti sugerez, sa dai totusi butoiul acel jos. Locul acela este total nepotrivit, in plus, felul in care este ''prins'' sfideaza oleaca legea gravitatiei...
In rest, te felicit pentru subiectul interesant si ingenios ales. Adevarat, cel mai atractiv mod de a finaliza un proiect de M4A2(75)VVSS late, este al unei masini obtinute in lend-lease de Glorioasa Armata Rosie si... folosita la greu si cu multa placere de catre aceasta. Epava aceea ruginita si incompleta, azvarlita in fundul curtii muzeului militar, este fantoma un Sherman exact de acelasi tip cu cel modelit de matale.
Bravos stimabile... si, la (cat) mai multe !
Aceasta postare a fost editata de GRIZZLEA: 31 March 2010 - 05:56 AM