Postat 17 October 2009 - 06:08 AM
Florin, asa cum ti-am tot zis de-alungul acestui topic, sunt foarte impresionat de modul in care ai abordat acest proiect.
Pe langa talentul tau evident, asta spune multe ( daca mi-e permis sa-mi dau cu presupusu' ) despre tine, ca om...
As zice ca mi-ar face mare placere, sa te cunosc personal !
Io te-as ruga... sa-ti sistematizezi si completezi materialul din acest topic si, sa faci efortul de a scrie un articol pentru comunitatea noastra virtuala. Articol completat de fotografii mai cu har realizate... pentru ca, am vazut ca si poti si ai si cu ce.
Caci, pana la urma, valoarea unui sit de modelism este data de cantitatea si calitatea articolelor publicate in el ! Iar in ultimul timp, asta s-a intamplat mai rar pe la noi... fiind si io unul dintre nesimtitii care au contribuit la aceasta trista stare...
Acum, trebe sa accepti si cateva carcoteli din partea mea, despre niste mici chestii, corectabile inca :
- Si periscoapele trapelor din fata trebe sa aiba protectii.
- Ai montat trapele cupolei comandatului invers. Cand montantul pentru "Ma'Deuce" este in spate, jumatatea cu periscop trebe sa fie in dreapta.
- Acest model "tarziu" de M4A1(75) avea OBLIGATORIU la fund, cupla de remorcare. Stiu ca instructiunile kitului nu-ti indica asta, dar gasesti cele doua piese printre cele marcate ca si "in plus".
- Consider ca ultima ta mana de "drybrush" este un pic cam aspra, in sensul contrastului. Desi este o metoda "invechita", io o consider inca supervalida, daca tehnica respectiva este aplcata in mai multe straturi cu mici variatii de tonalitate intre ele. Asa, "urmele" pensulei uscate nu vor mai fi evidente, datorita degradeului obtinut.
- Mai gaseste, te rog, niste bulendre/bagaje... si mascheaza lipsa busonului blindat, uitat de matriterii chinezi...
Acestea fiind zise... si in speranta ca vei recidiva pe inepuizabil de divresa cale shermanista, io salut cu multa bucurie locul fruntas pe care ti l-ai castigat, in costeliva si fantomatica noastra comunitate braillista...