Forum Machete,Modelism,Hobby: Salutari la toata lumea - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Salutari la toata lumea

#1 Useril este offline   AcidCod3 

• Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 07-September 09

Postat 07 September 2009 - 09:48 PM

Salutare tuturor, numele meu e Andrei, am 25 de ani, sunt din Cluj si incepator in ale modelismului. Deocamdata m-am limitat la zburatoare, dar in curand sper sa trec si la inotatoare. Din lipsa (totala) de experienta si materiale/unelte ma limitez la ce e in cutie si ce scrie pe instructiuni, dar sper sa trec (incet si sigur) la chestii mai avansate. Din cate am vazut pe forum, am multe de invatat, dar se pare ca am si de la cine. Cam atat pentru moment, va doresc toate cele bune.

#2 Useril este offline   Hefaistos 

• Membru deplin
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 17-October 08

Postat 07 September 2009 - 11:42 PM

salutare andrei.
suntem mai multi din cluj si tare multi cu mare experienta si talent in ceea ce te pasioneaza(nu vb in numele meu)
cand ai ceva de intrebat feel free to ask
bine ai venit

#3 Useril este offline   puffy 

• Membru deplin
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 01-April 09
  • Interests:Al doilea razboi mondial,Blindate si avioane militare rusesti(ww2),basket si fotbal,marsuri militare

Postat 08 September 2009 - 10:03 AM

Salut si bine ai venit!As vrea sa iti adresez o intrebare:De unde iti cumperi machete (m-ar interesa daca este in special un magazin in Cluj inafara de magazinele de jucarii din Iulius Mall si Polus Center)

Numai bine

#4 Useril este offline   wurger 

• Membru senior
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05

Postat 08 September 2009 - 11:33 AM

Bine ai venit ! Iti stam la dispozitie cu raspunsuri si sfaturi.
Ai oameni de mare valoare la Cluj si care nu se feresc sa puna osul la treaba.

#5 Useril este offline   Bill 

• Membru senior