Sherman Bulldozer
#1
Postat 06 September 2009 - 02:43 PM
Unii din galeti sunt usor ridicati deoarece senilele fiind usor prea lungi am ales sa-l pun pe un teren mai accidentat, deci suspensiile nu vor sta drepte.
#7
Postat 06 September 2009 - 08:31 PM
Exact la aceasta masina ma gandeam ca vei lucra, raportat la ce scrisese fratele Witt, in unul din celelalte topice ale seriei Sherman.
Frumoasa interpretarea !! Un mare BRAVO si de aceasta data.
Intrebare :
-Numai mie-mi pare prea "metalizat" lucrata masina ? La sedinta foto, inca nu era uscata "cromatica", sau e doar o iluzie optica ?
Binenteles-constient fiind- ca pe viu, contrastul metalic/mat nu este atat de accentuat ca si in poze.
Nu am intrebat doar pentru a fi un Gica contra al antescriitorilor mei, insa mie asa-mi pare, mai ales in spatele lamei (pe brida centrala) si muchiile laterale ale cutiei blindate (sus).
In rest, din puct de vedere al cromaticii folosite-SUPERB !
Multam si pentru pozele mari (ne mai clatim si noi ochii si invatam una alta). Zau ca merita.
Sper cu asta, sa se incheie seria GB Sherman "Made in Marhaba"
Desi (sincer) mi-ar parea rau.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 06 September 2009 - 08:51 PM
#13
Postat 07 September 2009 - 01:05 PM
Am uitat sa pun cablul de remorcare si am vopsit canistra aia verde dupa model german ca asa "da bine". In mod normal n-ar avea ce cauta in Corea in 1950 (de unde e de fapt inmatricularea). Alta chestie la care mi s-a atras atentia pe MissingLinx este ca eronat am scris pe lada aia US ARMY cind de fapt "caruta" nu apartinea armatei ci marinei militare a US . Iar lanturi cica nu prea se carau pe tancuri. O data ca erau slabe pt remorcare si alta ca numai se incurcau in senile p-acolo. Ma rog, mai invatam cite ceva.
#15
Postat 07 September 2009 - 07:55 PM
Ceea ce vroiam sa spun este ca intr-un fel sint dezamagit de missing lynx.....si sincer chiar nu ma asteptam la asta. Da la faza cu canistra nimic de comentat au dreptate, dar eu vin si intreb ce daca o cutie a us army era pe blindat era asa greu sa ajunga acolo hai sa fim seriosi. Da lantul este cea mai proasta varianta pt. remorcare stiu asta din proprie experienta dar....hai sa fim seriosi e nota artistica, adica poate tanchistii respectivi doar asa ceva au avut la dispozitie la momentul respectiv. De ce sint dezamagit?...pt ca am ajuns la concluzia ca ti-au cautat nod in papura pt ca daca ne uitam la wk3001 a lui Adam Wilder care are in momentul de fata nu mai putin de 14 replaiuri admirative o sa vedeti ca nu are un lant ....are 3 , si unul din el e asa aproape de senila stinga incit nu vad cum acesta nu o sa il zmulga si o sa se incurce in calea de rulare. Ei bine nimeni nu a zis nimic de rau de lanturile respective...cam atit am avut de zis. Ajung la concluzia din nou ....ca evident conteaza cum te cheama pentru ca daca ma intrebati pe mine acel vk3001 are atitea scurgeri de lichide simulate incit sincer nu vad cum mai putea continua sa mearga fara sa se caleze.
#16
Postat 07 September 2009 - 08:24 PM
E BESTIAL, MAESTRE !!! Asa mai "lucitor" chiar e pe placul ochilor mei!
Bai mizinglincs! Mucles, mai!
Aceasta postare a fost editata de mersu: 07 September 2009 - 08:24 PM
#18
Postat 07 September 2009 - 09:52 PM
Nu cant in struna nimanui, apreciez ceea ce e frumos, indiferent din mainile cui iese, insa VK-ul (desi continua "traditia" Mig Production;-ca de'), nu se ridica la inaltimea celui care l-a vopsit. Parerea mea e ca orice macheta, pentru a evita discutii/admonestari ulterioare, ar trebui insotita de o fotografie folosita ca model privind reprezentarea. Altfel, totul e doar fictiune si de cele mai multe ori, fiecare-si imagineaza altceva legat de cum trebuie sa arate o macheta.
- Canistra ? Poate
- Cutia ? Categoric putea fi acolo.
- Lanturi ? Puteau fi, chiar daca nu-s bune de nimic la tractat, etc, etc. Dar sunt acolo si arata fain pe macheta ! Ar trebui ca cei care incearca sa dea lectii despre ce si cum e mai corect, sa puna mana sa faca ceva asemanator si la final se poate compara. In rest, doar povesti ce nu-si aveau rostul pe missing.... . Pacat.
@ Orogos
Scurgerile alea de pe Vk vor sa fie de fapt- apa de ploaie, uita-te si sus pe turela, in spatele cupolei comandantului. Desi la cum arata, mai degraba par a fi scurgeri (spre in sus ), asa cum bine ai spus si tu.
In umila mea parere, nu atat lanturile dau prost pe macheta, cat grinda colorata parca prea nenatural (vopsita in contrast strident cu restul masinii) si numarul tactic, cautandu-se acelasi contrast puternic prin lipsa urmelor de ploaie ce ar fi trebuit aplicate deasupra. Nu mai vorbesc de patinele de pe nas si acelasi contrast puternic, prin oxidul folosit. Poate e si chestie de gusturi, totusi.
Fiecare cu placerea lui, noi (privitorii) doar ne dam cu parerea si incercam sa parem mai docti, subsemnatul nefacand exceptie de la regula
Ovidiu, inca o data, faina reprezentarea- missinglinx ar trebui sa-si cam tina gura. Parerea mea
Pe buna dreptate, ai din nou ocazia sa te simti ca un curcan !
#19
Postat 07 September 2009 - 10:13 PM
Aceasta postare a fost editata de dany: 07 September 2009 - 10:22 PM