Aşa cum spuneam acum o vreme că doresc să intru şi īn GB-ul shermanist, pānă la urmă mi-am făcut curaj şi am făcut-o şi pe asta. Cu toate că iniţial intenţionam să construiesc un El Alamein Sherman, după o revelaţie duminicală şi un schimb reciproc avantajos (sper!!!) cu fratele Marhaba, am ajuns la concluzia că s-ar impune un Sherman franţuzesc, un subiect destul de puţin reprezentat.
Deci, după īndelungate discuţii cu fratele Dragoş, profesor dr. īn shermanologie şi după zeci de ore petrecute īn faţa monitorului, am găsit că cel mai bun kit pentru o conversie care să reprezinte un M4A2 franţuzesc, şi anume:
http://www.dragon-models.com/catalog/dml/n...511-reviews.htm
Īnarmat cu cele de trebuinţă şi cu poza care mi-a făcut zile negre şi nopţi albe, le Douaumont, m-am apucat de ce-a ieşit:
Mai e de muncă puţin pānă să intre la vopsit, aşa că aştept sugestiile şi reclamaţile (condica este deschisă).
Pagina 1 din 1
French Sherman M4A2 Conversie din M4
#2
Postat 24 August 2009 - 09:32 AM
Marius, sunt impresionat de felul cum ti-ai abordat proiectul Shermanist !
Grija pe care ai avut-o pentru detalii, m-a uns pe inima !
Ceea ce tu n-ai spus clar, este ca proiectul tau reprezinta o CONVERSIE dintr-un kit de M4, intr-un M4A2 diesel. Cred ca pentru a face lucrurile clare pentru ceilalti frati posibil interesati, ar trebui sa enumeri diferentele dintre un M4 si un M4A2 si... modificarile & inlocuirile pe care le-ai facut tu !
Ai facut treaba faina cu placa din spate a corpului superioar dar, ungiul fotografiei nu-mi permite sa vad daca ai adugat pe placa din spate a sasiului si tobele de esapament. Vezi ca acolo ar trebui sa existe si un deflector pentru aerul cald de la radiatoare si gazele de esapament. Daca nu gasesti o fotografie... o sa scobesc io dupa una graitoare.
Grozav ca ai deschis toate capacele periscoapelor... pe care probabil ca o sa le adaugi dupa vopsire ( banuiesc ca esti un fericit si ai din cele injectate in stiren transparent ). Ai grija la inelele de ridicare de pe puntea din spate. Trebe sa fie perpendiculare PE SOL, nu pe suprafata pe care sunt sudate.
Poate ar mai merita sa adaugi un inel de sudura in jurul extractorului de fum de pe turela.
Felicitari, urmaresc cu mare incantare proiectul tau !
Grija pe care ai avut-o pentru detalii, m-a uns pe inima !
Ceea ce tu n-ai spus clar, este ca proiectul tau reprezinta o CONVERSIE dintr-un kit de M4, intr-un M4A2 diesel. Cred ca pentru a face lucrurile clare pentru ceilalti frati posibil interesati, ar trebui sa enumeri diferentele dintre un M4 si un M4A2 si... modificarile & inlocuirile pe care le-ai facut tu !
Ai facut treaba faina cu placa din spate a corpului superioar dar, ungiul fotografiei nu-mi permite sa vad daca ai adugat pe placa din spate a sasiului si tobele de esapament. Vezi ca acolo ar trebui sa existe si un deflector pentru aerul cald de la radiatoare si gazele de esapament. Daca nu gasesti o fotografie... o sa scobesc io dupa una graitoare.
Grozav ca ai deschis toate capacele periscoapelor... pe care probabil ca o sa le adaugi dupa vopsire ( banuiesc ca esti un fericit si ai din cele injectate in stiren transparent ). Ai grija la inelele de ridicare de pe puntea din spate. Trebe sa fie perpendiculare PE SOL, nu pe suprafata pe care sunt sudate.
Poate ar mai merita sa adaugi un inel de sudura in jurul extractorului de fum de pe turela.
Felicitari, urmaresc cu mare incantare proiectul tau !
#5
Postat 26 August 2009 - 04:56 PM
DRAGOS, la 26 Aug 2009, 15:04, a spus:
Marius, stiu ca ai acea fotografie grozava cu M4A2-urile din 2eme DB, intr-un format destul de mare... dar cred ca o sa te amuze sa o ai si LA CALITATEA ACEASTA :
Nu numai că mă amuză, ci mă şi uimeşte, nu doar prin calitate ci şi prin dimensiune. Trebuie să mărturisesc, frate Dragoş, că poza asta, prin faptul că arată vehiculele īn īntregime, īmi răspunde la multe īntrebări. Mulţumesc şi sper să vezi cāte lucruri schimbă o poză.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1