Pagina 1 din 1
La Fayette
#5
Postat 15 September 2005 - 08:01 AM
Ce n-am remarcat pe planul de montaj cand ne-am uitat inpreuna peste el, am remarcat acum (ar fi trebuit sa-mi treaca prin cap ), "portile" laterale, nici nu coboara nici nu se salta ci gliseaza in lateral spre partea din fata a navei. .
Imi vine sa-mi dau doua palme pentru asta :hammer:
Bafta!
Imi vine sa-mi dau doua palme pentru asta :hammer:
Bafta!
#8
Postat 15 September 2005 - 08:48 AM
Ca idee, este o nava destul de intretinuta.
In ceea ce priveste parerea mea despre cele doua porti - Heller a zbarcit-o.
Totusi cred ca nu spre fata glisau ci, probabil spre spate desi inca nu-mi dau seama cum este in realitate.
In imagine se vede aparatoarea de la glisiera si spre fata cel negru pare sa fie un tampon de capat de cursa (cred). Pare sa fie o poarta de genul celor de camera frigorifica care se deplaseaza spre fata si apoi spre lateral, dar, ma repet, nu sunt sigur.
Bafta!
In ceea ce priveste parerea mea despre cele doua porti - Heller a zbarcit-o.
Totusi cred ca nu spre fata glisau ci, probabil spre spate desi inca nu-mi dau seama cum este in realitate.
In imagine se vede aparatoarea de la glisiera si spre fata cel negru pare sa fie un tampon de capat de cursa (cred). Pare sa fie o poarta de genul celor de camera frigorifica care se deplaseaza spre fata si apoi spre lateral, dar, ma repet, nu sunt sigur.
Bafta!
#10
Postat 15 September 2005 - 10:06 AM
Evident, m-am inselat
Uite poza, se ridica in sus si interior precum o usa de garaj.
http://www.naval-technology.com/projects/l...lafayette3.html
Uite poza, se ridica in sus si interior precum o usa de garaj.
http://www.naval-technology.com/projects/l...lafayette3.html
#16
Postat 15 September 2005 - 05:04 PM
Citeaza
Uite poza, se ridica in sus si interior precum o usa de garaj
Ma tem ca nu e chiar asa: priviti mai atent, una din fotografii o arata pe jumate ridicata! Parerea mea e ca mai degraba si mai rapid se aduna prin roluire precum obloanele metalice de la vechile magazine sau transperantele de la ferestre! Si ma intreb din ce o fi: avind in vedere suprafata, "poarta" e mai degraba un "calcii al lui Achile"
#17
Postat 15 September 2005 - 07:15 PM
In primul rind va multumesc pentru aprecieri.
In ceea ce priveste poarta e un pic cam tarziu, deoarece barcile se montau in faza incipienta a machetei.Ar fii totusi posibil cu riscuri mari de a o deteriora.
Oricum schema data de Heller propunea montarea barcilor (care evident sunt vopsite in 3-4 nuante si arata destul de bine) dupa care urmeaza montate portile, in pozitia inchis.
In problema "ing"-urilor....La nave astea merg numai la epave sau cel mult la cele din flota comerciala.In marina militara nu e cazul de "ing"-uri.Curatenia e la mare cinste cum zicea si Crios. Mai ales ca e vorba de o nava stelth adicatelea....crema cremei in domeniu.
In ceea ce priveste poarta e un pic cam tarziu, deoarece barcile se montau in faza incipienta a machetei.Ar fii totusi posibil cu riscuri mari de a o deteriora.
Oricum schema data de Heller propunea montarea barcilor (care evident sunt vopsite in 3-4 nuante si arata destul de bine) dupa care urmeaza montate portile, in pozitia inchis.
In problema "ing"-urilor....La nave astea merg numai la epave sau cel mult la cele din flota comerciala.In marina militara nu e cazul de "ing"-uri.Curatenia e la mare cinste cum zicea si Crios. Mai ales ca e vorba de o nava stelth adicatelea....crema cremei in domeniu.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1