Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 08 October 2009 - 01:31 PM
Pregatire pentru Expozitie FW 190A 8 in revizie si PZL 23 Karas "aglomerat"
#43
Postat 08 October 2009 - 07:00 PM
La mai mare wurgere! Recunosc ca nu-mi plac Tigrii, Foche-Wulf-urile, rosiile si pestii, insa asta e de milioane! Ba nu, ce zic eu.. priceless... De PeZeLeu nici nu mai zic: abia astept sa ne vedem la alba daca o sa vii, desi se cam subintelege ca e cu prezenta obligatorie. Inca o data felicitari!
#45
Postat 09 October 2009 - 08:19 AM
Pe parcursul constructiei am fost foarte indoit de utilitatea finalizarii.
La Alba viu (viu sau mort), chestia e ca imi propusesem sa vin doar cu figurine.....Ma mai gandesc.
Messerschmitt - in pozele alea nu se vede mare lucru. Dupa ce o sa le vezi in poze mai de detaliu sau pe viu accept laude dar mai ales critici (ai ce critica crede-ma !).
#46
Postat 25 January 2010 - 12:40 PM
In fine, iata pozele (in prima parte cele de la FW 190 A8 R11)
Vederi generale din diverse unghiuri:
Detalii motor si armamentul de pe fuselaj:
Detalii intrados, motorul, manunchiul de esapamente si locasul trenului de aterizare:
Usita de vizitare a comenzilor carmei precum si a amortizorului si sistemului de escamotare a rotii de coada. Prin chepengul lateral se pot vedea buteliile albastre de oxigen si butelia de la instalatia MW:
In timpul manipularii pt. poza, usita triunghiulara de pe deriva a cazut. Mai bine, ca acum se vede si ce-i pe interiorul ei:
Si niste vederi generale de sus:
Se vad multe lipsuri peste tot. Sunteti liberi sa comentati, dar in acelasi timp ganditi-va ca ati aborda proiectul...
Aceasta postare a fost editata de wurger: 25 January 2010 - 12:42 PM
#49
Postat 25 January 2010 - 01:10 PM
Ceea ce reduce mult din impresia "artistica" sunt in primul rand ramele din PE de pe cupola si "turela" (loggia, balconasul inchis pe vremea lui Ceasca) ventrala.
Mitralierele sunt integral refacute, pana sa apara astea din bronz pe care le comercializeaza Parc Models (mi-ar fi placut).
Pozele - Vederi generale:
Detalii cockpit si zona adiacenta:
Si zona ventrala cu ferestrele de observare si bombardament, fereastra triunghiulara a pilotului, locasurile pt. bombe.
Detaliu mitralior dorsal - podea corugata
Cam atat.
Ca si la FW, puteti sa-l faceti de bafta dar cu moderatie. Am muncit mult si nu prea mai am de gand sa refac ceva la el. Cine poate, sa-l faca mai bine.
#52
Postat 25 January 2010 - 01:31 PM
N-am pierdut elicea, dar la Salonul Militar National, cineva m-a tras de atentie spunandu-mi ca elicea nu se scotea cu tot cu coafa. Eu le pusesem impreuna ca sa nu le pierd. Drept urmare le-am omis din pozele astea. Stie toata lumea cum arata o elice de FW. In plus se scotea coafa, apoi palele si abia la urma mecanismul de reglare a pasului. Asta daca mecanicii urmau sa scoata radiatorul de ulei inelar.
Tibi, multe detalii sunt de la Airwaves de la motorul din rasina care a reprezentat in sine o macheta microscopica. Chalenge-ul a fost sa le pun la locul lor. Tipii nu dau si batiul motorului si acolo abia a fost cel mai greu de facut sa se potriveasca.
Celalalt set de la Verlinden continea multe piese supradimensionate si pe astea abia le-am scratchuit - capacele tunurilor din aripi, cutiile de munitie din compartimentul motor.
Urmeaza sa fie inclus intr-o diorama cu mecanici si ambient....Poate cand ies la pensie
Daca te referi la grauntele inestetice de vopsea, sa stii ca-i vina mea, nu a kitului.
Pe mine ma mananca in ...... sa fac mereu tot felul de experimente cu vopsele, solventi si presiuni si, mai tragic, ma apuca sa fac asta pe machete serioase.
Avand in vedere cantitatea de PE n-am mai avut curajul sa mai slefuiesc ceva.
E, din avion nu se vede.
#53
Postat 25 January 2010 - 01:54 PM
Efectul vizual al muncii depuse necesita prezentarea unor asemenea imagini. Apreciez gestul si incerc sa deduc nervii/satisfactia aferente "obtinerii produsului final".
-Esti sigur insa ca la "macelar", antena trenanta e montata in sensul corect ?
S-ar putea sa ma insel, insa din imaginea de mai jos eu vad altceva :
In rest, no comment.
#54
Postat 25 January 2010 - 03:13 PM
La Me 109 K am vazut-o orientata in fata; la altele am vazut-o orientata in spate.
Am dedus ca nu exista un mod implicit in care atarna, ci doar ca era un fir de otel care se orienta cum voia cand nu era supus unei presiuni - respectiv cea a curentului de aer.
Mai mult de atat n-am dat importanta detaliului.
O sa ma uit la mai multi "macelari" sa vad cum le atarna "paiul". Daca gasesc 9 cu el in spate si unul cu el in fata, o tai si pun un fir de vipla. Oricum asta e cam gros pentru scara asta.
Multumesc pentru comentariul util.
#56
Postat 25 January 2010 - 03:30 PM
vre-o suta de ani de exercitii(subsemnatul) pana sa te apropii de Maestru.Jos palaria.(daca as putea sa le printez color sa ma tot uit la ele..)
#57
Postat 25 January 2010 - 03:38 PM
Eu sunt departe de asa ceva
#58
Postat 25 January 2010 - 04:52 PM
Eu m-am apucat de machete (si mai apoi de modelism) prin '93 vara, dar abia prin 98 am devenit mai drastic cu rezultatele mele.... Shit ! Adica 12 ani !.....Ce trece timpul dom'ne (si ce prost stau la aritmetica). (asta am edit dup'aia)
Am facut si fac multe chiftele, pur si simplu pentru relaxare.
Nu ma consider maestru in vreun domeniu si stiu multi altii mai buni ca mine. Asta ma tine pe drumul spre inainte.
Dar am multe kituri si-mi pare rau sa le arunc/dau/vand doar pentru ca s-ar putea sa nu mai iasa asa ca astea.
Aceasta postare a fost editata de wurger: 25 January 2010 - 04:54 PM
#60
Postat 25 January 2010 - 06:59 PM
Ma leg doar de antena. Aceasta este asa numita antena long wire (antena cu fir lung) specifica comunicatiilor la distante mari, pe lungimi de unda mari (medii sau lungi. Submarinele au si ele asa ceva). Antena consta dintr-un tub de lemn prin care este trecut un fir (defapt antena propriu zisa) cu o greutate in capat, celalalt capat find infasurat pe un mosor. In cazul comunicatiei cu o astfel de statie, firul era derulat de pe mosor si atirna in spatele avionului. Dupa incheierea legaturii, antena era trasa din nou pe mosor, un capat raminind afara. Normal, acest capat era indreptat in sens contrar directiei de zbor.
Wurger, taie bucatica indoita si inlocuieste-o cu o bucatica de lita, cu o bobita de aracet in capat si ....gata!