m 461 scratchbuilt 1/12
#105
Postat 19 November 2009 - 06:27 PM
Salut
Piesa trapezoidala de obicei era suport pentru foaia de parcurs sau pentru diverse anunturi gen "fara apa", "cu antigel" sa.
Nu am observat vre-un furtun atasat la nici unul din M-urile 461 din parcul auto
Avea 2 stergatoare cu un singur motor (mecanism apropiat de cel de la Dacia 1100 1300)
Piesa trapezoidala de obicei era suport pentru foaia de parcurs sau pentru diverse anunturi gen "fara apa", "cu antigel" sa.
Nu am observat vre-un furtun atasat la nici unul din M-urile 461 din parcul auto
Avea 2 stergatoare cu un singur motor (mecanism apropiat de cel de la Dacia 1100 1300)
#106
Postat 19 November 2009 - 07:03 PM
Mobox, la 19 Nov 2009, 18:27, a spus:
Salut
Piesa trapezoidala de obicei era suport pentru foaia de parcurs sau pentru diverse anunturi gen "fara apa", "cu antigel" sa.
Nu am observat vre-un furtun atasat la nici unul din M-urile 461 din parcul auto
Avea 2 stergatoare cu un singur motor (mecanism apropiat de cel de la Dacia 1100 1300)
Piesa trapezoidala de obicei era suport pentru foaia de parcurs sau pentru diverse anunturi gen "fara apa", "cu antigel" sa.
Nu am observat vre-un furtun atasat la nici unul din M-urile 461 din parcul auto
Avea 2 stergatoare cu un singur motor (mecanism apropiat de cel de la Dacia 1100 1300)
piesa trapezoidala este de fapt doua,dispuse simetric pe parbriz,si se numesc "deflectoare".sub ele exista un canal , conectarea cu aeroterma fiind facuta sub bord, de aia nu se vede... ca sa agatau diverse lucruri in ele, sunt convins,dar scopul lor este de a dezaburi geamu'...
#112
Postat 24 November 2009 - 12:43 PM
#117
Postat 01 December 2009 - 02:13 PM
Felicitari pentru proiect, in primul rand!In al doilea rand poate esti amabil sa detaliezi procesul de ambutisare.Incerc sa fac niste piese tronconice(faruri) din tabla de alama de 0.1, prin pansonare usoara cu o tija metalica care are forma farului.Inevitabil toate piese sfarsesc sa se strapunga, inainte de formarea completa.Asa ca poate ma ajuti sa inteleg cum trebuie facut corect.