m 461 scratchbuilt 1/12
#3
Postat 07 August 2009 - 08:44 PM
nu stiu daca iti este de ajutor dar am gasit un forum pe aceasta tema (M461) aici : http://www.dtrn.ro/f...wforum.php?f=23
si niste dimensiuni (ultima pagina a pliantului) aici : http://storm.oldcarm...com/arom461.htm
Daca iti sunt de folos ma bucur !
#5
Postat 09 August 2009 - 10:05 AM
Salut,
nu stiu daca iti este de ajutor dar am gasit un forum pe aceasta tema (M461) aici : http://www.dtrn.ro/f...wforum.php?f=23
si niste dimensiuni (ultima pagina a pliantului) aici : http://storm.oldcarm...com/arom461.htm
Daca iti sunt de folos ma bucur !
pe forumul acesta m-am inregistrat de saptamana trecuta si nici acum nu am primit permisiunea sa ma loghez!speram sa gasesc acolo ce imi trebuie...a mai ramas varianta masuratorilor directe.sa vad cine imi va da voie sa-i calaresc masina...multumesc
#7
Postat 09 August 2009 - 11:01 AM
La acest link sunt date exact acelesi dimensiuni pe care le-a dat si Flo,insa mai gasesti si ceva detalii despre model...asta daca te intereseaza
Bafta si spor!
Aceasta postare a fost editata de axor: 09 August 2009 - 11:04 AM
#8
Postat 11 August 2009 - 06:12 PM
asa a fost sa fie... se vor naste gemeni!!
#11
Postat 15 August 2009 - 10:03 AM
Felicitari . Ar fi interesant daca pe langa poze ai povesti si despre materialele si tehnicile folosite.
Spor la treaba.
tehnica esentiala in realizarea acestui model este mersul pe umeri si calcaie.e la fel cu cel pe coate si genunchi,da'cu burta-n sus...doar asa se poate merge pe sub masini.in rest, treaba e simpla:cu un minicircular am debitat baghete de lemn de tei la dimensiunea necesara, pe care le-am asamblat ca atare si apoi le-am spritzuit cu spritzchit auto.straturi subtiri la intervale de10 min pentru a permite lemnului sa absoarba bine.finisate, juri ca-s din metal...in faza urmatoare am luat o doza de bere, pe care am racit-o bine de tot(de preferat 4 grade celsius).stim cu totii ca doza e din aluminiu...evident am baut berea si din tabla cutiei am confectionat diversi suporti care nu necesita cositorire.de mentionat faptul ca tabla cutiei de bere este foarte subtire, pe toate drumurile, si ieftina!decalita, se preteaza de minune pentru metaloplastie...asta in lipsa de alceva!din tabla de cupru ceva mai groasa(0.15)am facut foile arcurilor.urmeaza sa le asamblez...nu am decalit tabla.elasticitatea pe care o are acum vor face arcurile functionale.deocamdata atat...
#14
Postat 22 August 2009 - 12:12 AM
#16
Postat 22 August 2009 - 09:19 AM
VIPER, la 22 Aug 2009, 01:12, a spus:
mmmm...da... super macheta!dar, nu pot sa ma abtin sa nu remarc cateva chestii:baiatu' ala a lucrat la o scara mai mare,ceea ce i-a permis gradul ala de detaliere.a avut si avantajul pieselor prefabricate(puntile,cardanele,CAUCIUCURILE!!)pentru ca macheta lui este functionala.tehnica de lucru a caroseriei nu poate fi decat asemanatoare,fiind lucrate in metal.pacat,totusi , ca nu am vazut site-ul mai devreme...as fi facut arcurile din...foi de arc de ceas!!ar fi iesit mai elastice decat acum.deh...nu cred ca le mai schimb.oricum, ai reusit sa-mi demonstrezi ca gradina cu de-alde noi este imensaaa...mesi.
#17
Postat 22 August 2009 - 10:59 AM
Aceasta postare a fost editata de ciprian_gl: 22 August 2009 - 10:59 AM
#18
Postat 22 August 2009 - 12:19 PM
#19
Postat 22 August 2009 - 07:21 PM
Am fost la magazinul de sanitare din Gl "RENO" daca il stii tu (Siderugistilor colt cu Gh. Doja) (mai aveau si la Larisa tot pe Siderugistilor pe langa General) si am vazut ca sunt garnituri destul de mari.. am cautat eu ceva mai mic dar nu am gasit. Niste date culese azi ar fi: garniturile cuprinse intre 40-100 mm cresc din 10 in 10 mm iar restul din 25 in 25 mm.
Tinand cont de modelul ales, un M461 zic ca o sa ai ceva probleme la partea din fata a modelului dar scara de executie iti permite lejer acest lucru.
Bafta la modelit!