Lucrarile mele
#221
Postat 30 January 2014 - 10:29 AM
Catta, am uitat sa precizez ca ma refeream la IAR 80 Nightfighter.
De acord ca paraflamele stil "con de brad" nu arata prea elegant.
O inspiratie mai buna,ar fi solutia gasita de nemti pentru Me 110 sau Ju 88 G6?
Oricum Axor ne poate face o demonstratie despre "cum ar fi(fost)".
De acord ca paraflamele stil "con de brad" nu arata prea elegant.
O inspiratie mai buna,ar fi solutia gasita de nemti pentru Me 110 sau Ju 88 G6?
Oricum Axor ne poate face o demonstratie despre "cum ar fi(fost)".
#222
Postat 31 January 2014 - 09:48 AM
Longinus, la 30 January 2014 - 10:29 AM, a spus:
Catta, am uitat sa precizez ca ma refeream la IAR 80 Nightfighter.
Tot la el ma gandeam si eu dar nu pot sa-mi imaginez IAR ul cu buzduganul ala dupa el. Ma gandeam la o evacuare gen La5/7 dar care in plus sa fie carenata / acoperita si cu ceva fante suplimentare care sa para ca o acoperitoare de flacari, NU trebuie sa fie foarte credibila ca e un what if pana la urma, important e sa dea bine. Oricum ideea de vanator de noapte fara radar ar fi presupus un centru de comanda ca sa-l directioneze in zona de interceptare ceea ce oricum nu am avut. Eu stiu ca escadrila noastra de 110 de noapte nu a avut nici o victorie pe timp de noapte si vorba aia erau dedicati pentru asa ceva. Bāzu s-a ambitionat la un moment dat sa-si treaca in palmares o victorie pe timp de noapte dar nu a reusit decat sa streseze tot aerodromul cu pregatirile pe timp de noapte plus ore nedormite pentru tehnici si rezultatul a fost zero.
#223
Postat 04 February 2014 - 11:25 AM
Waaaw ce activitate ,bun asa,nu-i niciun deranj.
Niki,cred ca vei astepta foaaaarte mult dupa 29-urile alea ,oricum,nu-i de lepadat sugestia ta.Nu-mi place sa pictez jet-uri,profilele cu f-16 au fost o intamplare.
Catta,s-a notat.
Acum,ultimele realizari :
Prototipul de 80 si un DC dupa singura poza cu acest aparat
...si ceav whif-uri cu ''propuneri de camuflaj pentru apratele de serie''
DC-uri
80 pe frontul de est si unul bulgaresc
Me-109 TL
a 4-a captura,Yak-3
Niki,cred ca vei astepta foaaaarte mult dupa 29-urile alea ,oricum,nu-i de lepadat sugestia ta.Nu-mi place sa pictez jet-uri,profilele cu f-16 au fost o intamplare.
Catta,s-a notat.
Acum,ultimele realizari :
Prototipul de 80 si un DC dupa singura poza cu acest aparat
...si ceav whif-uri cu ''propuneri de camuflaj pentru apratele de serie''
DC-uri
80 pe frontul de est si unul bulgaresc
Me-109 TL
a 4-a captura,Yak-3
#236
Postat 08 February 2014 - 11:30 PM
Foarte frumoase IAR-urile astea nea Axoare, in special cel cu motor DB, si cel cu motor DB si cupola ca la Mustang! Imi aduce aminte de articolul din Modelism in 1989, zicea acolo ca in 1939 ar fi fost proiectata o varianta cu motor Jumo-211 si cupola cabinei "mai alungita , mai profilata, de un tip asemanator celor de la P-51D, P-47D". Stie cineva daca domnul Radu-Dan a reusit sa gaseasca schitele proiectului respectiv care s-a "pierdut", si daca in viitor mai sunt planificate noi carti despre IAR-80 de catre domnia sa, sau poate d-l Branzan, sau alti autori?
Anyway, ce m-a traznit pe mine acuma e asta: in cartea IAR-80 este mentionata existenta unui prototip cu un motor Gnome-Rhone de 1600CP. Acest motor nu poate fi decat Gnome- Rhone 14R imo (care a echipat MB-157 de exemplu), asa ca ma gandeam, oare nea Axor o putea face cand o avea talentu' lui chef niste what-if-uri cu IAR-80 echipat cu acel motor?! Ar fi fantastic!
Am gasit niste desene pe web cu MB-157. Habar nu am daca in proiectul adevarat cu motor G-R capotajul ar fi fost asemanator cu cel de la MB-157, ori un fel de ingemanare a capotajului de IAR-80 cu cel de MB , mai probabil este varianta din urma, dar cine stie?
http://www.secretpro...p?topic=13850.0
Anyway, ce m-a traznit pe mine acuma e asta: in cartea IAR-80 este mentionata existenta unui prototip cu un motor Gnome-Rhone de 1600CP. Acest motor nu poate fi decat Gnome- Rhone 14R imo (care a echipat MB-157 de exemplu), asa ca ma gandeam, oare nea Axor o putea face cand o avea talentu' lui chef niste what-if-uri cu IAR-80 echipat cu acel motor?! Ar fi fantastic!
Am gasit niste desene pe web cu MB-157. Habar nu am daca in proiectul adevarat cu motor G-R capotajul ar fi fost asemanator cu cel de la MB-157, ori un fel de ingemanare a capotajului de IAR-80 cu cel de MB , mai probabil este varianta din urma, dar cine stie?
http://www.secretpro...p?topic=13850.0
Aceasta postare a fost editata de mack8: 09 February 2014 - 12:13 AM
#237
Postat 09 February 2014 - 01:38 PM
Poți să faci și niște cocarde low vizibility, adică pe nuanțe de gri? Cum au cehii, de exemplu:
http://upload.wikime...ity_Roundel.svg
Mă roade de mult gīndul ăsta, cum ar arăta așa ceva dar, fiindca nu mă pricep să meșeteresc poze pe computer, nu am pus īn practică ideea.
http://upload.wikime...ity_Roundel.svg
Mă roade de mult gīndul ăsta, cum ar arăta așa ceva dar, fiindca nu mă pricep să meșeteresc poze pe computer, nu am pus īn practică ideea.
#238
Postat 10 February 2014 - 12:22 PM
Mack8,voi incerca un 80 cu alta capota sa vedem ce iese.
Babacu,sugestia ta cu cocarda in nuante gri nu ar avea o aplicatie reala pentru simplul fapt ca nu suntem singurii in regiune cu cocarde tricolore.La unguri,suedezi,cehi,olandezi se preteaza deoarece au un model unic usor de recunoscut chiar in nuante gri.Daca ti neaparat pot incerca,nu costa nimic.
Am facut totusi doua profile cu ceea ce cred eu car ar merge pe avioanele noastre
Si-nca doua 80-uri fanteziste inante de '41.Cel unguresc,retinut in urma unei aterizari fortate in teritoriu maghiar,cel sarbesc,trimis in Serbia pentru teste in vederea achizitionarii mai multor aparate.
Babacu,sugestia ta cu cocarda in nuante gri nu ar avea o aplicatie reala pentru simplul fapt ca nu suntem singurii in regiune cu cocarde tricolore.La unguri,suedezi,cehi,olandezi se preteaza deoarece au un model unic usor de recunoscut chiar in nuante gri.Daca ti neaparat pot incerca,nu costa nimic.
Am facut totusi doua profile cu ceea ce cred eu car ar merge pe avioanele noastre
Si-nca doua 80-uri fanteziste inante de '41.Cel unguresc,retinut in urma unei aterizari fortate in teritoriu maghiar,cel sarbesc,trimis in Serbia pentru teste in vederea achizitionarii mai multor aparate.