Lucrarile mele
#362
Postat 10 August 2015 - 01:58 PM
Pe langa zecile de profile incerc timid si cate un plastic si bine inteles what if
.Am un Gnat micut Airfix (nu credeam totusi ca-i chiar asa mic) pe care vreau sa-l fac suedez sau german.Am mesterit interiorul si observ ca mai trebuie o idee cizelat.Ramane dilema scemei de camuflaj,care sa fie din cele 5?Asi opta pentru 5 parca......
...desigur,urmaeza si o tarna de profile
Heinkel He - 162
Arsenal VG - 90 ( frumos avion )
.Am un Gnat micut Airfix (nu credeam totusi ca-i chiar asa mic) pe care vreau sa-l fac suedez sau german.Am mesterit interiorul si observ ca mai trebuie o idee cizelat.Ramane dilema scemei de camuflaj,care sa fie din cele 5?Asi opta pentru 5 parca......
...desigur,urmaeza si o tarna de profile
Heinkel He - 162
Arsenal VG - 90 ( frumos avion )
Aceasta postare a fost editata de axor: 10 August 2015 - 01:59 PM
#368
Postat 30 August 2015 - 06:09 PM
#369
Postat 04 September 2015 - 07:07 PM
#372
Postat 21 September 2015 - 01:38 PM
Mi-au placut foarte mult profilele pentru He 162! Ai putea sa incerci si alte variante de camuflaj pentru inmatriculari romanesti. Eventual una in culori de Brasov, cu aspect de pastrav.
Pentru IL-ul 28, o varianta destul de plauzibila ar fi in culorile purtate de IAR 93 la inceput. Verde si maro, cu burta bleu-gri.
Pentru IL-ul 28, o varianta destul de plauzibila ar fi in culorile purtate de IAR 93 la inceput. Verde si maro, cu burta bleu-gri.
#374
Postat 22 September 2015 - 03:13 PM
Tin minte ca am vazut pe undeva un trainer de patru locuri de la Lufthansa. Am cules cateva poze de pe net, ca sa-ti arat cum se prezinta. Ar merge sa faci un 823 in culorile Tarom. Un avion de antrenament pe care l-ar fi folosit sa-si formeze pilotii in primele faze.
Schemele de vopsire ar putea fi si in linia actuala, dar si in genul celor purtate inainte de 89.
Schemele de vopsire ar putea fi si in linia actuala, dar si in genul celor purtate inainte de 89.
Aceasta postare a fost editata de grek: 22 September 2015 - 03:15 PM