Lucrarile mele
#148
Postat 11 April 2012 - 02:03 PM
Pai eu ce ziceam,este prea what if,chiar fantasy.Mi-a placut insa mult ideea cu canarduri si arata chiar interesant asa.
Pentru o varianta cat de cat plauzibila as putea folosi motoarele si chiar aripile de Henschel Hs 129,cum bine sugera 109 la un momentadat.
Pentru o varianta cat de cat plauzibila as putea folosi motoarele si chiar aripile de Henschel Hs 129,cum bine sugera 109 la un momentadat.
Aceasta postare a fost editata de axor: 11 April 2012 - 02:03 PM
#151
Postat 11 April 2012 - 07:18 PM
Chiar şi cu motoare propulsive, ar mai fi o problemă. Īn configuraţia actuală, rezervoarele de combustibil sunt īn faţa carlingii. Chiar dacă reuşeşti să obţii un centraj corect pentru decolare, acesta s-ar deteriora iremediabil şi grav pe măsură ce se consumă combustibilul.
Soluţia ar fi mutarea aripilor aproape de locul original, un bot cam ca de Lightning şi mutarea rezervoarelor de combustibil īn aripi.
Se pare că ai folosit aripile şi motoarele de la Savoia Jumo, nu e aşa?
Īn plus, structura fuselajului posterior nu era atāt de rezistentă pentru a susţine aripile şi motoarele, plus trenul de aterizare.
Soluţia ar fi mutarea aripilor aproape de locul original, un bot cam ca de Lightning şi mutarea rezervoarelor de combustibil īn aripi.
Se pare că ai folosit aripile şi motoarele de la Savoia Jumo, nu e aşa?
Īn plus, structura fuselajului posterior nu era atāt de rezistentă pentru a susţine aripile şi motoarele, plus trenul de aterizare.
#152
Postat 14 April 2012 - 12:39 PM
Salutare si multumesc pentru interventii
Din capul locului trebuie sa spun ca n-am acordat atentie partii practice fiind doar un exercitiu de imaginatie,acum insa va trebui sa incerc ceva mai plauzibil.La urmatorul bimotor voi pozitiona aripile la locul lor si voi folosi motoare Gnome Rhone si/sau Jumo.
Domule Iloiu,intr-adevar am folosit motoarele si aripa de JRS 79,
Vlad,forma de glont a partii frontale este data de faptul ca am pornit de la versiunea de 80 cu motor Jumo.
Va trebui sa aduc ceva modificari capotei si coafei.
Si tot in cadrul nascociri,un IAR reactiv.
Din capul locului trebuie sa spun ca n-am acordat atentie partii practice fiind doar un exercitiu de imaginatie,acum insa va trebui sa incerc ceva mai plauzibil.La urmatorul bimotor voi pozitiona aripile la locul lor si voi folosi motoare Gnome Rhone si/sau Jumo.
Domule Iloiu,intr-adevar am folosit motoarele si aripa de JRS 79,
Vlad,forma de glont a partii frontale este data de faptul ca am pornit de la versiunea de 80 cu motor Jumo.
Va trebui sa aduc ceva modificari capotei si coafei.
Si tot in cadrul nascociri,un IAR reactiv.
#154
Postat 25 May 2012 - 01:16 PM
axor, la 14 April 2012 - 12:39 PM, a spus:
Salutare si multumesc pentru interventii
Din capul locului trebuie sa spun ca n-am acordat atentie partii practice fiind doar un exercitiu de imaginatie,acum insa va trebui sa incerc ceva mai plauzibil.La urmatorul bimotor voi pozitiona aripile la locul lor si voi folosi motoare Gnome Rhone si/sau Jumo.
Domule Iloiu,intr-adevar am folosit motoarele si aripa de JRS 79,
Vlad,forma de glont a partii frontale este data de faptul ca am pornit de la versiunea de 80 cu motor Jumo.
Va trebui sa aduc ceva modificari capotei si coafei.
7018785285_c231ab557f_b.jpg
Si tot in cadrul nascociri,un IAR reactiv.
IAR-82a.JPG
Din capul locului trebuie sa spun ca n-am acordat atentie partii practice fiind doar un exercitiu de imaginatie,acum insa va trebui sa incerc ceva mai plauzibil.La urmatorul bimotor voi pozitiona aripile la locul lor si voi folosi motoare Gnome Rhone si/sau Jumo.
Domule Iloiu,intr-adevar am folosit motoarele si aripa de JRS 79,
Vlad,forma de glont a partii frontale este data de faptul ca am pornit de la versiunea de 80 cu motor Jumo.
Va trebui sa aduc ceva modificari capotei si coafei.
7018785285_c231ab557f_b.jpg
Si tot in cadrul nascociri,un IAR reactiv.
IAR-82a.JPG
fain,fain da fa ceva cu roata de la bechie-situatie identica cu Yak 159(jetul iti face praf caucioucul)
Scuze Yak 15 vroiam sa spun.
#156
Postat 26 May 2012 - 09:19 PM
Superb IAR-81 cu motor in linie Axor. Sunt niste desene si profile ale lui 326 ( cu motor DB-605A) in cartea d-lui Antoniu si Cicos editia franceza, si in cartea d-lui Brinzan , le ai ?
Intotdeauna m-am gandit ce-ar fi fost daca IAR-80 ar fi avut un motor performant , sa zicem ca s-a reusit in final integrarea DB-601 pe IAR-80 in 1941 , iar in 1943 motorul DB-605. ( si bineinteles din oarece motive , nemtii ne dau motoarele!)
In imaginatia mea un IAR-81DB model 1944 ar arata exact ca desenele tale , dar cu o elice de Bf-109G ( mai lata -fara a altera nasul) , priza de aer pt. compresor tot de la Bf-109G, si roata de coada la fel, 2 WGr.21 sub aripi , toate astea pornind de la un IAR-81C.
Intotdeauna m-am gandit ce-ar fi fost daca IAR-80 ar fi avut un motor performant , sa zicem ca s-a reusit in final integrarea DB-601 pe IAR-80 in 1941 , iar in 1943 motorul DB-605. ( si bineinteles din oarece motive , nemtii ne dau motoarele!)
In imaginatia mea un IAR-81DB model 1944 ar arata exact ca desenele tale , dar cu o elice de Bf-109G ( mai lata -fara a altera nasul) , priza de aer pt. compresor tot de la Bf-109G, si roata de coada la fel, 2 WGr.21 sub aripi , toate astea pornind de la un IAR-81C.
Aceasta postare a fost editata de mack8: 26 May 2012 - 09:21 PM
#158
Postat 02 September 2013 - 06:55 PM
Salutare
S-a pus ceva praf pe topicul asta drept urmare voi incerca sa-l reactivez in limita timpului disponibil si a chefului.
Sper ca pana la sfarsitul anului sa termin macar o macheta...chiar sper... !
Cel mai aproate de finish este un FW-190 whif de la HobbyBoss si va purta ''haine romanesti'',mai jos cateva variante din care sa aleg :
Urmatorul pe lista este un Spit PR-XIX de la Airfix
Si in final un kitbash dragutz inspirat de zburatoarea lui Porco Rosso,nu incerc sa reproduc ci doar sa adaptez conceptul la ceea ce am prin cutii.
Una bucata flotor de la...ceva,tot asa si parbrizul,aripa de PZL-7,profundoare de Heinkel HE-51 si deriva ajustata din profunoare de Polikarpov R-5 plus montanti de Fieseler si PZL.
Inca sunt in cautari prin cutiile cu maimutze pentru un motor.
S-a pus ceva praf pe topicul asta drept urmare voi incerca sa-l reactivez in limita timpului disponibil si a chefului.
Sper ca pana la sfarsitul anului sa termin macar o macheta...chiar sper... !
Cel mai aproate de finish este un FW-190 whif de la HobbyBoss si va purta ''haine romanesti'',mai jos cateva variante din care sa aleg :
Urmatorul pe lista este un Spit PR-XIX de la Airfix
Si in final un kitbash dragutz inspirat de zburatoarea lui Porco Rosso,nu incerc sa reproduc ci doar sa adaptez conceptul la ceea ce am prin cutii.
Una bucata flotor de la...ceva,tot asa si parbrizul,aripa de PZL-7,profundoare de Heinkel HE-51 si deriva ajustata din profunoare de Polikarpov R-5 plus montanti de Fieseler si PZL.
Inca sunt in cautari prin cutiile cu maimutze pentru un motor.
#160
Postat 04 September 2013 - 01:52 PM
Finally back!
Super reprezentatie! Imi plac toate variantele what if, dar cel mai mult cred ca ultimul, care trimite putin la Macchi-urile italiene.
N-am studiat prea bine kitul de la Airfix, mi se parea ca arata ok, il aveam pus pe lista de achizitii.
Sunt curios cum o sa-ti iasa niturile.
Spor si mana inspirata!
Finally back!
Super reprezentatie! Imi plac toate variantele what if, dar cel mai mult cred ca ultimul, care trimite putin la Macchi-urile italiene.
N-am studiat prea bine kitul de la Airfix, mi se parea ca arata ok, il aveam pus pe lista de achizitii.
Sunt curios cum o sa-ti iasa niturile.
Spor si mana inspirata!
Super reprezentatie! Imi plac toate variantele what if, dar cel mai mult cred ca ultimul, care trimite putin la Macchi-urile italiene.
N-am studiat prea bine kitul de la Airfix, mi se parea ca arata ok, il aveam pus pe lista de achizitii.
Sunt curios cum o sa-ti iasa niturile.
Spor si mana inspirata!
Finally back!
Super reprezentatie! Imi plac toate variantele what if, dar cel mai mult cred ca ultimul, care trimite putin la Macchi-urile italiene.
N-am studiat prea bine kitul de la Airfix, mi se parea ca arata ok, il aveam pus pe lista de achizitii.
Sunt curios cum o sa-ti iasa niturile.
Spor si mana inspirata!