Early & Late Tiger I 1/35 Academy / Dragon
#145
Postat 05 February 2012 - 02:24 PM
#148
Postat 16 February 2012 - 12:04 AM
#151
Postat 18 February 2012 - 12:06 PM
Din vopsirea reprezentata de tine pana acum, eu deduc ca masina avea un strat de primer (RAL 8012) apoi un strat de zimm peste care s-a aplicat o vopsire monocroma (RAL 7028 ?) iar ultimul strat era alb. Vad ceva urme vagi de verde, insa dupa modul de aplicare nu il vad ca facand parte camuflajul initial al masinii.
Astfel, fata de ceea ce am scris mai sus, nu pot trage concluzia ca undeva pe sub alb exista pe langa dunkelgelb si alta culoare (RAL 8017 si/sau RAL 6003), or :
- in conditiile in care pe zonele unde albul sters partial lasa sa se vada zimmerit-ul, iar peste acel zimm vad primer iar nu RAL 7028 sau 8017/6003, apreciez ca nu prea e cuser.
Ar trebui ca peste zimm sa apara fie culoarea/culorile de mascare, fie nuanta zimm-ului, nu primer-ul. Vezi asemanarea de nuanta de pe mansonul tevii si cea de pe zimm-ul de pe manta, nuanta de pe zimm-ul de pe obrazul stanga al turelei si protectiile lateral stanga, si asa mai departe.
Este posibil si sa ma fi indus in eroare vopsirea elaborata si extrem de incarcata in efecte/uzuri, situatie in care eroarea imi apartine in intregime.
In caz contrar, cred ca o modificare/corectare la ceea ce am scris mai sus se poate face simplu, prin schimbarea nuantei de primer de pe zimmerit, creand impresia de rotbraun asociat dunkelgelb-ului.
Sper ca m-am exprimat suficient ce coerent.
#153
Postat 18 February 2012 - 07:59 PM
@68laur Peste camuflaj am aplicat un strat de fixativ, iar peste fixativul uscat am aplicat vopseaua alba. Dupa uscarea completa l-am bagat in apa calduta si am inceput sa razui cu o periuta aspra. Cand mi-a convenit...m-am oprit.
Aceasta postare a fost editata de tgr: 18 February 2012 - 08:09 PM
#154
Postat 18 February 2012 - 08:22 PM
Acum, masina imi prezinta o "poveste" pe care o inteleg mai usor, ansamblul fiind mult mai usor digerabil.
Mentiune speciala (printre altele) pentru lovitura de pe protectia dreapta ! Daca nu e gata, ar fi frumos sa ai in vedere si reprezentarea termica a loviturii respective pe acea zona.
#156
Postat 23 February 2012 - 03:46 PM
@Alexelu_marinelu Multumesc! Eee nu-i mare branza zic eu tehnica cu fixativul. Cea mai grea parte e sa retusezi ce se scrijeleste excesiv sau nenatural. Cutia cu rufe din spatele turelei era un esec total(partea din spate). Am reusit sa o fac totusi printre cele mai interesante zone.
Am terminal trenul de rulare, apoi am aplicat ultimul start de lac(m-am invatat mint) care a evidentiat din nou excesiv unele zone cu primer/maron/rugina/otel. Deci o iau de la capat cu prafurile ...
Aceasta postare a fost editata de tgr: 23 February 2012 - 03:47 PM
#158
Postat 25 February 2012 - 05:53 PM
#159
Postat 26 February 2012 - 02:33 PM
Totusi, nu prea inteleg de ce ai dorit sa aplici lac peste senile; o sigilare a efectelor pe acestea (de regula) nu prea e necesara, plus ca lacul estompeaza prea mult din ceea ce se obtine cu ajutorul pigmentilor.
Eu as zice sa lasi masina la stadiul pe care il vedem in ultimele imagini, e mai mult decat ok asa.
- Urmatorul subiect ?
#160
Postat 26 February 2012 - 03:48 PM
Sa zicem graba. Ca sa nu zic prostie. Am vrut sa dau neaprat un strat de lac ca sa mai fac niste retusuri peste el si mi-a fost lene sa le mai dau jos, desi puteam sa fac operatiunea in 10 min sau macar sa le maschez.
Urmatorul o sa fie un Pz IV late(dragon) care 100% nu va mai fi alb