Forum Machete,Modelism,Hobby: salut caut si eu niste vopsele - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

salut caut si eu niste vopsele cruiser blucher

#1 Useril este offline   nosferatum18 

• Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 30-June 09

Postat 30 June 2009 - 09:29 PM

salut! sunt incepator in ale modelitului si asta e prima mea macheta si as avea nevoie de paleta de culori adica un light grey si un rosu mat, sau german grey si purple red si de putin negru pentru linia de plutire.de peferabil grey sa fie spray.Astept raspuns dk aveti aceste vopsele de vanzare.multumesc :hi:

poze

1

2

Thumbnail atasat

• Imagine atasata: DSC00327.jpg
  • Imagine atasata: DSC00329.jpg
  • Imagine atasata: DSC00332.jpg

#2 Useril este offline   predoiu 

• Membru deplin
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 17-June 09

Postat 30 June 2009 - 11:17 PM

De ce nu incerci la un magazin?

Gasesti vopsele acrilice Vallejo, gama Model Color, care-s foarte bune pentru incepaturi (si eu sunt unul, de asemenea), mai ales ca-s diluabile cu apa, la magazinul lui Olaf: www.machete.ro
Sau vopsele acrilice Tamiya, dar diluabile cu diluant Tamiya ori cu alcool, la www.hobbyx.ro
Mai sunt si vopsele Agama pe www.parcmodels.ro. Despre marca asta nu stiu nimic.
Or mai fi si altele, dar nu imi vin in cap acum.

Toate magazinele au o gama decenta de culori pe stoc.
Personal, am testat doar Tamiya si Vallejo, deci despre alte vopseluri nu-mi permit sa vorbesc.
Atat din scurta mea experienta, cat si din review-urile pe care le-am studiat, ambele sunt cat se poate de bune.