Printre multe( surprinzător de multe) posibilităţi deschise( şi mă refer numai la 1/ 35),l-am găsit şi pe GMC-ul cisternă de combustibil. Şi aşa apare un nou protagonist pe piaţă.
Kitul,de bază să-i zic aşa, a fost ales cel cu seria 81121 al celor de la Heller,care dincolo de orice dubiu,oferă cea mai bună opţiune,mai ales dacă luăm în calcul preţul de vânzare( sub 10 euro,pe moduni !!). Calitatea kitului este peste media oferită,de obicei,de acest producător- începînd de la "ingineria" kitului,continuînd cu numărul de părţi componente -233- şi de ce nu,cu calitatea turnării şi corectitudinea în scară-
Pentru realizarea "schimbării" am avut în calcul(din nou cea mai ieftină variantă),resin-kitul celor de la CMK,nr 3019,ce oferă tot de ce ai nevoie pentru realizarea unui "fuel tank".
Desigur există alternative- la bază se poate opta pentru kitul Tamya,iar conversia poate viza alte variante ale aceluiaşi GMC,ca de pildă Workshop,Club cinema,ba parcă există si ceva de genul "cantină".Tot resinuri şi tot 1/35.
Eu am ales opţiunile cele mai ieftine,compatibile şi uşor de "împreunat"
Comparînd ceea ce există in cutie-aici mă refer în mod anume la CMK- am constat că trebuie avute în vedere anumite erori în planul de asamblare.În concret,este vorba de locul în care se fixează roata de rezervă,în cazul versiunii "fuel tank" şi referindu-mă strict la GMC 353,anume suportul roţii trebuie plasat în spatele cabinei nu pe partea stângă a şasiului.
Eroarea (dacă putem să-i spunem aşa) aparţine celor de la CMK,dar este scuzabilă,pentru că resin kitul de conversie,este de fapt partea din spate a kitului lor(tot resin),care reproduce un Studebaker fuel tank(îl găsiţi complet,pe moduni). Totuşi,cehii au avut buna inspiraţie sa producă şi să vândă şi separat,sub formă de kit-conversion,acest "segment" al maşinii,ceea ce,după cum vedeţi,dă ocazia transformării chiar şi a unui GMC.
Atenţie însă la detalii-voi reveni asupra lor la momentul potrivit.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 28 June 2009 - 01:04 PM