Macheta este un HobbyBoss A-7P Corsair II. Este primul meu HobbyBoss. A fost achizitionat de la ParcModels, vineri a fost pusa la posta, luni a ajuns pe masa la mine.
Mie mi-a placut la nebunie cum arata, are detalii fine, linii gravate in negativ, panouri de avionica deschise pe ambele parti, bord detaliat prin decal. Asamblarea la rece pare Ok, mai putin la incastrarea aripilor, unde o sa bag ceva chit.
in final ar trebui sa arate asa:
Portugal - Air Force, 64.000 ore de zbor:
![Imagine postata](http://img194.imageshack.us/img194/442/0331912.jpg)
Sa trecem la treaba, cu vorbe mai putine, poze mai multe:
cutia arata asa:
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/743/ceb41.jpg)
cate ceva de pe rame:
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/8152/img4156d.jpg)
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/7205/img4157t.jpg)
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/8499/img4158p.jpg)
In primul rand m-am apucat de lipit piesele ce formeaza alte parti ale avionului, ce necesita vopsirea p`orma (intradosul de extradosul aripilor, baile trenului de aterizare, priza de aer etc.).
detalii aripa:
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/1553/img4159.jpg)
pilonii de acrosaj atasati pe aripa:
![Imagine postata](http://img205.imageshack.us/img205/8798/img4153.jpg)
baia trenului de aterizare principal asamblata:
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/2346/img4162v.jpg)
detalii cockpit:
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/5998/img4150mfp.jpg)
interior fuselaj:
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/6178/img4155c.jpg)
o mica asamblare la "rece":
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/6207/img4169o.jpg)
e, aici e buba. Macheta a venit cu teava de alimentare in zbor rupta. Am descoperit asta cand am scos rama din punga si o examinam...din pacate nici urma de restul prin punga. O sa trebuiasca sa improvizez ceva...
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/4605/img4167aji.jpg)
decalurile arata asa:
Eu o sa aleg varianta de aniversare a 64.000 de ore de zbor:
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/2500/img4172k.jpg)
Pasul doi a fost vopsirea cockpitului si adaugarea centurilor de siguranta facute din aluminiul de la o candelina:
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/7984/img4174.jpg)
am vopsit interiorul fuselajului in zona cockpitului:
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/8415/img4177i.jpg)
lipit decaluri ce simuleaza panourile de comanda (prea late pt suprafata de lipit):
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/6628/img4178t.jpg)
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/3582/img4179k.jpg)
cam asa va arata montat:
![Imagine postata](http://img269.imageshack.us/img269/6158/img4181.jpg)
pasul urmator va fi vopsirea la aerograf a bailor trenului de aterizare, a trenului de aterizare si lipirea fuselajului si a ampenajelor.
astept critici ca d`acolo invat.