Forum Machete,Modelism,Hobby: Mig 29M Trumpeter 1/32 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mig 29M Trumpeter 1/32

#21 Useril este offline   pupetxls 

• Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 07-June 09

Postat 15 July 2009 - 12:51 PM

Salutare,

Sunt gunoaie amandoua rc-urile intre timp. Dupa cum am zis, am asteptari cam mari.
Intre timp am achizitionat un cnc expres pentru Mig-29, ca sa-mi pot satisface asteptarile. Ghinion cu cnc-ul pentru ca nu merge, si oarecum e la "reparat" de ceva vreme.
Doresc sa mentionez ca sunt incepator si in RC, nu sunt foarte skilled la zbor, dar imi place constructia acestora, si pana la urma, imi plac avioanele.

Deci Z-Mare, pe partea de motorizare inca nu m-am gandit. Temele sunt anvergura de 900mm, si greutate pana in 1400gr vaacumat, vopsit, echipat in linie de zbor. N-am ajuns atat de departe, incat sa-mi caut motorizari pentru el. Probabil ar fi fost pusher nu edf, pentru ca are randament mult mai bun si costuri mai scazute.

Revenind la macheta, m-am mai lovit de cateva probleme.
Am pus putty in locuri unde nu pot slefui. Se poate da jos putty-ul cu ceva?
Detliere pannel-uri - le-am trasat cu un exacto, dupa care vor trebui finisate putin. Nu stiu cum sa-i fac turnichetii (niturile). Manual, nu am precizie si iese o porcarie. Trasor dinacela ca si pintenii nu prea am gasit nicaieri. Alta rezolvare?
Vopsele - Mi-am achizitionat o cutie mare cu tot ce inseamna Gunze cu o gramada de treburi. Dupa prima lucrare, Mr. Surfacer, si primul strat de vopsea, doar de teste, am aceleasi probleme ca si cu Revel. Se infunda duza destul de repede, jetul nu este uniform. Am citit tot ce se poate pe forum, despre duze, aerograf, curatare, thinning etc, si tot nu e ok.