alexie, la 23 Jan 2010, 10:23, a spus:
...am sa-i fac niste mizerii Carolei...
Fratioare, oi fi "decalat-o" matale pe cumatra, dar... nu voi sa ma sudui si sa ma urasti pre toata vietisoara... sunt neste chiftele p'acolo, din care una chiar poznasa tare...
Te-oi fi uitat la poza aia pe care am tot postat-o, sau numai la instructiunile dragoneze ?!?
- Ca marcajele cu creta au fost interpretate aiuritor de stupid de catre chinezi, nu-i vina matale... dar mai bine nu le puneai... si-o reprezentai pe CAROLE, DUPA debarcare ! Caci fotografia cu pricina, este facuta in Anglia, INAINTE de imbarcarea pe LCT ( Landing Craft Tanks ). Iar marcajele reprezinta evidenta repartitiei fiecarui vehicul apartinand unei anume unitati ( Regimentul 13/18 Hussars, in cazul nostru ), pe anume nava de debarcare. Iar inscrisul cretoid este fara indoiala ( daca privim oleaca poza ) : "1126/LCT4/212".
- Chestiunea "W.D.Number" ( War Department Number ), adica matricola ministerului de razboi, adica numarul aflat pe lateralele oricarui vehicul militar britanic. Litera "T" din componenta vine de la tanc. Daca te uiti bine la fotografie, observi ca pe stanga EXISTA doar "789", nu si numarul intreg "T228789", asa cum l-ai DUBLAT matale. Si, daca te uiti SI MAI ATENT, vei observa ca in fata lui "789" este o pata de carburant sau ulei scurs (de la busonul de deasupra), amestecat cu mizerie, care obtureaza PARTIAL litera si primele cifre ale WD.Number ! DECI... trebuia sa pui acolo decalul INTREG si sa acoperi cu mizerie tot restul in afara de 789 !
Din pacate, cea mai mare CHIFLA, apare in partea dreapta, unde ai pus si "789" si... un CU TOTUL ALT NUMAR, adica "T212728" ! Acesta apartine EVIDENT altui tanc !!!
- Chestiunea "AoS.Number" ( Arm of Service Number ), adica numarul operational de identificare, alocat fiecarei unitati si aflat pe fiecare vehicul al acelei unitati. Format din doua cifre incluse intr-o figura geometrica (patrat de obicei) colorata in una, doua sau trei culori. In cazul nostru "51" alb in patrat rosu, aflat pe fiecare tanc al 13/18 Hussars. Treaba este ca, la spate el trebuie REGULAMENTAR plasat in stanga, pentru ca in coltul din dreapta ar trebui sa fie TRUSA MEDICALA... pe care, ma intreb de ce nu ai montat-o ?!? In una din fotografiile de mai jos, vei remarca existenta ei...
- In coala chinezeasca nu-ti da si "Unit Badge", adica insigna marii unitati, in cazul nostru 27 Armoured Brigade ? Este un calut de mare intr-un scut albastru. In spate este plasat in dreapta, exact unde ai pus tu AoS-ul, iar in fata, pe stanga sau pe centru.
- Sus, pe capacul motorului, ar trebui sa fie REGULAMENTAR, o mare stea alba ( americana ), pentru identificarea aeriana...
Pentru lamuriri vizuale, REPOSTEZ toate fotografiile CAROLEi pe care le am la indemana, precum si cateva fotografii cu BALACLAVA, un Sherman Mk.III ( M4A2 ), tancul comandantului 13/18 Hussars, imbarcat pe... si debarcat de pe... acelasi LCT 4, ca si CAROLE. Asta pentru exemplificarea suplimentara a inmatricularilor 13/18 Hussars. Deasemenea o coala decalifera CORECTA pentru CAROLE... in 1/48.
...............
PS. Vezi cat de mult te arunci la mizerabilizarea CAROLEi, si mai ales la rugini, ciupituri si alte kk-auri spaniolesti... DEPINDE cand vrei s-o reprezinti in viitoarea matale diorama ( pe care-o prevad...). Daca te uiti atent la fotografii, tancurile 13/18 Hussars erau in momentul imbarcarii NOI-NOUTE si aproape CURATE BEC !
Inscriptiile alea cretoide, extrem de vizibile ( si stupide in eroarea lor ), te conditioneaza pentru o scena INAINTEA debarcarii sau IMEDIAT DUPA ! Asta indica si plasarea chesonului pentru bagaje in fata, pe carcasa diferentialului, pentru ca in spate a trebuit montat "wading stack"-ul pentru debarcare (evacuare gaze esapament si aer cald). Care IMEDIAT DUPA a fost demontat, iar respectivul cheson ( SAU UN AL DOILEA ) remontat la spate. Vezi foto !
Daca-l faci in aceste momente, ATENTIE, trebuie sa construiesti si o prelata izolatoare (pentru apa) care etanseaza intreg scutul tunului. Vezi fotografii, cauta in cartile trimise !
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 23 January 2010 - 05:18 PM