alexie, la 26 Jun 2009, 20:10, a spus:
N-am fixat semicercurile deoarece placa orizontala imi pare prea subtire asa incat apare o buza, care la Tasca lu' marhaba n-am vazut.
Alte dileme:
Locasul mitralierei, conform schemei, trebuie acoperit cu un prez.. dispozitiv, ma incanta mai mult varianta ras si pus un petic de blindaj.
Stingatoarele de incendii, oare Carole le avea ?
In ceea ce priveste carcasa diferentialului... s-ar putea sa fi montat flansa superioara de fixare ( "placa orizontala" ) cu susu-n'jos. Atasez mai jos niste fotografii cu piesa TASCA ( ca a lu' Marhaba ), sa te lamuresti singurel.
Locasul mitralierei, la ORICARE din cele trei modele de Firefly, ( adica Vc, Ic, Ic-Hybrid ) este acoperit cu un "dop" de blidaj, ca acela pe care-l primesti in kit. Asa cum ti-am zis si in cazul chestiunii cu trapa din dreapta, spatiul destinat asistentului conductorului ( si mitralior in acelasi timp ), a fost DESFINTAT la toate cele trei variante de Firefly. Respectivul spatiu a fost folosit pentru a monta un cheson de munitie, deoarece munitia de 17 pounds este MAI LUNGA decat cea de 75mm si nu incape in cele trei chesoane standard, plasate in lateral pe sponsoane ( la variantele "uscate", cum este si M4A4 si M4, din care au fost convertite Firefly Vc si Ic ). Postez o fotografie cu respectivul "dop".
TOATE Shermanurile "britanizate", aveau DOUA extinctoare exterioare, tipic inglezesti, cu pyren. Vezi foto mai jos.
PS: - ATENTIE, NU VOPSI rotile intinzatoare ( "rear idler wheels" ) si rolele de retur, in negru ( cauciuc ) !!! DOAR galetii au bandaje de cauciuc, cele mentionate SUNT METALICE !
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 28 June 2009 - 06:11 AM