alexie, la 16 Jun 2009, 09:55, a spus:
La indepartarea bavurilor am raschetat cate un nit, sunt convins ca la indepartarea liniei de bavura n-am sa raschetez alte 5-6 nituri. De aceea "m-am mai gandit" : Merge sa dau gaura in locul fiecarui nit, apoi sa smirgheluiesc si in gauri sa bag ceva pe post de nituri? Am doar burghiu de 0,6 si evident am sa incerc sa dau gaura central (gaura din foto fiind de proba).
Din "intamplare"... ai facut bine ca le-ai raschetat...
Alea nu-s nituri ci bolturi sau suruburi, in care se frixeaza aripile laterale. Nu's ce-a fost in capul Dragonezilor cand le-au reprezentat "reinsurubate" in suport ( adica platbanda aia sudata pe marginile corpului blindat superior). Asa ceva n-am vazut in nicio fotografie. Cand demontau si aruncau acele aripi laterale, dispareau si bolturile. Ramane doar suportul ( platbanda ) cu gauri in ea.
Deci... baga mare ! Totusi... 0,6mm este cam mult ! Da gaurile CENTRAT, cu 0,4mm sau chiar 0,3mm. Si, vezi ca acea platbanda NU ESTE o piesa continuua, ci este alcatuita din mai multe sectiuni. Daca nu-s reprezentate... studiaza planuri/fotografii si GRAVEAZA separatia dintre respectivele sectiuni.
Succes, dom'Doftor !
PS. N-am la indemana o fotografie de M4A4 sau Firefly Vc, dar postez mai jos una de M4A1(75) ca sa vezi care-i treaba cu respectiva platbanda. Tu cata bine o fotografie de Firefly in cartile trimise, pentru a grava corect separatiile.
Pentru inspiratie, ai o fotografie cu un proiect pasoptist de Vc, in care respectivul suport este fain si din PE.
Mai postez cateva fotografii cu zona in care ai lucrat tu, ca sa vezi exact care-i treaba cu aruncatoarele de fumigene, bara de tractare, deflectorul pentru aer cald si tevile de esapament.
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 16 June 2009 - 10:46 AM