Tiger I Ausf. H Revell 1:72
#1
Postat 10 June 2009 - 07:13 PM
Nici nu bine m-am apucat de lucru ca s-a ivit prima dilema: H e middle sau early? Eu recunosc ca nu-mi place tiger-ul...
Daca da, sau daca nu, care sunt diferentele si chestiile ce trebuie corectate? Vreau sa il fac cat se poate de corect.
Inmatricularea e deja hotarata partial, se vrea a fi vopsit integral cu sandy yellow si peste o sa vina un strat de camuflaj alb... Ramane de vazut cat de mult .
Pana una-alta, sa va arat ce am lucrat:
Am inceput prin a-mi lipi degetele de grilele de la motor...
Apoi am inceput lucrul la turela unde mi-ai mancat nervii manerele de la trape...
Si am mai muncit la storage box, care nu mi-a iesit complet din PE asa ca am facut o conversie PE + piesa din kit slefuita.
Habar n-am avut ce inseamna fotodecupaje pana acum! Ma doare creierul!
Si daca vedeti ca am gresit ceva, spuneti!
#2
Postat 10 June 2009 - 11:28 PM
Sa incepem cu ce ai facut pana aici: daca tu zici ca vrei sa faci unul cat mai corect, trebuie sa respecti niste reguli:
1. Ai poze de epoca cu inmatricularea, poti sa stabilesti ce varianta era! Nu ai poze, treci la rubrica SF si faci cum vrei oricum nu mai conteaza. E pacat insa de banii care i-ai cheltuit si munca depusa pana acum.
2. Trebuie sa selectezi din foile de fotodecupaje ce folosesti si ce nu folosesti. Cu alte cuvine daca pui toate piesele din metal va fi lucrarea ta de capatai care insa se poate sa nu o termini pana mori... ca sa nu mai zicem ca unele sunt mai mari decat trebuie, grsite in forma, etc..
Oricum, kit-ul e Ok, deci spor la treaba!
#3
Postat 11 June 2009 - 10:01 AM
Poate-ti place asta.
Foloseste mai putin superglue.
Scari mai mari nu-ti plac?
Aceasta postare a fost editata de tgr: 11 June 2009 - 10:34 AM
#5
Postat 11 June 2009 - 12:46 PM
joccker, la 11 Jun 2009, 12:59, a spus:
In faza in care a ajuns asta e singura solutie normal.Dar chepengul turelei nu prea mai poate fi finisat asa.Pe viitor cel mai bine merge pe mai putin.Vorba aia "less is more".
Sau asta.
Aceasta postare a fost editata de tgr: 11 June 2009 - 12:47 PM
#6
Postat 11 June 2009 - 08:25 PM
va multumesc pentru interesul aratat si va promit ca o sa va tin la curent cu proiectul.
Incerc sa va raspund la fiecare pe rand:
Cata - Probabil ca e pacat de bani, dar macar acu stiu cu ce am de-a face. Nu am gasit o inmatriculare, am pornit proiectul ca magaru-n ceata dar am luat ca reper tigrul de pe un artwork revell, adica altfel zis asta:
Tigrul 213
Stiu ca e alt model, dar camuflajul ma intereseaza deoarece e relativ usor de facut, eu fiind inca in faza de invatare cu aerograful si mi-am zis ca e mai usor sa suflu o singura culoare.
Bineinteles ca nu voi folosi absolut toate piesele de metal ci doar cele care consider eu ca vor imbunatati radical modelul. De ex nu am nevoie de toate uneltele si ambele cabluri de remorcare, mi se pare ca ar fi prea incarcat...
tgr si joccker - Super-glue-ul ala l-am rezolvat de mult, am pus mai mult deoarece mi-a scapat dar s-a cojit destul de usor dupa ce s-a uscat. Si nu, deocamdata raman la 72.
#8
Postat 11 June 2009 - 09:06 PM
Daca iti fac probleme fender-urile poti scapa de ele .
Cu ocazia asta m-am uitat si eu in cautare de profile late pentru mine si am gasit ca-mi plac unele initial.
Aceasta postare a fost editata de tgr: 11 June 2009 - 09:13 PM
#9
Postat 12 June 2009 - 11:55 AM
Ultimele doua profile imi plac, insa pt "I" nu am decal si nu are cruce si lansatoare "S" iar 411 are cam putin galben, dar asta nu-i problema. Deci mai degraba 411. Dar nici pt asta nu am decaluri. Probabil ca o s-o dau pe SF
Va rog daca se poate sa-mi explice cineva si mie diferenta dintre Ausf H si E. Sa ma prind si eu.
#10
Postat 12 June 2009 - 01:01 PM
1.senilele
2.tunul
3.cupola comandantului
4.fender-urile frontale si protectiile esapamentului.
Si mai sunt o gramada.
Plus ca majoritatea mid-urilor aveau zimmerit.
Chiar nu poti face mid-ul respectiv din ce ai.Daca te hotarasti ca nu conteaza...da-i drumul.
411 se deseneaza mai greu.Dar I-ul roman este banal.Daca nu vrei sa-l desenezi cu pensula, poti incerca cu o masca minuscula de 1x3mm si trasezi dupa uscare liniile orizontale cu un creion mecanic.
Grenadele nu le mai pui.Oricum va fi cu mult mai corect istoric decat daca faci 213-le.
Pentru detaliile de baza cauta pe google tiger I.Ceva de genu.Are un meniu cu early/mid/late.
Poate-ti place ultimul tiger de jos.
Aceasta postare a fost editata de tgr: 12 June 2009 - 01:10 PM
#11
Postat 12 June 2009 - 02:07 PM
Imi plac modelele de tiger pe care mi le-ai aratat insa alea au ca strat de baza acel "field grey" iar eu am vosea "sandy yellow" , deci deocamdata cea mai favorabila e "unu roman" . O sa mai caut si eu profile, poate gasesc altceva.
#13
Postat 12 June 2009 - 11:44 PM
Daca tot merge pe varinta corecta, poate mai indicat este sa intrebam care sunt diferentele dintre variantele H si H1???
Frate messer, incepe prin a citi acest topic care se afla chiar sub nasul nostru: Tigrul lui RaduB este vechi, dar baza e buna!
Pentru inmatriculare caut si eu ceva care sa-ti vina bine pentru dotarea existenta. Oricum valoare cantreste dupa mine, un vehicul care a existat decat un SF!
#15
Postat 13 June 2009 - 12:41 AM
Citeste si pe aici de kit-ul tau.
Vezi ca 822-ul din poza pusa de Cata are niste bride pentru cutia din spatele turelei cum au si profilurile puse de mine.Difera si fender-ul frontal de la senile(compari desenele lui Cata cu 823-ul meu).Deasemeni vezi ca unele Tigere au protectii la esapament, rotunde, diferite de ce ai tu.Poti sa nu le mai pui, daca nu sunt ca in poze, dar asta nu inseamna ca ce ramane sub protectia respectiva, adica esapamentul, este ceea ce-ti trebuie.
Acum ai de unde alege.Eu zic sa nu mai cauti sa sa-ti alegi ceva de aici.
Aceasta postare a fost editata de tgr: 13 June 2009 - 01:13 AM
#16
Postat 13 June 2009 - 12:42 AM
Despre "S-mine" sa nu iti faci griji, zburau foarte usor de pe platforma, doar pui colturi de stiern in locul unde aveau prinderile si gata. Arati ca au existat!
Atentie la "I"! Desi pare simplu este varinta de comndant!!
Spor la treaba!
Aceasta postare a fost editata de Cata: 13 June 2009 - 12:47 AM
#17
Postat 13 June 2009 - 01:22 AM
tgr, la 13 Jun 2009, 00:41, a spus:
Alo!! Domnu'! Domnu'! 8.. cu litere rosii reinmatriculate apoi cu 7.. care era o varinta de H: alea cu cablurile invers puse, betele mai in fata, farurile coborate, scule mutate pe lateral, etc. Deci de Tunisia nu merge...
Oricum eforul...
Aceasta postare a fost editata de Cata: 13 June 2009 - 01:24 AM
#18
Postat 13 June 2009 - 01:59 AM
Citeaza
732 ala, e altu'.
Nu au mai ajuns la 7...823(fost 223) si 833(fost 233) a fost ultima lor inmatriculare.Au fost distruse pe la Beja.
Pai in instructiuni parca arata ca poti cobora farurile optional.
Restul profilului e ok.Zice ca-i H1 si totul e pus bine.
Aceasta postare a fost editata de tgr: 13 June 2009 - 02:44 AM
#19
Postat 13 June 2009 - 03:33 PM
M-am hotarat. Aleg 822-ul propus de Cata.
Joccker, teava am luat-o de pe Jadar via mielu. Este piesa de la Aber si, desi este de late am fost nevoit sa o iau deoarece nu aveam teava , kit-ul a fost desfacut.
http://www.jadarhobby.pl/aber-72l21-barrel...ate-p-7357.html
Multumesc inca o data de sprijin si de link-uri, am aflat ce mai trebuie corectat si acu trebuie sa dezlipesc cupola
#20
Postat 13 June 2009 - 05:05 PM
http://www.tiif.de/thread.php?threadid=39&...3bca821a97c0aec
http://www.tiif.de/thread.php?threadid=72&...3bca821a97c0aec
Pe acolo gasesti si pe cele doua de sus sau similare.
Aceasta postare a fost editata de tgr: 13 June 2009 - 05:08 PM