Salutare, dupa cum am promis cand m-am inscris in "group build" iata ce am reusit sa fac pana acum.
mai mult sper sa avansez daca reusesc sa imi fac mai mult timp liber.
Pagina 1 din 1
SHERMAN M4A1 ma straduiesc
#2
Postat 31 May 2009 - 10:59 PM
Se pare ca, M4A1(76)W, este un subiect popular in acest GB !
Nici nu-i de mirare, fiind una din cele mai aratoase variante de Sherman...
Privind fotografiile tale, inteleg prea bine ca-ti abordezi proiectul, ca un "of the box", ca un aperitiv la viitoare lucrari mai sofisticate.
Kitul Italeri, desi batraior, se tine inca bine si este in general corect. Are totusi cateva hibe, cum ar fi cea a filtrelor de aer (amintita fratelui KT) si mai ales, cea a tevii tunului... care N-ARE LEGATURA cu tunul M1A1/2/2c de 76mm, care a echipat tancul.
De asemenea, din kit lipseste deflectorul pentru gazele de esapament, plasat in spate, intre cele doua filtre.
Acum, de tine depinde, pana unde vrei sa mergi cu acuratetea...
Ce inmatriculare vrei sa faci, una WWII ?
In configuratia "din cutie", kitul permite doar una "late", din lotul sosit dupa ianuarie '45. Cu acestea, fotografiile sunt ceva mai rare.
Pentru un "early", din timpul operatiunii COBRA si dupa... trebe ceva modificari...
Nici nu-i de mirare, fiind una din cele mai aratoase variante de Sherman...
Privind fotografiile tale, inteleg prea bine ca-ti abordezi proiectul, ca un "of the box", ca un aperitiv la viitoare lucrari mai sofisticate.
Kitul Italeri, desi batraior, se tine inca bine si este in general corect. Are totusi cateva hibe, cum ar fi cea a filtrelor de aer (amintita fratelui KT) si mai ales, cea a tevii tunului... care N-ARE LEGATURA cu tunul M1A1/2/2c de 76mm, care a echipat tancul.
De asemenea, din kit lipseste deflectorul pentru gazele de esapament, plasat in spate, intre cele doua filtre.
Acum, de tine depinde, pana unde vrei sa mergi cu acuratetea...
Ce inmatriculare vrei sa faci, una WWII ?
In configuratia "din cutie", kitul permite doar una "late", din lotul sosit dupa ianuarie '45. Cu acestea, fotografiile sunt ceva mai rare.
Pentru un "early", din timpul operatiunii COBRA si dupa... trebe ceva modificari...
#3
Postat 01 June 2009 - 02:48 AM
Asta o sa fie un "out of box" in schimb soparla voi incerca sa o fac cat mai corecta.
Tocmai din aceasta cauza am renuntat sa mai fac M36, ala vreau sa fie o piesa de care sa fiu mandru..
Dragos as fi recunoscator cu ceva poze cu acele hibe pe care nu ar fi rau sa le remediez, ptr ca documentatia de care dispun nu este una pe care sa iti pui baza, nu stiu cum faceti voi de gasiti niste poze (unele cu adevarat superbe) ca eu si fratele google nu prea ne intelegem prea bine ca nu prea vrea sa imi expuna ceva cu adevarat bun .
Mersi de critici cu cat mai multe cu atat mai bine.
Tocmai din aceasta cauza am renuntat sa mai fac M36, ala vreau sa fie o piesa de care sa fiu mandru..
Dragos as fi recunoscator cu ceva poze cu acele hibe pe care nu ar fi rau sa le remediez, ptr ca documentatia de care dispun nu este una pe care sa iti pui baza, nu stiu cum faceti voi de gasiti niste poze (unele cu adevarat superbe) ca eu si fratele google nu prea ne intelegem prea bine ca nu prea vrea sa imi expuna ceva cu adevarat bun .
Mersi de critici cu cat mai multe cu atat mai bine.
#4
Postat 01 June 2009 - 08:26 AM
Despre problemele cu filtrele de aer si teava tunului (si motivele erorilor kitului), am explicat mai pe larg in raspunsul la proiectul fratelui KT.
Filtrele de aer, ori le lasi asa... ori faci rost de altele, din sursele amintite tot acolo.
Asemenea, deflectorul pentru gazele de esapament. Anexez mai jos niste fotografii in care poti sa vezi bine atat deflectorul, cat si filtrele Vortox "box shape".
Daca filtrele se vad si nu se vad... teava tunului este PENALA si foarte vizibila ! Forma este total eronata, in realitate nu exista acea "treapta". Teava tunului M1A1/2/2c are o frumoasa si LISA forma tronconica. Cred ca aici... ar trebui sa investesti intr-o teava metalica CORECTA. Bineinteles, cum am zis, tu decizi pana unde vrei sa mergi...
Filtrele de aer, ori le lasi asa... ori faci rost de altele, din sursele amintite tot acolo.
Asemenea, deflectorul pentru gazele de esapament. Anexez mai jos niste fotografii in care poti sa vezi bine atat deflectorul, cat si filtrele Vortox "box shape".
Daca filtrele se vad si nu se vad... teava tunului este PENALA si foarte vizibila ! Forma este total eronata, in realitate nu exista acea "treapta". Teava tunului M1A1/2/2c are o frumoasa si LISA forma tronconica. Cred ca aici... ar trebui sa investesti intr-o teava metalica CORECTA. Bineinteles, cum am zis, tu decizi pana unde vrei sa mergi...
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 01 June 2009 - 08:32 AM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1