dani, la 20 Feb 2010, 18:53, a spus:
Foarte frumos...ai uitat insa sa vopsesti toba de esapament si cred c-ar mai merge ceva praf pe aripi fata spate.
Desi in multe instructiuni se indica sa se vopseasca toba de esapament in ruginiu, nu vad motivul pentru care la revopsirea tancului in functie de specificul tarii sau anotimpului, toba sa nu fie vopsita odata cu restul caroseriei.
blue wolf a spus:
Cred ca arata mai bine daca, inainte de aplicarea crucii pe capota motorului, faceai un sablon cat crucea si vopseai cu alb respectiva zona.
Imprimantele nu tiparesc culoarea alba, deci ce apare alb in insemne trebuie vopsit anterior aplicarii. Doar pentru cruce era mai buna o hartie speciala pentru decaluri cu fond alb, deoarece era usor de decupat pe margini, dar pentru restul insemnelor nu mai mergea.
wurger a spus:
Foarte frumos lucrat.
Ai facut bine ca ai vopsit in prealabil cu alb sub cruce wink.gif
Cred insa ca ai exagerat un pic cu filtrul aplicat peste decal.
Albastrul nu cred ca avea un standard. Pe avioane am vazut de la ceva inchis comparativ in AN cu rosul si pana la unul care apare mai deschis decat galbenul.
Spor in continuare !
"Filtrul" este inca un strat discret dat cu sprayul culorii de baza (nu am aerograf). Am fost nevoit sa estompez decalurile in acest fel pentru ca oricate incercari am facut, a fost imposibil sa potrivesc perfect culoarea scoasa de imprimanta cu culoarea aplicata din spray si in jurul decalurilor aparea un verde de o alta nuanta.