MiG-29 UB #61 moldovean
#1
Postat 17 May 2009 - 11:30 AM
astea se gasesc pe net acum, pe diverse siteuri. daca aveti ceva in plus fata de astea, v-as fi recunoscator pentru ca am cateva nelamuriri.
prima ar fi culoarea de pe burta. in poza cu C-17, se vede a fi un verde , in cealalta poza unde apare si masina aia, pare a fi un albastru deschis de tot, iar pe scheme, este albastrul deschis de pe spate. care e adevarul?
a doua ar fi: pe extrados, avea cocarde? ca din pozele reale nu pare a avea, dar pe schema este si pe extrados si pe intrados.
3. culoarea jambelor...e un crem sau un albastru deschis?
pentru inceput cam atat, ca multumesc anticipat!
PS
dubla e deja in lucru, pe saptamana viitoare as vrea sa dau pirmele culori. am vopsit cabina si am asamblat jumatatile. cabina nu a iesit prea sofisticata o data pentru ca panourile nu se potrivesc cu partea superioara a fuzelajului, ca sa se potriveasca ar trebui puse exact invers, cea din fata in spate si invers cea ce ar fi incorect. dar cum ea vine cu cupola inchisa, nu mai insist.
#4
Postat 17 May 2009 - 04:02 PM
http://www.mars.slup...mig/default.htm
Sorry my bad
Aceasta postare a fost editata de ovichelu: 17 May 2009 - 04:04 PM
#6
Postat 17 May 2009 - 05:40 PM
Parerea mea Sau daca are cineva cartea :http://www.airforce.ru/announcement_en.htm
Aceasta postare a fost editata de ovichelu: 17 May 2009 - 05:41 PM
#8
Postat 18 May 2009 - 08:20 AM
#9
Postat 19 May 2009 - 10:44 AM
jester, la 17 May 2009, 12:30, a spus:
E o mica "problema" cu prima poza, si anume este facuta cu o camera pe film, apoi dupa un anumit timp a fost scanata.
Camera pe film poate a alterat initial culorile. Apoi laboratorul foto poate a schimbat si el putintel nuanta. Dupa un timp culorile fotografiei s-au alterat si ele de la soare sau umezeala si apoi a fost scanata, probabil la un scanner obijnuit ceea ce a dus alterarea de culori si mai departe. Apoi poate persoana care a scanat poza a aplicat o corectie de luminozitate si poate chiar de culori. Asa ca eu nu as pune baza prea mare pe prima poza. DAR cu toate astea pare verde pe nacelele motoarelor si bleu pe admisii, cam aceeasi nuanta ca pe derive.
Poza a 2-a (urcarea avionului in C17) este in mod clar facuta ultima. Dupa zgomotul din poza pare si ea facuta cu o camera pe film dar scanata mult mai bine, poate la un laborator foto deci culorile nu sunt asa alterate. In ea se observa ca nacelele si admisie au aceeasi culoare, primerul verde care se da pe piesele noi sau care se monteaza la reparatii si apoi se vopsesc.
Eu cred ca se pot face 3 variatii de vopsire bazandu-ma exclusiv pe fot prezentate de tine.
Momentul "0": Avionul proaspat livrat/vopsit, asa cum este prezentat in schemele de vopsire. Nacele si admisiile au aceeasi culoare.
Momentul "1": Avionul dupa o anumita perioada de folosire a avut nevoie de schimbarea nacelelor motoarelor, iar piesele de culoare "prazulie" se vad in contrast cu restul fuselajului.
Momentul "2": Avionul este incarcat de catre americani in C17. Are derivele demontate si s-au schimbat si admisiile de la motoare cu piese de pe stoc de aceeasi culoare verde.
Eu as realiza avionul intre momentul "0" si momentul "1" cu ceva uzura sau la momentul "2" cu o diorama. Insa pentru asta iti trebuie un fund de C17 la 1:72
Aceasta postare a fost editata de AdyAero: 19 May 2009 - 10:45 AM
#10
Postat 19 May 2009 - 02:17 PM
si inca ceva. in poza cu c-17, nu doar nacelel si admisiile sunt verzi, ci chiar si botul pe dedesupt e verde. practic toata burta este verde...cu exceptia suprafetelor pe intrados.
Aceasta postare a fost editata de jester: 19 May 2009 - 02:21 PM
#11
Postat 19 May 2009 - 04:37 PM
jester, la 19 May 2009, 14:17, a spus:
daca te uiti atent, in poza aia e un tip care filmeaza... cauta pe siteuri moldovene de stiri prin arhive, poate gasesti filmarea... cred ca ar fi destul de concludenta
#14
Postat 20 May 2009 - 12:36 PM
Aceasta postare a fost editata de AdyAero: 20 May 2009 - 12:36 PM
#18
Postat 26 May 2009 - 05:43 PM
ovichelu, la 17 May 2009, 16:02, a spus:
http://www.mars.slup...mig/default.htm
Personal nu m-as lua dupa site-ul asta, e suficient sa va uitati la profilele romanesti si va dati seama de calitatea informatiilor. De exemplu si cocarda "romaneasca"
#20
Postat 30 May 2009 - 09:22 PM
am patit ceva nasol cu vopseaua, dupa cum se va vedea in 2 din poze, insa am reusit sa sterg acele bobite foarte fine, mi s-a spus ca ar fi de la presiunea prea mare. am dat cam cu 1,2 bar.
si intre timp a mai venit o dubla, un 9.12 si un 9.13 de la ICM. prima serie de miguri 29.