Flakpanzer Ostwind Work in Progress...
#122
Postat 29 December 2009 - 10:30 PM
Multumesc de vorbe si cu scuzele de rigoare pentru intarzierea raspunsului , am preferat insa aceasta modalitate pentru a avea si ceva imagini de postat aici, "lovind" doi iepuri deodata.
Astea fiind zise, mai jos aveti ceea ce am lucrat pana acum 3 zile, respectiv:
Detalierea transmisiei, cu refacerea in totalitate a capacului de protectie al mecanismului cautator, sincroane, etc. Ceea ce facusem initial-necesita modificat, fiind prea puerila. A urmat reprezentarea surubaraiei ce inchid jumatatile transmisiei, maneta schimbatorului cu opritorul/siguranta lui (pe tija), o pedala al carui rol nu il cunosc (mea culpa) si alte maruntisuri.
Asa arata initial :
Si asa arata acum :
pg]
Am finalizat traseul tubulaturii spre partea superioara si binenteles, cablajul ce era necesar a fi tras la stanga mecanicului conductor, acesta avand acum la indemana atat comutatorul principal cat si comenzile adiacente unui herrenfolk ce-i nevoit sa conduca noaptea...
pg]
Si pentru situatia in care herrenfolk ar fi dat cu masina de gardul vecinului avand ca si simbol falic - steaua in cinci colturi (fie rosie, dar mai ales alba ), l-am dotat cu stingator :
pg]
pe care i l-am pus la indemana :
A mai urmat una alta, insa despre asta putin mai incolo.
Ultimele doua imagini, de ansamblu :
pg]
Spor la machete si un An Nou Fericit la toata lumea modelistica si nu numai.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 29 December 2009 - 10:37 PM
#125
Postat 30 December 2009 - 08:07 PM
flo, la 30 Dec 2009, 17:56, a spus:
Te rog, spune-mi la ce folosesc "rozetele de robinet" de pe transmisia finala?
Salut Flo
Nu e in intentia mea sa uimesc pe nimeni, insa partea aia chiar necesita refacere completa; simpla bucata de plastic taiata in colturi chiar nu avea ce cauta acolo. Uita-te si tu si-mi vei da dreptate.
Rozetele ?
Incerc sa explic mai pe larg.
Cele doua elemente din extremitatile axului perpendicular al transmisiei erau ambreiaje/tamburi de frana, actionarea lor fiind efectuata cu ajutorul levierelor si a pedalei centrale de frana, fiecare cu rolul ei distinct.
Pedala centrala putea actiona concomitent cu levierele pe ambii tamburi (vezi axul subtire pe care e prinsa pedala- seamana cu o rampa insa avand doar doi "culbutori") putandu-se spre exemplu, bloca/frana una din rotile motrice iar prin schimbarea sensului rotatiei celeilalte, tancul putand face stanga-mprejur, "rasucindu-se pe calcaie".
Acele rozete (cate 8 pe fiecare tambur) reglau presiunea din interior, pe doua coloane. Presupun ca tot prin intermediul acestora se efectua si reglajul cursei levierelor ( tijele de comanda intre ele si tamburi inca nu au aparut (dar vor fi acolo)).
Racirea cu aer a tamburilor era data de tubulatura reprezentata cu albastru pe kit, afluxul de aer tras de pe stanga masinii fiind asigurat de catre ventilatorul actionat de arborele cardanic ce traversa longitudinal compartimentul central.
Stiu ca exista"aftermarket"-uri la acel model de rozete, insa n-am mai pierdut timpul cu refacerea acestora (ar fi fost a treia oara). La ora asta sunt putin mai rotunjite -datorita diluantului.
Cam asta ar fi explicatiile in mare. Scuze daca au fost prea alambicate.
Respect
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 30 December 2009 - 08:29 PM
#126
Postat 30 December 2009 - 08:57 PM
Multumesc mult.
#127
Postat 31 January 2010 - 09:44 PM
Tot respectul din lume si sincer sper sa nu-ti cauzeze la vedere asemenea "ceasornicarii". Ar fi pacat. Mult spor in continuare si astept cu interes continuarea proiectului!
#128
Postat 01 February 2010 - 10:30 PM
Buss, la 31 Jan 2010, 21:44, a spus:
sincer sper sa nu-ti cauzeze la vedere asemenea "ceasornicarii". Ar fi pacat. Mult spor in continuare si astept cu interes continuarea proiectului!
Salut Buss.
Si eu sper acelasi lucru, avand insa in vedere ca cel putin pana acum nu am avut prea multe necazuri din aceasta cauza, sper sa ma tina inca ceva ani. Cu neuronii si sinapsele stau mai prost (de multe ori), motivele fiind diverse.
O continuare exista deja, logic. Ma gandesc insa ca titulatura "proiect" e cam mult spus, in fond e doar un kit ce ma obliga sa las la o parte alte machete mult mai frumoase, nefiind adeptul lucrului in paralel si subiecte diferite.
Spor si tie.
#131
Postat 02 February 2010 - 11:09 AM
#134
Postat 31 May 2010 - 10:36 PM
Pentru a nu fi catalogat -poate pe buna dreptate- ca ignorant desavarsit, ma straduiesc sa raspund aici (maybe last time) la cei care mi s-au adresat in mod direct vis-a-vis de subiectul topicului - si e pornit doar din dorinta de a raspunde in primul rand ultimei intrebari, cea a lui Buss, care din pacate e la coada raspunsurilor....
wurger, la 2 Feb 2010, 00:01, a spus:
Din pacate mai amuzant decat atat nu-mi mai pot permite sa fiu.
Salut Wurger
In cazul in care m-as face folositor prin ceea ce am prezentat pana la acest moment, sau daca -probabil- vor fi folosite si de tine, m-as bucura. Iar in masura in care vei avea nevoie si de informatii aditionale, ma voi conforma cu placere.
Nu am inteles partea a doua a ceea ce am citat, insa oricum nu cred ca mai are relevanta o detaliere a ei.
Respect
Z-mare, la 2 Feb 2010, 11:30, a spus:
Ce motorina o sa-i pui?
Salut Z-tule
Daca am ajuns subiect de barfa, inseamna ca fie s-au epuizat subiectele interesante de discutie, fie lumea a fost suficient de atrasa de Dionysos incat sa nu mai conteze subiectul de discutie disecat.
Motorina nu va avea, pentru ca motorul masinii in cauza era un Maybach HL 120 TRM in 12 cilindrii- pe benzina. Am inteles oricum aluzia ta, multumesc pentru cuvinte.
Respect
Longinus, la 17 Apr 2010, 20:54, a spus:
Hai AdiP,baga poze cu statiile alea,radio;nu mai sta.
Aici chiar nu stiu ce as putea raspunde...
Sa zicem ca statiile inca nu sunt chiar gata, pentru a fi montate pe masina.
Iar urmarea/urmarile le vezi la fiecare sfarsit de saptamana. E suficient, cred.
Buss, la 30 May 2010, 20:06, a spus:
Salut Buss
Motivul stoparii acestui topic l-am mentionat in cuprinsul propozitiei 1 a primei postari din link-ul de mai jos.
http://www.cartula.r...AdiP-t6688.html
Binenteles ca inca mai lucrez la macheta; lipsa postarii etapelor ulterioare de lucru -vopsire, uzuri, etc, etc (in continuare lente si care poate ma caracterizeaza) nu mi-a permis sa intru intr-o stare vegetativa. Nu inca. . Chiar si din respect fata de kitul si subiectul abordat.
Fascinant, chiar nu are de ce sa fie, trebuie doar rabdare si respect fata de ceea ce ai in fata pe masa de lucru.
Altceva nu stiu ce sa-ti raspund.
Spor sa ai la KT-ul tau si sa-ti iasa asa cum vrei tu !
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 31 May 2010 - 10:37 PM
#135
Postat 01 June 2010 - 03:30 PM
Aceasta postare a fost editata de dany: 01 June 2010 - 03:56 PM
#136
Postat 11 August 2010 - 10:40 PM
dany, la 1 Jun 2010, 16:30, a spus:
... incearca sa nu inchizi " usa" de tot . Las-o usor " intredeschisa" . ( --- bine , la noi asta ar fi catalagogat ca semn de slabiciune , dar " ailalti "zic ca asa ar proceda inteleptii ---). Ps. Daca ai decis astfel doar din spirit de camaraderie pentru prieteni , inteleg.
Serus Dany, mon frere !
Daca as fi inchis "usa" de tot, topicul ar fi fost demult cu un X in fata.
Camaraderia este probabil un semn de slabiciune, insa am apreciat-o intotdeauna ca fiind cea mai "fair play" dintre toate "disciplinele" din sportul numit machetism si nu ar fi stricat sa ramana asa pentru toata lumea. In fine.
Si daca tot am dat-o pe postat, pentru ai da apa la moara mai ales "camaradului" Longinus dar si celorlalti, iaca doua imagini cu titlu de "usa intredeschisa":
Ma intorc la sticla de vin rosu... si sper sa nu-mi para rau, nici pentru una nici pentru cealalta.
Spor
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 11 August 2010 - 10:41 PM
#139
Postat 12 August 2010 - 02:45 PM
Aceasta postare a fost editata de dany: 12 August 2010 - 03:29 PM
#140
Postat 13 August 2010 - 11:36 AM
Longinus, la 12 Aug 2010, 10:05, a spus:
..
Levierul-culiseaza pe grila lui dar(poate) niste vopsea sarita/frecata in lungul cursei ?! ce zici?
La data fotografierii, intr-adevar transmisia arata ca si ceea ce se vede acolo. Actualmente arata putin diferit; accesul la ansamblul interior e putin mai dificil si ramas fara obiect, retusurile fiind facute deja
Oricum, stii foarte bine ca nici imaginea de ansamblu nu e conforma cu stadiul actual, dupa cele 11 straturi.
Buss, la 12 Aug 2010, 13:41, a spus:
Woohoo - to you too my friend !
dany, la 12 Aug 2010, 15:45, a spus:
Stiu Dany la ce te-ai referit. Multam de vorbe.
O sa incerc sa fac o "recapitulare" in imagini a etapelor vopsirii si montajului, pana spre faza actuala. Discutam eventual atunci mai pe larg, pe marginea subiectului, legat de culori.
Spor