Forum Machete,Modelism,Hobby: Flakpanzer Ostwind - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 17 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Flakpanzer Ostwind Work in Progress...

#121 Useril este offline   axor 

  • Needs A Life Outside What-If
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Interests:What If - Sci Fi - Aero

Postat 01 December 2009 - 10:59 PM

Adi...ce sa mai...ce ar mai fi de spus ???
Ai tot ce-ti trebuie pentru a duce la bun sfarsit (oricand ar fi acela) minunatia asta de lucrare...pasiune,talent,rabdare,experienta...modestie...

JOS :drinks:

Spor si numai bine :bang:

#122 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 29 December 2009 - 10:30 PM

Salut Alexandru

Multumesc de vorbe si cu scuzele de rigoare pentru intarzierea raspunsului :hug: , am preferat insa aceasta modalitate pentru a avea si ceva imagini de postat aici, "lovind" doi iepuri deodata.

Astea fiind zise, mai jos aveti ceea ce am lucrat pana acum 3 zile, respectiv:
Detalierea transmisiei, cu refacerea in totalitate a capacului de protectie al mecanismului cautator, sincroane, etc. Ceea ce facusem initial-necesita modificat, fiind prea puerila. A urmat reprezentarea surubaraiei ce inchid jumatatile transmisiei, maneta schimbatorului cu opritorul/siguranta lui (pe tija), o pedala al carui rol nu il cunosc (mea culpa) si alte maruntisuri.

Asa arata initial :
Imagine atasata: motor_6.jpg

Si asa arata acum :
Imagine atasata: Flakpanzer_IV_Ostwind_043.jpg
Imagine atasata: Flakpanzer_IV_Ostwind_044.jpgImagine atasata: Flakpanzer_IV_Ostwind_045.jpgpg]

Am finalizat traseul tubulaturii spre partea superioara si binenteles, cablajul ce era necesar a fi tras la stanga mecanicului conductor, acesta avand acum la indemana atat comutatorul principal cat si comenzile adiacente unui herrenfolk ce-i nevoit sa conduca noaptea...
Imagine atasata: Flakpanzer_IV_Ostwind_049.jpgImagine atasata: Flakpanzer_IV_Ostwind_050.jpgpg]

Si pentru situatia in care herrenfolk ar fi dat cu masina de gardul vecinului avand ca si simbol falic - steaua in cinci colturi (fie rosie, dar mai ales alba ), l-am dotat cu stingator :
Imagine atasata: Flakpanzer_IV_Ostwind_046.jpgImagine atasata: Flakpanzer_IV_Ostwind_047.jpgpg]

pe care i l-am pus la indemana :
Imagine atasata: Flakpanzer_IV_Ostwind_054.jpg

A mai urmat una alta, insa despre asta putin mai incolo. :whistle:

Ultimele doua imagini, de ansamblu :
Imagine atasata: Flakpanzer_IV_Ostwind_052.jpgImagine atasata: Flakpanzer_IV_Ostwind_055.jpgpg]

Spor la machete si un An Nou Fericit la toata lumea modelistica si nu numai.

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 29 December 2009 - 10:37 PM


#123 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 30 December 2009 - 09:42 AM

La Multi Ani si tie Frate.
Dupa Anu'nou,te duc la psihiatru:la ce faci tu acolo,cred ca si el ar avea ceva de "bibilit"la tine :hug:

#124 Userul este online   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2476
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2009 - 05:56 PM

@ "Ceea ce facusem initial-necesita modificat, fiind prea puerila." :hug:

Ne uimesti cu fiecare postare.

Te rog, spune-mi la ce folosesc "rozetele de robinet" de pe transmisia finala?

#125 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 30 December 2009 - 08:07 PM

Vezi postareaflo, la 30 Dec 2009, 17:56, a spus:

Ne uimesti cu fiecare postare.

Te rog, spune-mi la ce folosesc "rozetele de robinet" de pe transmisia finala?


Salut Flo
Nu e in intentia mea sa uimesc pe nimeni, insa partea aia chiar necesita refacere completa; simpla bucata de plastic taiata in colturi chiar nu avea ce cauta acolo. Uita-te si tu si-mi vei da dreptate.

Rozetele ?
Incerc sa explic mai pe larg.
Cele doua elemente din extremitatile axului perpendicular al transmisiei erau ambreiaje/tamburi de frana, actionarea lor fiind efectuata cu ajutorul levierelor si a pedalei centrale de frana, fiecare cu rolul ei distinct.

Pedala centrala putea actiona concomitent cu levierele pe ambii tamburi (vezi axul subtire pe care e prinsa pedala- seamana cu o rampa insa avand doar doi "culbutori") putandu-se spre exemplu, bloca/frana una din rotile motrice iar prin schimbarea sensului rotatiei celeilalte, tancul putand face stanga-mprejur, "rasucindu-se pe calcaie".

Acele rozete (cate 8 pe fiecare tambur) reglau presiunea din interior, pe doua coloane. Presupun ca tot prin intermediul acestora se efectua si reglajul cursei levierelor ( tijele de comanda intre ele si tamburi inca nu au aparut (dar vor fi acolo)).

Racirea cu aer a tamburilor era data de tubulatura reprezentata cu albastru pe kit, afluxul de aer tras de pe stanga masinii fiind asigurat de catre ventilatorul actionat de arborele cardanic ce traversa longitudinal compartimentul central.

Stiu ca exista"aftermarket"-uri la acel model de rozete, insa n-am mai pierdut timpul cu refacerea acestora (ar fi fost a treia oara). La ora asta sunt putin mai rotunjite -datorita diluantului. :whistle:

Cam asta ar fi explicatiile in mare. Scuze daca au fost prea alambicate.
Respect :hug:

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 30 December 2009 - 08:29 PM


#126 Userul este online   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2476
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2009 - 08:57 PM

Aha! Trebuie sa fi folosit la reglarea distantei dintre tambur si banda de ferodou a franei. Era un ansamblu frana cu banda si angrenaj cu pinioane satelit interioare.Tamburul franei era avea dantura interioara. Pe aceasta se angrenau pinioane satelit dispuse in jurul unei roti dintate aflate pe arborele planetar.
Multumesc mult.

#127 Useril este offline   Buss 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2010 - 09:44 PM

Eu sunt abea la a treia macheta.. incerc sa absorb cat mai multe informatii dar acest scratch build al interiorului... nu stiu cum sa zic, doar documentarea tehnica pentru toate aceste detalii pentru mine este un lucrul extraordinar dar reproducerea cu o asa exactitate si lux de detalii este pur si simplu n-am cuvinte :)

Tot respectul din lume si sincer sper sa nu-ti cauzeze la vedere asemenea "ceasornicarii". Ar fi pacat. Mult spor in continuare si astept cu interes continuarea proiectului!

#128 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 01 February 2010 - 10:30 PM

Vezi postareaBuss, la 31 Jan 2010, 21:44, a spus:

...
sincer sper sa nu-ti cauzeze la vedere asemenea "ceasornicarii". Ar fi pacat. Mult spor in continuare si astept cu interes continuarea proiectului!


Salut Buss.
Si eu sper acelasi lucru, avand insa in vedere ca cel putin pana acum nu am avut prea multe necazuri din aceasta cauza, sper sa ma tina inca ceva ani. Cu neuronii si sinapsele stau mai prost (de multe ori), motivele fiind diverse. :drinks:

O continuare exista deja, logic. Ma gandesc insa ca titulatura "proiect" e cam mult spus, in fond e doar un kit ce ma obliga sa las la o parte alte machete mult mai frumoase, nefiind adeptul lucrului in paralel si subiecte diferite.
Spor si tie.

#129 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2010 - 11:01 PM

Pozele si explicatiile postate de tine pot fi folosite de catre oricine s-ar mai apuca sa faca asa ceva....Si vor fi probabil folosite si de mine.
Din pacate mai amuzant decat atat nu-mi mai pot permite sa fiu.

#130 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 02 February 2010 - 10:30 AM

Maestre, duminica seara intrebam la "sezatoarea" tinuta la MA: oare ce o mai fi facut AdiP cu tancul ala, cu nu am mai vazut nimic pe forum? E, iata raspunsul!
Ce motorina o sa-i pui? :drinks:

#131 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 02 February 2010 - 11:09 AM

Vezi postareaZ-mare, la 2 Feb 2010, 10:30, a spus:

... oare ce o mai fi facut AdiP cu tancul ala, cu nu am mai vazut nimic pe forum? E, iata raspunsul!
Ce motorina o sa-i pui? :friends:


N-a mai facut nimic,si eu astept si-l intreb de cate ori ne intalnim(2 ori/saptamana :drinks: )
Zice ca mai spre primavara.

#132 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 17 April 2010 - 07:54 PM

Pana acum sunt 8800 de vizualizari;mai asteptam mult pana sa mai vedem urmarea/urmarile?
Hai AdiP,baga poze cu statiile alea,radio;nu mai sta.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 17 April 2010 - 07:54 PM


#133 Useril este offline   Buss 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2010 - 07:06 PM

Mai lucrezi al acest proiect? eu inca trag cu ochiu pe aici sa vad daca ai mai postat ceva ca e fascinant ce ai reusit. :pardon:

#134 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 31 May 2010 - 10:36 PM

Salut

Pentru a nu fi catalogat -poate pe buna dreptate- ca ignorant desavarsit, ma straduiesc sa raspund aici (maybe last time) la cei care mi s-au adresat in mod direct vis-a-vis de subiectul topicului - si e pornit doar din dorinta de a raspunde in primul rand ultimei intrebari, cea a lui Buss, care din pacate e la coada raspunsurilor....

Vezi postareawurger, la 2 Feb 2010, 00:01, a spus:

Pozele si explicatiile postate de tine pot fi folosite de catre oricine s-ar mai apuca sa faca asa ceva....Si vor fi probabil folosite si de mine.
Din pacate mai amuzant decat atat nu-mi mai pot permite sa fiu.

Salut Wurger
In cazul in care m-as face folositor prin ceea ce am prezentat pana la acest moment, sau daca -probabil- vor fi folosite si de tine, m-as bucura. Iar in masura in care vei avea nevoie si de informatii aditionale, ma voi conforma cu placere.
Nu am inteles partea a doua a ceea ce am citat, insa oricum nu cred ca mai are relevanta o detaliere a ei.
Respect :-P


Vezi postareaZ-mare, la 2 Feb 2010, 11:30, a spus:

Maestre, duminica seara intrebam la "sezatoarea" tinuta la MA: oare ce o mai fi facut AdiP cu tancul ala, cu nu am mai vazut nimic pe forum? E, iata raspunsul!
Ce motorina o sa-i pui? :rofl:

Salut Z-tule
Daca am ajuns subiect de barfa, inseamna ca fie s-au epuizat subiectele interesante de discutie, fie lumea a fost suficient de atrasa de Dionysos incat sa nu mai conteze subiectul de discutie disecat. :-)
Motorina nu va avea, pentru ca motorul masinii in cauza era un Maybach HL 120 TRM in 12 cilindrii- pe benzina. Am inteles oricum aluzia ta, multumesc pentru cuvinte.
Respect :hi:


Vezi postareaLonginus, la 17 Apr 2010, 20:54, a spus:

Pana acum sunt 8800 de vizualizari;mai asteptam mult pana sa mai vedem urmarea/urmarile?
Hai AdiP,baga poze cu statiile alea,radio;nu mai sta.

Aici chiar nu stiu ce as putea raspunde... :-D
Sa zicem ca statiile inca nu sunt chiar gata, pentru a fi montate pe masina.
Iar urmarea/urmarile le vezi la fiecare sfarsit de saptamana. E suficient, cred.


Vezi postareaBuss, la 30 May 2010, 20:06, a spus:

Mai lucrezi al acest proiect? eu inca trag cu ochiu pe aici sa vad daca ai mai postat ceva ca e fascinant ce ai reusit. :-D

Salut Buss
Motivul stoparii acestui topic l-am mentionat in cuprinsul propozitiei 1 a primei postari din link-ul de mai jos.
http://www.cartula.r...AdiP-t6688.html

Binenteles ca inca mai lucrez la macheta; lipsa postarii etapelor ulterioare de lucru -vopsire, uzuri, etc, etc (in continuare lente si care poate ma caracterizeaza) nu mi-a permis sa intru intr-o stare vegetativa. Nu inca. :-D . Chiar si din respect fata de kitul si subiectul abordat.
Fascinant, chiar nu are de ce sa fie, trebuie doar rabdare si respect fata de ceea ce ai in fata pe masa de lucru.
Altceva nu stiu ce sa-ti raspund.
Spor sa ai la KT-ul tau si sa-ti iasa asa cum vrei tu ! :pardon:

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 31 May 2010 - 10:37 PM


#135 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4818
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 01 June 2010 - 03:30 PM

Adi, draga ,daca te certi sau esti suparat pe cineva , indiferent de partea cui e dreptatea ( reala sau nu ), incearca sa nu inchizi " usa" de tot . Las-o usor " intredeschisa" . ( --- bine , la noi asta ar fi catalagogat ca semn de slabiciune , dar " ailalti "zic ca asa ar proceda inteleptii ---). Ps. Daca ai decis astfel doar din spirit de camaraderie pentru prieteni , inteleg.

Aceasta postare a fost editata de dany: 01 June 2010 - 03:56 PM


#136 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 11 August 2010 - 10:40 PM

Vezi postareadany, la 1 Jun 2010, 16:30, a spus:

Adi, draga ....
... incearca sa nu inchizi " usa" de tot . Las-o usor " intredeschisa" . ( --- bine , la noi asta ar fi catalagogat ca semn de slabiciune , dar " ailalti "zic ca asa ar proceda inteleptii ---). Ps. Daca ai decis astfel doar din spirit de camaraderie pentru prieteni , inteleg.


Serus Dany, mon frere !
Daca as fi inchis "usa" de tot, topicul ar fi fost demult cu un X in fata.
Camaraderia este probabil un semn de slabiciune, insa am apreciat-o intotdeauna ca fiind cea mai "fair play" dintre toate "disciplinele" din sportul numit machetism si nu ar fi stricat sa ramana asa pentru toata lumea. In fine.

Si daca tot am dat-o pe postat, pentru ai da apa la moara mai ales "camaradului" Longinus dar si celorlalti, iaca doua imagini cu titlu de "usa intredeschisa":

Imagine atasata: Pictures_075.jpg
Imagine atasata: Pictures_170.jpg

Ma intorc la sticla de vin rosu... :drinks: si sper sa nu-mi para rau, nici pentru una nici pentru cealalta.
Spor

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 11 August 2010 - 10:41 PM


#137 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 12 August 2010 - 09:05 AM

Surprize-surprize !!
- doua poze si atat ? un ansamblu si-o cutie de viteze;bun si asta,mai vedem pe urma.
Levierul-culiseaza pe grila lui dar(poate) niste vopsea sarita/frecata in lungul cursei ?! ce zici?

#138 Useril este offline   Buss 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Location:Bucuresti

Postat 12 August 2010 - 12:41 PM

Woohoo! Cum ar zice Homer Simpson :drinks:

#139 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4818
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 12 August 2010 - 02:45 PM

---" Camaraderia este probabil un semn de slabiciune "--- Nu la asta ma referisem , Adi ( :blink: ) . Camaraderia ( nu neaparat " modelistica " ) este sau o consider unul dintre putinele lucruri cu adevarat importante in viata .Tocmai din acest considerent ti-am spus ca te inteleg(...) . La asta ma referisem ---" incearca sa nu inchizi " usa" de tot " ---- cand spusesem ---" asta ar fi catalagogat ca semn de slabiciune" -- . ---------- Ma bucur tare mult ca ai revenit :drinks: !

Aceasta postare a fost editata de dany: 12 August 2010 - 03:29 PM


#140 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 13 August 2010 - 11:36 AM

Vezi postareaLonginus, la 12 Aug 2010, 10:05, a spus:

Surprize-surprize !!
..
Levierul-culiseaza pe grila lui dar(poate) niste vopsea sarita/frecata in lungul cursei ?! ce zici?


La data fotografierii, intr-adevar transmisia arata ca si ceea ce se vede acolo. Actualmente arata putin diferit; accesul la ansamblul interior e putin mai dificil si ramas fara obiect, retusurile fiind facute deja :crazy:
Oricum, stii foarte bine ca nici imaginea de ansamblu nu e conforma cu stadiul actual, dupa cele 11 straturi.


Vezi postareaBuss, la 12 Aug 2010, 13:41, a spus:

Woohoo! Cum ar zice Homer Simpson :blink:

Woohoo - to you too my friend !


Vezi postareadany, la 12 Aug 2010, 15:45, a spus:

---" Camaraderia este probabil un semn de slabiciune "--- Nu la asta ma referisem , Adi ( :pardon: ) . Camaraderia ( nu neaparat " modelistica " ) este sau o consider unul dintre putinele lucruri cu adevarat importante in viata .Tocmai din acest considerent ti-am spus ca te inteleg(...) . La asta ma referisem ---" incearca sa nu inchizi " usa" de tot " ---- cand spusesem ---" asta ar fi catalagogat ca semn de slabiciune" -- . ---------- Ma bucur tare mult ca ai revenit :blink: !


Stiu Dany la ce te-ai referit. Multam de vorbe.
O sa incerc sa fac o "recapitulare" in imagini a etapelor vopsirii si montajului, pana spre faza actuala. Discutam eventual atunci mai pe larg, pe marginea subiectului, legat de culori. :drinks:

Spor

Arata acest topic


  • 17 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi