Flakpanzer Ostwind Work in Progress...
#282
Postat 12 September 2012 - 08:34 PM
Sper sa fie cum zici tu, daca timpul, cheful si dorinta imi vor da voie sa fac asta .
Daca nu va fi sa fie, nu-i mare bai : mergem inainte.
Privind semnatura, eu am gandit-o doar ca pe o sugestie pentru cei ce vor un pic mai mult decat ce afla in cutia kitului. Folosindu-se de planse tehnice, fotografii, s.a.m.d., pot face diferenta.
In legatura cu efectele de uzura, rugini si alte alea, am descris cu cateva postari anterioare cam ce si cum; daca este interes, cu placere o sa incerc sa mai explic urmatorii pasi privind colorarea masinariei, in postarile ulterioare.
Spor la machete la toata lumea.
#283
Postat 23 September 2012 - 10:40 AM
Lipsa timpului liber incep sa o resimt iarasi si asta se reflecta clar in periodicitatea postarilor mele.
Am reusit pana la urma sa inchid si senila pe partea drepta, insa doar azi reusesc sa si postez imaginile.
Cam asa arata masinaria incaltata provizoriu, pentru pozare.
Si inca doua vederi mai de ansamblu.
Spor la machete la toata lumea.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 23 September 2012 - 10:41 AM
#286
Postat 28 November 2012 - 07:52 PM
In plus (poate-s subiectiv), nici nu ma impac prea bine cu vopsirea figurinelor in 1/35
#287
Postat 02 December 2012 - 03:22 PM
Astfel, am bricolat din tabla suportul celor doi galeti de rezerva de pe aripa stanga, apoi am finalizat traseul motorului auxiliar si implicit refacand in intregime toba de esapament a acestuia.
Am fixat definitiv cu ocazia asta si aripa stanga a masinii, dand curent si viitorului far al masinii.
Suportul
Toba mica
Aripa stanga si cablul electric
Cam atat.
Spor la toata lumea
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 02 December 2012 - 03:24 PM
#289
Postat 03 December 2012 - 08:31 PM
Sa zicem ca inca nu-i vremea pentru pictura; oricum, pana la 31.12.2012 mai este destula vreme....
Legat de intrebarea cealalta eu zic ca ar fi vre-o cateva variante, doua din ele le-am si descris pe la vre-o 2 pagini mai in urma :
1. una din masinile incadrate in sPzAbt 507 (desi asta presupune reprezentarea unui vehicul din productia de serie);
2. unul din exemplarele in lucru (sau finalizate) in cadrul atelierului din Ostbau Sagan, respectiv unul din exemplarele de preserie.
Ramane sa ma decid daca o aleg pe a doua ori poate pe o a treia; cine stie ?
#290
Postat 24 February 2013 - 10:10 PM
Un alt update, care insa priveste deja vopsirea masinariei.
Elemente de adaugat nu prea mai sunt; in plus, mi-am cam pierdut rabdarea (), asa ca am purces la aruncat vopsea pe Kekdose.
Aveti mai jos cateva imagini cu ceea ce am considerat eu ca ar fi mai reprezentativ la acest stadiu, urmand ca eventual maine seara sa dau niscaiva detalii legat de vopsire si cam la ce m-am gandit eu ca ar trebui sa rezulte din acest kit.
SI cam asa arata cu turela patratoasa.
Deocamdata asta-i tot. Spor la toata lumea
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 24 February 2013 - 10:13 PM
#292
Postat 26 February 2013 - 12:18 AM
Una peste alta, desi are niste forme urate de-a dreptul, eu am incercat sa o reprezint putin mai altfel; era pacat sa o las cum am gasit-o in cutie.
Daca insa voi reusi sa o fac placuta si pentru ochii privitorilor, ramane de vazut.
Avand doua imagini din aceeasi "serie" cu turela , m-am servit de ele ca si model pentru intregul ansamblu.
Despre astea doua e vorba :
Mai in gluma, mai in serios, ce-i cert e ca masinaria mea arata va arata in ansamblu cam asa:
Iar pentru ca-i ora tarzie, eu zic timeout pentru azi.
Spor la tota lumea
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 26 February 2013 - 12:24 AM
#297
Postat 03 March 2013 - 11:06 PM
Dany, ma bucur ca-ti place ronțăiala partii drepte a masinii; dorinta de a permite un acces vizual relativ facil la ceea ce am pus inauntru, m-a facut sa aleg varianta asta de reprezentare.
Ideea dupa care m-am dat la ea cu bisturiul si evident cu niscaiva culori, e urmatoarea :
- Privita dinspre partea ei stanga si de la "nivelul solului", ar trebui sa sugereze primul sasiu recuperat de pe front si care-i folosit pe post de cobai, prin adaugarea turelei Nr.1, turela aflata inca in procesul de "fabricatie".
- Privita din partea ei dreapta, masina astfel cum e gandita reprezentarea, ar trebui sa permita un acces vizual mai facil la toate trei compartimentele vehiculului. De asta am lasat mobile atat chepengul mecanicului conductor si cele doua capace de acces la centurile de frana; cu ele deschise, lumina permite o vizualizare mai usoara a organizarii interioarelor.
In plus, turela este mobila/detasabila, fapt care ar trebui sa ajute si ea la o mai buna vizualizare.
In ansamblu, cam asta a fost ideea mea, idee la care a participat evident si Longinus .
Am incercat, desi urma sa intru cu bisturiul in plasticul cutiei blindate, sa pastrez totusi o forma a masinii care sa permita formarea unei imagini de intreg a partii dreapta; in scopul asta am preferat sa nu pun aripa pe acea parte, lasand senila din dreapta sa isi joace rolul ei.
Daca am reusit sau nu sa obtin ceea ce am scris mai sus ramane eventual sa imi spuneti si voi, cei care mai urmariti topicul asta; eu sper ca da. Insa opinia mea e una subiectiva, deci nu se pune la socoteala.
Revenind la am mai lucrat.
Am terminat de vopsit/prafuit si uzat ambele senile, ulterior ele au fost montate (totul a decurs cu relativ putine batai de cap). Evident, s-au mai accentuat unele detalii la calea de rulare si pe ici pe colo, insa din nou, nimic demn de semnalat.
Imagini cu ce-am lucrat, aveti mai jos.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 03 March 2013 - 11:09 PM
#300
Postat 04 March 2013 - 10:35 AM
la nivelul tau nu trebuia sa pui fotografiile din manual prelucrate in Photoshop . Oricum vad ca ai mare grija de chinezii aia mici pe care-i tii in cutiutele de pe masa.... ai putea la o adica sa le faci cadou o casuta la scara HO ca or merita si ei dupa atata munca .
Ce sa zic, altceva in afara de felicitari maxime si mult spor in continuare ... Arata demential.
Aceasta postare a fost editata de dan2du: 04 March 2013 - 10:39 AM