Forum Machete,Modelism,Hobby: Flakpanzer Ostwind - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 17 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Flakpanzer Ostwind Work in Progress...

#21 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 24 July 2009 - 07:39 AM

Superdetaliat, ca de obicei, cred ca ai muncit ceva pana ai facut rozetele alea.O sa iasa ceva fain la final, jos colopu`!

#22 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 25 July 2009 - 11:27 AM

Vezi postareaLonginus, la 23 Jul 2009, 22:33, a spus:

Oameni buni !!!! Vă avertizez,nu-l provocaţi.Nu ştiţi de ce-i în stare!


-Multam' fain ! Nu-i destul ca port aproape un monolog aici, mai trebuie sa tai si tu craca, asa-i ? :cray:

Vezi postareadani, la 23 Jul 2009, 23:19, a spus:

Da esti "turbat" tare de tot...Bravos fratioare!Abia astept finalul... ;-)


Pana la final mai este ceva cale, din pacate. Ma bucur insa ca-ti place ce a iesit pana acum. :wacko:


Vezi postareatomcat, la 24 Jul 2009, 08:39, a spus:

...
cred ca ai muncit ceva pana ai facut rozetele alea...


Cam 15 minute pe fiecare. Atat. :good:

Revenind la monolog, am terminat tabloul de bord.

Panoul frontal si capacul spate :
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_dials_001.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_dials_002.jpgpg]

Si la final, cu ceasurile, lentilele de protectie, comutatoarele "Start" si "Aus", lampa... :
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_dials_03.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_dials_004.jpgpg]
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_dials_005.jpg

Cam asa arata montat provizoriu pe ansamblu :
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_dials_006.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_dials_007.jpgpg]

Mai trebuie reprezentata doar legatura aferenta cablurilor electrice pe capac.



Vezi postareaAdiP, la 18 Jul 2009, 09:54, a spus:

Intrebare/rugaminte la cei ce au timp si chef :

Caut imagini concludente cu pozitionarea/prinderea spatarului scaunului radistului la P-IV, din ceea ce am eu, am inteles ca acesta se rabata spre dreapta, cu prinderea pe peretele compartimentului.
Intreb pentru ca, datorita pozitionarii trapei de evacuare sub scaunul radistului, pentru un acces facil la ea, era necesara rabatarea sezutei spre fata.
-Au existat cumva variante la care spatarul era corp comun cu "perna" ?

Care din voi doreste sa faca un bine, nu ezitati.
Merci.



-Chiar nimeni ? O fi concediu de vina....

#23 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 25 July 2009 - 09:31 PM

Nu porti un monolog ci predai o lectie,iar noi te urmarim !!

si P.S. nu mai pune si tu intrebari de genul "spatar cu perna-corp comun" etc; de unde naiba vrei sa luam raspunsurile astea !? ;-)

#24 Useril este offline   axor 

  • Needs A Life Outside What-If
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Interests:What If - Sci Fi - Aero

Postat 25 July 2009 - 09:50 PM

Ti-am mai spus eu pana acum ca ESTI MARETZ ? Da,dar acum spun asta pentru ca vaz ce lucrezi tu acolo,incetuc asa cum lucrezi,dar lucrezi !
Nu ridic osanale ca sa ma aflu in treaba,pur si simplu sunt uimit si invidios (la modul ''eu sunt mic copil'') cand vad ce-ti iese din mana !
Stiu de p-acum si rezultatul (oricand s-ar concretiza el) BIJUTERIE !
Spor maxim in continuare Adi ! ;-)

#25 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 25 July 2009 - 11:42 PM

Vezi postareaLonginus, la 25 Jul 2009, 22:31, a spus:

Nu porti un monolog ci predai o lectie,iar noi te urmarim !!


Nu-i nici o lectie de predat, depinde doar de timpul pe care vrea fiecare sa il acorde unei machete (sau proiect, ma rog- zi cum vrei) si atata timp cat nu exista pareri/sugestii/corectii, parerea mea e ca ramane doar un monolog. :good:
Sper doar ca, vazand imaginile, si ceilalti frati sa priveasca putin mai altfel montarea unui kit. Indiferent de calitatea "cutiei originale". Nu intotdeauna "uppgrade" inseamna obligatoriu "aftermarket".
Parerea mea.

Vezi postareaLonginus, la 25 Jul 2009, 22:31, a spus:

P.S. nu mai pune si tu intrebari de genul "spatar cu perna-corp comun" etc; de unde naiba vrei sa luam raspunsurile astea !? :wacko:


Mai bine sa nu intreb ?
Ma gandesc ca sigur cineva stie si poate sa ma lamureasca si asta FAST. Daca nu, asta e, o sa merg pe mana pozelor din dotare.

@ Axor

Vezi postareaaxor, la 25 Jul 2009, 22:50, a spus:

Ti-am mai spus eu pana acum ca ESTI MARETZ ? Da,dar acum spun asta pentru ca vaz ce lucrezi tu acolo,incetuc asa cum lucrezi,dar lucrezi !
Nu ridic osanale ca sa ma aflu in treaba,pur si simplu sunt uimit si invidios (la modul ''eu sunt mic copil'') cand vad ce-ti iese din mana !
Spor maxim in continuare Adi ! ;-)


Lasand la o parte "maretia", merci pentru vorbe. Lucrez mai incet, pentru ca sunt inca in concediu, pentru ca nu ma grabeste nimeni (a, ba da- termenul de finalizare :cray: ) si pentru ca-mi place.
Invidios nu ai de ce sa fi, pune mana si fa si tu, o sa vezi ca la final o sa te simti mult mai bine stiind ca nu doar ai motat o machetutza care sa ingroase numarul celor care deja aduna praf. Iar daca rezultatul nu-i pe placul tau, ia-o de la inceput. Merita efortul.

...

Revenind la subiect.
Daca azi dimineata am fost "ceasornicar" bricoland bordul masinii, dupa amiaza am revenit la munca de "instalator", reprezenand cele doua conducte ce duceau aer cald la ambreiaje.
Asta a iesit (cu scuzele de rigoare pentru marimea imaginilor, era pacat sa le micsorez prea tare) :
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_hot_air_ducts_001.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_hot_air_ducts_002.jpgpg]
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_hot_air_ducts_003.jpg

Mai trebuie reprezentate doar colierele de strangere a mansoanelor.
Sa aveti toti spor la machete :lol:

#26 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 26 July 2009 - 10:40 AM

Foarte fain ;-) :wacko: , abia astept sa vad interiorul vopsit si aplicate efectele de rugina, ulei, etc...O intrebare: stiu ca tabla de cupru o ai de la Vlad, si nu ai multa... totusi, nu stii sau nu ai vazut pe undeva de cumparat?Sau poate stie vreunul dintre "lil` broz"? :good:

#27 Useril este offline   Michael_Wittmann 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 818
  • Inregistrat: 19-March 05

Postat 27 July 2009 - 05:40 PM

Bag de samă, frate Adi că, ori ai, cum spunea un frate mai odinioară, câţiva chinezi care îţi lucrează machetele, deşi la cât de migăloasă e munca, cred că sunt ceasornicari elveţieni, ori ţi-ai deschis firmă de after-marketuri. Acuma, pe bune, chiar aveam de gând să intru în GB şi cu Ostwind-ul la care lucrezi tu, că tocmai îmi cumpărasem nişte PE-uri, dar cred că o las baltă. Înţeleg că ai răbdare, că de aia am şi eu, dar ce faci acolo, e mai mult decât o simplă machetă. La fel ca şi "rusnacul". Stai liniştit, că monologul nu e monolog, eu unul am ajuns să vorbesc cu monitorul când văd ce meştereşti. Spor în continuare, aşteptăm să-l vedem la Alba :whistle:

#28 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 30 July 2009 - 12:13 AM

Vezi postareatomcat, la 26 Jul 2009, 11:40, a spus:

...O intrebare: stiu ca tabla de cupru o ai de la Vlad, si nu ai multa... totusi, nu stii sau nu ai vazut pe undeva de cumparat?Sau poate stie vreunul dintre "lil` broz"? :rolleyes:


Asa cum am zis pe PM, Vlad e "plecat in pribegie" pentru o vreme. Sa vedem cu ce se va intoarce..

...

-Frate Witt, chinezii au fost expluzati, din lipsa de randament :-D , astialalti (ceasornicarii) sunt la faza cu "examenul de capacitate". Sau poate cel de liceenta... . Oricum, cel putin pana acum, vad ca nu mi-au inselat asteptarile.
Incetuc (cum zice Axor :-P ), incerc sa profit de ultimele zile de concediu ramase si sa mai "evoluez" in lucrare. Rabdare eu zic ca toti avem, trebuie doar alocata o cantitate mai mare si "dirijata" constructiv.

:whistle:
-De ce sa renunti la montarea Ostwind-ului tau ? Oricum am ramas putini fata de toti cei care s-au anuntat in acest GB, desi la ultima numaratoare eram cel putin 10. Sau poate restul lucreaza in secret, mai stii... :ball:
-Baga-l in lucru, poate mai incingem atmosfera !!!

Apropo, daca te bate gandul sa folosesti senilele Academy la acest kit, renunta. Din poze reiese ca masina era incaltata tot cu senila de 40 cm, dar nu avea crampoane reliefate pe exteriorul zalelor. Vezi pozele originale de mai sus.
Eu unul am cam dat-o in bara cu "upgrade"-ul indicat initial si inca nu am gasit alternativa la senilele de vinilin ale kit-ului.


...

Revenind la subiect :
Aproape am terminat transmisia, in ultimele 2 zile lucrand la refacerea legaturii elastice a cutiei de viteze la arborele cardanic, bricoland cupla si carcasa ei, carcasa ventilatorului cu "surubaraia" aferenta, etc.
Asta a iesit :

Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_transmission___rear_1.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_transmission___rear_2.jpgpg]
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_transmission___rear_3.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_transmission___rear_6.jpgpg]
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_transmission___rear_4.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_transmission___rear_5.jpgpg]

Maine, probabil va urma scaunul "hulit" al radistului.
Sa aveti toti spor la lucru.

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 30 July 2009 - 12:22 AM


#29 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 02 August 2009 - 10:24 AM

Salut

Pana la urma m-am lamurit singur legat de prinderea si rabatarea scaunelor in interiorul masinii, procedand in consecinta la refacerea lor.

Radist/mitralior.
Mai trebuie reprezentanta prinderea balamalei de rabatare cu "suruburi" pe traversa :
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_9.jpg
Nu va avea perna.

Spatarul-cu prinderea pe perete, capacul trapei de evacuare (nefinalizata) :
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_10.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_11.jpgpg]

Scaunul mecanicului conductor.
Scheletul acestuia :
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_2.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_3.jpgpg]

Pernele:
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_5.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_6.jpgpg]
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_7.jpg

Arcurile spatarului si ale sezutei :
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_8.jpg

Provizoriu montate pe masina :
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_12.jpg
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_14.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_driver_seat_15.jpgpg]

Rabatarea scaunului mecanicului avea un grad mic de libertate spre spate, datorita amplasarii rastelului de munitie langa peretele compartimenului (imediat in spatele scaunului).
Cam atat. Deocamdata.

Pareri, sugestii ?

#30 Useril este offline   marhaba 

  • Membru senior
  • Grup: Banned
  • Postari: 1329
  • Inregistrat: 30-November 04

Postat 02 August 2009 - 11:03 AM

Ce pareri si ce sugestii frate Adriano? Ca sa poata sa-si dea cu parerea ar fi trebuit sa mai fi facut careva p-acilea ceva de genul asta, dar ma indoiesc. Observatii tembele de genul "vezi ca ceasul indicator nu era rosu carmin ci rosu 27" sper sa n-apara. Coruri de laudatori in van iarasi nu-si au rostul. Cam astea-s explicatiile pentru lipsa de reactie. Banuiesc. Dar fii sigur ca multi (ca si mine) stau cu ochii ca pe butelie , pe ce faci tu aici. Mai mult decit admirabil. O observatie am: sigur trebuie sa fi fost si ceva cabluri p-acolo. Banuiesc c-o sa le pui si p-alea, ceva fire de plumb sau ceva. Iarasi ma gindesc ca n-o sa fie simplu de vopsit atita amar de detalii, dar sunt convins c-o s-o scoti la capat. Spor la treaba in continuare.

#31 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 02 August 2009 - 11:20 AM

Foarte fain maestre, o intrebare: ce material ai folosit la scaun , poxilina?

#32 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 02 August 2009 - 10:17 PM

Vezi postareatomcat, la 2 Aug 2009, 12:20, a spus:

Foarte fain maestre, o intrebare: ce material ai folosit la scaun , poxilina?


Exact. Nu o recomand, nu permite multe artificii.


Vezi postareamarhaba, la 2 Aug 2009, 12:03, a spus:

Ce pareri si ce sugestii frate Adriano? Ca sa poata sa-si dea cu parerea ar fi trebuit sa mai fi facut careva p-acilea ceva de genul asta, dar ma indoiesc. Observatii tembele de genul "vezi ca ceasul indicator nu era rosu carmin ci rosu 27" sper sa n-apara. Coruri de laudatori in van iarasi nu-si au rostul. Cam astea-s explicatiile pentru lipsa de reactie. Banuiesc.


Pareri si sugestii legat de pozitionarea unor elemente, sau despre vopsire. Chiar asa, stie careva cam cum isi vopseau nemtii troacele prin "compartimentul prova" in toamna lui 1944? Ma refer in special la centurile de frana si binenteles, la cutia de viteze ?

Legat de culori, poate intr-adevar sa fie cum zici tu. Eu unul m-am inspirat dupa asta :
Imagine atasata: PhotoF0000184.jpg
Daca am virat-o spre roz culoarea, mea culpa. Desi e chiar rosu... :whistle:
Cabluri si altele vor fi prin zona, insa nu din fire de plumb ci din stiren tras si ceva cabluri reale (in scara binenteles).

Vezi postareamarhaba, la 2 Aug 2009, 12:03, a spus:

...
Iarasi ma gindesc ca n-o sa fie simplu de vopsit atita amar de detalii, dar sunt convins c-o s-o scoti la capat...


In legatura cu vopsirea, eu zic ca o sa mearga destul de usor. Motivul :
Imagine atasata: disparate_002.jpg

Pana la faza vopsirii mai este ceva cale (din pacate). Nu multa.
Sa aveti spor cu totii la machete.

#33 Userul este online   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4819
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 03 August 2009 - 08:50 PM

-----------------Pareri si sugestii legat de pozitionarea unor elemente, sau despre vopsire. Chiar asa, stie careva cam cum isi vopseau nemtii troacele prin "compartimentul prova" in toamna lui 1944? Ma refer in special la centurile de frana si binenteles, la cutia de viteze ? ------------------------------------ Salut , AdiP .Eu ma gandesc ca ai putea linistit sa-i vopsesti interiorul ca si unui G -u obisnuit ( daca vrei sa reprezinti conversia din fotografii ) . Daca tancul nu a suferit avarii grave sau incendiu , nu vad de ce ar necesita revopsirea . Daca vrei totusi sa faci uz de de imaginatie , atunci ai putea colora interiorul in rosu ( primer ) . Era destul de comun procedeul dupa jumatatea lui '44 si multe tancuri resapate / reconstruite erau vopsite astfel la interior .Uneori partea de deasupra suprastructurii avea o culoare deschisa ( fie ivoriu , fie daca imi aduc aminte bine , culoarea de baza - dkgelb). Apoi cutia de viteze si alte elemente ( schimbabile) puteau sa aiba alte culori ( ivoriu de ex ), provenind din canibalizari sau alte surse.

Aceasta postare a fost editata de dany: 03 August 2009 - 09:01 PM


#34 Useril este offline   laure 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 22-January 05
  • Location:Craiova

Postat 03 August 2009 - 09:12 PM

AdiP poate te ajuta pozele astea. Sunt din cartea Achtung Panzer Nr.3 Pz IV.
P.S. Te urmaresc cu mare interes. Bafta

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1454.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1455.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1456.jpg


#35 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 05 August 2009 - 12:44 PM

Salut Dany si merci de raspunsul prompt.
Nu as fi tentat sa reprezint interiorul unui G-u „clasic”, chiar plecand de la imaginea primei masini produse. Sasiului cu Nr.83898 i s-a livrat de catre fabrica doar partea superioara a cutiei cu modificarile indicate anterior ( inelul turelei/trapa radistului) , sasiul fiind unul „resapat” cum zici tu. Mai mult ca probabil acesta sa fi fost unul care a suferit avarii , dar nu unele majore. In acest sens, o sa merg pe ideea ca prin interior s-au montat diverse elemente prelevate din eventuale canibalizari, permitandu-mi destule interpretari vis-a-vis de culorile ce se pot folosi. De ce spun asta :

In prima parte a razboiului, culoarea „oficiala” a compartimentului de conducere era un fel de gri-verzui (RAL 7009) pentru partea inferioara, lateralele pana la nivelul vizoarelor, podeaua (pe ambele fete !!!), incluzand si diversele module montate (chiar si cele produse de diversi contractori) acel ivoriu cum bine ai spus tu ( Elfenbein sau RAL 1001) fiind aplicat destul de arbitrar, in principal in partea superioara a compartimentului - de la vizoare in sus-, respectiv interiorul turelei, etc.
Spre finele lui 1942 s-a dat dispozitie ca acest gri-verzui (7009) sa fie inlocuit in intregime, iar podeaua, barele de torsiune, centurile de frana/ambreiajele si majoritatea elementelor principale din compartiment sa fie lasate in culoarea „originara” aplicata de vopsitorie, existand din cate am inteles- doua nuante : - Rosu si rosu brun (in functie de producator), ambele purtand acelasi numar de catalog in nomenclatoarele germane: RAL 8012.
Ca o paranteza : -Obiceiul de a aplica acest grund de catre uzinele germane pe tot ce a insemnat productie, a fost considerat un fel de cult al mecanizarii la vremea respectiva.
:ball:
In partea superioara, RAL 1001 a fost aplicat in continuare, elementele adiacente -manere, vizoare/porturi pistol, suport MG/radist, etc, fiind vopsite negru, iar inscriptionarile diverselor aparate fiind efectuate de asemenea cu negru (sabloane sau direct cu mana), pe vopseaua de baza.
Incepand cu septembrie 1944, se renunta la aplicarea RAL 1001 (si in zonele superioare) , totul ramanand in RAL 8012, insa aceasta masura nu are durata, din decembrie 1944 revenindu-se la aplicarea RAL 1001 pe partile superioare, in partea inferioara ramanand RAL 8012. Zonele de aplicare nu au fost destul de bine definite, unele masini avand interiorul turelei ivoriu, cu toate elementele de sustinere a podelei turelei in grund, cu delimitare NETA la nivelul rulmentului, altele avand aceasta nuanta aplicata inclusiv pe podeaua masinilor, etc. Din aceste motive, zic eu, e destul de greu de stabilit culorile folosite si exactitatea zonelor de aplicare a acestora, delimitarea RAL 1001 fata de RAL 8012 ( la Pz.IV) fiind undeva in zona iesirii axelor transmisiei prin carcasa. Pe verticala ! Exemple ar fi destule, insa nu are sens sa le dezvoltam.
Mi-am format o idee (in mare) despre culorile pe care le voi folosi, ramanand sa stabilesc unele detalii pentru a avea o cromatica cat mai placuta ochiului. Pentru exterior o sa incerc sa reprezint fie varianta din fotografiile postate, fie (in cazul in care ma dumiresc) varianta - s.Pz.Abt. 507, sau 1 SS Pz.Div. "Leibstandarte A.H."
Inca o data, merci !

@Laure
Salut si multumesc pentru imagini. Pacat ca paginile nu au fost fotografiate mai perpendicular, m-ar fi ajutat mai mult. Am reusit insa sa inteleg ceea ce ma interesa, confirmandu-mi si unele banuieli legat de posibilele culori aplicate pe cutia de viteze. :rolleyes:

Legat de subiectul topicului :
In ultimele 3 zile am reusit sa bricolez doar o amarata cutie de munitie, rupand un burghiu de 0.4 (macar daca ar fi fost pentru un "scop mai nobil", mancandu-mi nervii cu piesele marunte care refuzau sa ramana in penseta, plecand in te miri ce directii, lipiciul care se usca inainte de aplicare, s.a.m.d. Razboi psihologic, nu alta. :whistle:

Cam asta a iesit :

Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_ammo_box_002.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_ammo_box_004.jpgpg]
Imagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_ammo_box_005.jpgImagine atasata: Flakpanzer_Ostwind_ammo_box_006.jpgpg]

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 05 August 2009 - 01:32 PM


#36 Userul este online   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4819
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 05 August 2009 - 07:30 PM

AdiP , sa-ti spun cum m-am gandit eu : Cutia blindata inferioara rosu ( primer ). Transmisia verde ( vezi foto Laure ) . Datorita complementaritatii celor 2 culori , acestea se sustin armonios . Daca exista probabilitatea ca si cutia de viteze sa fi fost vopsita tot in acelasi verde , e perfect , caci vopsesti tot ansamblul asa . Daca vrei sa folosesti acel albastrui , incearca sa-l ruginesti putin mai mult ( rugina proaspata mai portocalie ) . E complementar cu albastru , poti sa faci o trecere mai lina spre rosul cutiei blindate si totodata linga verde ai un contrast placut . Consola cu instrumente de bord o culoare foarte deschisa ( cat mai spre alb) ,pentru a iesi in evidenta . Partea de deasupra a blindajului , de la nivelul umerilor ( cea cu vizoare) - o culoare deschisa ( poate ivoriu cu foarte putin alb sau bej in el). Inca ceva . Incerca , daca poti sa vopsesti intr-un program de grafica una dintre fotografiile tale cu interiorul , pentru a-ti da seama cam cum ar veni . Eu de obicei asa imi fac o idee , despre cum ar trebui sa arate in mare un ansamblu vopsit . Nu e necesar sa faci o opera de arta poti colora grosier .Pe mine ajuta ( +/-) caci pot experimenta ( la rece) tot felul de combinatii , sau pot sa retin ori elimina anumite efecte .Uneori , din pacate ajung sa ma plictisec , taman cand am gasit cea mai potrivita combinatie ... si-mi mai comand un kit , care de sigur e de-o importanta capitala , nu se poate fara si costa si destul de putin ... :whistle: Ps . Te urmaresc cu maxim de interes . Foarte ,fain pana acum .

Aceasta postare a fost editata de dany: 05 August 2009 - 07:42 PM


#37 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 05 August 2009 - 08:02 PM

:-D
-Culori complementare ! :rolleyes: Se vede treaba ca suntem cam pe aceeasi lungime de unda. Mai putin legat de verdele ala scarbos de cutie. In legatura cu vizualizarea, mi-ai dat o idee simpla si perfect aplicabila, pe care o sa o folosesc, pana acum mentinandu-mi obiceiurile "babesti" privind vizualizarea mentala a culorilor si aplicarii lor, noaptea, cand toata lumea nu are altceva mai bun de facut decat sa doarma. Eu cu asta adorm :ball:
In legatura cu vopsirea pe ansamble, ce sa zic, tocmai la asta m-am gandit atunci cand am facut toate "matzele" simplu si extrem de usor de scos afara din cutie. Rugina, nu stiu in ce masura ar merge pe transmisie, mai cuget.

PS. Se vede treaba ca, totusi, nu port un monolog. Chiar si macar in legatura cu vopsirea, afland pareri si viziuni uneori diferite de a mea.
Multzam' fain, Dany si ma bucur ca-ti place ce a iesit pana acum. Sa vedem ce va fi la exterior...
:whistle:

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 05 August 2009 - 08:05 PM


#38 Userul este online   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4819
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 05 August 2009 - 08:21 PM

Ma bucur daca ti-am putut fi de folos -------------------Mai putin legat de verdele ala scarbos de cutie. -------------------- Eu ma gandeam sa folosesti un verde putin mai apropiat de "smarald" poate usor grizat .Sau ceva in gen Revell 48 . Ce zici ?

#39 Useril este offline   marhaba 

  • Membru senior
  • Grup: Banned
  • Postari: 1329
  • Inregistrat: 30-November 04

Postat 05 August 2009 - 08:46 PM

Rugina n-are ce cauta pe transmisie. Zic io.

#40 Userul este online   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4819
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 05 August 2009 - 08:55 PM

Ovidiu , nu de transmisie era vorba . De capacul cutiei de viteze .

Arata acest topic


  • 17 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi