Group build: Stuka Romanesc
#4
Postat 08 June 2009 - 09:44 PM
Romulus, la 7 May 2009, 22:42, a spus:
Pai atunci sa-i dam drumul!
Incepind de astazi initiez Group build Stuka Romanesc.
Regulile in acest group build le facem simple :
- construim oricare varianta a unui Stuka Romanesc, deci cei care vor se pot abate de la variantele date de Hasegawa.
- se pot folosii tot felul de fotoincizii, piese turnate din rasina etc. fiecare dupa bunul lui plac sau pistarii de care dispune in buzunar!
- datorita faptului ca multi dintre noi mai construiesc cite ceva in aceasta perioada propun sa intindem termenul de constructie pina in 31.12.2009.
- cei care doresc sa se alature acestui group build va rog sa anuntati intentia aici.
Daca aveti si voi (Romulus, Mamutel) ceva de adaugat, va rog sa va spune-ti parerile sau propunerile voastre!
Hai sa facem modele !
Aceasta postare a fost editata de tibi22: 08 June 2009 - 09:52 PM
#6
Postat 08 June 2009 - 10:35 PM
Romulus, la 8 Jun 2009, 23:21, a spus:
Scuze de intirziere! Am fost prins cu P 51 cu care am avut putin necazuri, dar sunt in curs de rezolvare. Am vrut sa-l termin ca sa nu ma incurce la Stuka. Acum pina una alta am sa lucrez la Stuka si Spitfire.
#11
Postat 09 April 2011 - 12:10 PM
Cu respect
George Bajan
#13
Postat 10 April 2011 - 03:20 PM
Frumoasa macheta zburatoare. Legat de ceea ce intrebi tu legat de bombe sunt carti despre Ju 87. De acolo poti afla cel mai exact ce bombe si cum erau fixate. Legat de 861, este un avion controversat, aici vezi macheta construita de Z-mare : http://www.cartula.ro/forum/Junkers-Ju-87-...1-72-t4954.html.
Clare este ca nu are frine pe aripi, si se pare ca nici bomba mare nu era sub fuselaj.
Legat de scrisul de pe bot, "Hai noroc..." " si bucurie" a fost o discutie care sa terminat zero la zero. Nu este clar daca este sau nu aleasi avion. Unii spun ca da, altii ca nu.
Poate se mai uita cineva peste acest topic si te poate ajuta mai mult!
Pina una alta, succes!
#15
Postat 21 August 2011 - 08:31 AM
Multumesc
George
#16
Postat 21 August 2011 - 09:17 AM
- trenul de aterizare pare cam prea perpendicular pe aripa. De acea si carenajul rotii iti fuge putin in sus, in partea din spate. Apoi, protectia sistemului de amortizare este prea mare. Dar sa zicem ca astea sunt din considerente de macheta zburatoare.
- trenul de aterizare era fixat intr-un fel de mic carenaj, in partea de sus a intradosului aripii, era bine sa fie ilustrat.
- RLM 70 si RLM 71 sunt prea deschise la culoare, acestea erau culori reci, chiar foarte reci. Apoi, RLM 71 este prea verde, prea deschis la culoare. Contrastul dintre cele doua culori este mult mai mare.
- prin deductie logica, crucile si insemnele germane au fost acoperite cu vopsea RLM 70 noua , deci doar putin mai inchisa decit cea decolorata de intemperii. La tine este prea inchisa la culoare.
- coiful elicii si elicea trebuie vopsite in RLM 70. Dar porbabil si aici sunt treburi legate de macheta zburatoare.
- aici se poate sa fiu subiectiv, dar imi pare ceva in neregula la partea din spate a cupolei.
#17
Postat 21 August 2011 - 09:30 AM
#20
Postat 26 August 2011 - 09:44 AM
Z-mare, la 24 August 2011 - 04:31 PM, a spus:
Hai noroc! si bucurie !
Este discutabil. Chiar daca sunt doua avioane diferite, asta nu dovedeste ca nu ar putea fi avioanele aceluiasi pilot care are ca deviza urarea romaneasca "Hai noroc si bucurie" ( si o carciuma din Ploesti la acea vreme avea ca motto acesta urare).
Mie greu sa cred ca s-au hotarat doi piloti sa imparta o urare in doua si sa o puna unu pe partea stanga si altul pe partea dreapta.
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 27 March 2012 - 02:14 PM