Me 163 Komet Academy, 1/72
#1
Postat 29 April 2009 - 02:37 PM
Ca sa vada lumea ca nu numia ma joc cu soldati , m-am hotarat sa postez poze cu "racheta" de la Academy.
Acum, inainte de orice piatra aruncata, precizez:
-STIU ca trenul de aterizare spate nu e ala corect. Nu stiu ce a fost in capul meu....Dar se rezolva imediat
-STIU ca vopseala de interior nu e cea mai reusita (si nici cea corecta)-mai am mult de lucrat la asta
-STIU ca nu are toate stencilurile (mi-am luat campii si am renuntat, chiar daca nu-s asa multe)
-STIU ca vopseala e cam aiurea, dar o sa corijez tot ce se poate in week-endu asta
-STIU ca geamul din spate nu trebuia vopsit complet - din greseala, am prins ceva interesant la TV si m-a distras de la urmarirea schemei...dar si asta se poate corija
@Z-mare deja am inceput "repararea" lui f16
In rest....fire away, gentlemen
SCF2883.JPG]
Inca o precizare: pe tractoras am incercat o "prafuire" dar n-a iesit nici calumea...Necastigator, mai incearca
#3
Postat 29 April 2009 - 04:56 PM
in alta ordine de idei, acum mi-am ridicat un colet de la hobbyx tot cu un me 163 academy si ce sa vezi...pe sheet-ul cu instructiuni prezinta, in timpul asamblarii si la sfarsit un me 163b cu trenu de aterizare spate cum am eu...insa pe pagina cu variante de camuflaj (2 variante b si un s), ambele me 163 au celalat tren de aterizare spate. Deci nu-i in totalitate vina mea, desi trebuia sa fiu mai atent si sa ma documentez.
#8
Postat 06 May 2009 - 12:31 PM
De unde pot face rost de niste decaluri cu litere pentru me163b? Cum ar fi PK+QL, cu care a zburat W. Spate? (scara 1/72, bineinteles)
#11
Postat 13 June 2009 - 04:24 PM
tommy, la 13 Jun 2009, 17:19, a spus:
E varianta capturata de englezi. Inca nu e gata, mai trebuie ceva retusuri la vopsea si decalurile.
DSCF3106.JPG
Imi place,vad ca si tu lucrezi la pensula(si eu).Alte poze cu ultima creatie mai ai?
#13
Postat 13 June 2009 - 04:43 PM
tommy, la 13 Jun 2009, 17:30, a spus:
Ehhh,poate dupa ce-i pui decal-uri si mai retusezi la el,o sa-ti placa mai mult...
Astept finalul
O mica observatie..delimitarea intre culori nu ar trebui sa fie mai neta?Ai o poza si cu profilul din kit?
Stiu ca e mai dificil la pensula,mie-mi cam tremura mana cand e vorba de camuflaje germane tu ziceai ca e o captura engleza,acum nush ce sa zic.Am intrebat doar
#14
Postat 13 June 2009 - 04:48 PM
Cand spui mai neta, vrei sa zici mai dreapta? daca e asa, ai dreptate, insa am zis ca nu e terminat si mai am de retusat la vopsele. Trebuie doar sa-mi iau banda adeziva, pe care am uitat-o la cineva.
#15
Postat 13 June 2009 - 04:53 PM
tommy, la 13 Jun 2009, 17:48, a spus:
Cand spui mai neta, vrei sa zici mai dreapta? daca e asa, ai dreptate, insa am zis ca nu e terminat si mai am de retusat la vopsele. Trebuie doar sa-mi iau banda adeziva, pe care am uitat-o la cineva.
Da,mai dreapta voiam sa zic.Revin si-ti spun,mie-mi place...dar preferatul MEU ramane dula comanda pe care ai postato acum ceva vreme.
Spor in continuare
#17
Postat 25 October 2009 - 11:17 AM
Am incercat sa reprezint, atat cat m-a dus capul, un motor de Me 163. Initial, am vrut sa-l fac la scara 1/72, insa cand mi-am dat seama cat de mic o sa fie, m-am hotarat sa-l duc la 1/48.
Documentatie am avut destula, mai ales dupa ce am dat de un site dedicat exclusiv motoarelor-racheta Walter.
Materialele folosite pentru scratch:
-culee de la Italeri, P51 si Academy, Me 163
-varful unui container si o racheta antitanc (cred), de la un Su 25, Zvezda
-o jumatate din piesa unui Pz IV, Hasegawa
-o vasla de la o Trirema greaca, Zvezda
-o racheta de la un MiG 21, Parcmodels
-litza de cupru de 2 tipuri
-carton de la o cutie cu un aparat Killtox :D
-samd
Desi n-a iesit mare inginerie, eu sunt multumit, avand in vedere ca e prima mea incercare.
Imi cer scuze pentru calitatea unor fotografii, aparatul meu fiind destul de vechi si uzat...
Aceasta postare a fost editata de tommy: 25 October 2009 - 11:21 AM
#18
Postat 25 October 2009 - 12:05 PM
Rabdare vad ca ai, spirit de observatie este (nu destul), per ansamblu mie unuia imi place.
-Vezi tevaraia ce merge in lungul efuzorului- elementul mai scurt e prins undeva pe jumatatea stanga a acestuia, nu pe verticala, trecand tot prin stanga tevii mai lungi-nu prin dreapta ei. Ar mai fi de reprezentat tija de comanda (oblica) de pe peretele stanga al cutiei.
Un sfat pentru viitor :
Foloseste diferite grosimi la cablaraiele reprezentate, nu obligatoriu sarma de cupru- incearca si fire trase la cald din stirenul ramelor machetelor. Se lipeste usor, vopsirea e mai permisiva, etc.
Spor in continuare
Adi
#19
Postat 25 October 2009 - 02:29 PM
AdiP, la 25 Oct 2009, 12:05, a spus:
Rabdare vad ca ai, spirit de observatie este (nu destul), per ansamblu mie unuia imi place.
-Vezi tevaraia ce merge in lungul efuzorului- elementul mai scurt e prins undeva pe jumatatea stanga a acestuia, nu pe verticala, trecand tot prin stanga tevii mai lungi-nu prin dreapta ei. Ar mai fi de reprezentat tija de comanda (oblica) de pe peretele stanga al cutiei.
Un sfat pentru viitor :
Foloseste diferite grosimi la cablaraiele reprezentate, nu obligatoriu sarma de cupru- incearca si fire trase la cald din stirenul ramelor machetelor. Se lipeste usor, vopsirea e mai permisiva, etc.
Spor in continuare
Adi
Multumesc, AdiP
In legatura cu tevile, ai dreptate. Acum am vazut si eu. Sa vad ce se mai poate corecta...
#20
Postat 25 October 2009 - 04:16 PM
Nu vreau sa te deranjez cumva dar parerea mea e ca ar trebui sa folosesti timpul pe care il ai ca sa produci experimente ca cele de mai sus. Arata din ce in ce mai bine si raman dupa tine.
Bataliile alea se pierd in eter si vei descoperi ca au trecut niste ani si brusc nu mai ai timp de altele.
Succes in continuare cu ouale supersonice.