Messerschmitt Bf109 G-10 Revell 1/48
#21
Postat 28 April 2009 - 04:32 PM
Deci pentru G10 sunt cam blocat.
#22
Postat 28 April 2009 - 04:48 PM
Romulus, la 28 Apr 2009, 15:12, a spus:
Toate sunt diferite, dintre care G-10 (ultimul model de 109) este cel mai radical. Din G10 nu ai cum sa faci un G2 sau un G14 fara efort considerabil. Diferenta cea mai mare si semnificativa consta in forma capotajului motorului.
Radu
#23
Postat 28 April 2009 - 06:03 PM
Am nevoie de un sfat... Ce sa fac... Sa merg inainte cu botul galben a-la Revell? Imi place stropul ala de culoare... Sa elimin galbenul si sa vopsesc ca si cum n-ar fi fost?
Sa vopsesc JG1 cu banda rosie? In instructiuni, tot avionul e RLM 76 si spinner negru cu spirala alba si banda pe fuselaj rosie... Sa-l fac asa?
Ce ati face in locul meu? Sa-l pun deoparte si sa astept vremuri mai bune?
Aceasta postare a fost editata de Romulus: 28 April 2009 - 06:03 PM
#24
Postat 28 April 2009 - 07:14 PM
Citeaza
Alta inmatriculare sau acoperi galbenul!
#26
Postat 28 April 2009 - 10:01 PM
Z-mare, la 18 Apr 2009, 17:40, a spus:
A, acuma vad!! Si G10, la 1/48 de la Revell, are aceeasi meteahna ca si G10 la 1/72: pozitia incorecta pentru trenul de aterizare! Acesta trebuie montat putin mai aproape de fuselaj.
Acum ca tot imi fac temele de casa la Gustavuri... Din ce citesc eu, G10 a avut distinctiv departarea jambelor de fuselaj... Esti sigur ca e gresit?
#27
Postat 28 April 2009 - 10:14 PM
Romulus, la 28 Apr 2009, 22:01, a spus:
...hmmm.. cred ca mai degraba a avut jambele altfel inclinate , dar din cite-mi amintesc plecau din acelasi loc.
Unul din multele lucruri remarcabile la 109 e ca trenul se fixa cumva de fuselaj, nu de aripi, lonjeronul de care era atasat fiind astfel mult mai scurt, deci mai usor. Nu cred ca acel lonjeron a fost modificat, marit fata de g2/4/6, pentru ca oricum cele mai multe G10 erau tot G-uri mai vechi "refurbished".
Asa ca pune mina si corecteaza :))
#28
Postat 28 April 2009 - 10:22 PM
Romulus, la 28 Apr 2009, 21:01, a spus:
Jambele erau montate in acelasi loc pe Bf.109 incepand de la modelul F pana la ultimul model, mecanismul de escamotare a ramas acelasi de la modelul F pana la ultimul model. Ce spunea Z-mare era ca acel kit are o belea acolo, adica e eronat kitul.
Ce era distinctiv la G10 era motorul, care avea un turbocompresor atat de mare incat a necesitat modificarea batiului atat de mult incat a trebuit sa ii fie refacut intregul bot. Din acel kit, daca nu vrei sa il faci G10, tu nu poti face decat vreun avion cu motor DB605AS, DB605D, DB605M, adica G6 ori G14 remotorizate . Romanii nu au avut asa ceva, deci crucile iti sunt inutile.
Exista carti destul de groase care explica pe indelete care erau diferentele, iar G10 este un subiect de carte groasa in sine. Daca vrei sa incepi sa le deslusesti pe toate, eu zic sa te pornesti de aici. http://www.messerschmitt-bf109.de
Radu
#29
Postat 28 April 2009 - 10:36 PM
Citeaza
Acum eu nu ma pricep, dar sa citesc ma pricep si omul asta asta spune. Are si niste poze...
Aceasta postare a fost editata de Romulus: 28 April 2009 - 10:37 PM
#30
Postat 28 April 2009 - 11:00 PM
http://www.ipmsstockholm.org/magazine/1999...09g10_wings.htm
Martin Waligorski a spus:
The rectangular openings between the wheels are spent cartridge ejection chutes for the fuselage-mounted guns.
This aircraft lacks the centerline drop tank rack, but the four hardpoint hooks and a fuel line for it can be seen further aft.
Din prima poza se vede clar...
Aceasta postare a fost editata de Romulus: 28 April 2009 - 11:02 PM
#32
Postat 28 April 2009 - 11:12 PM
#33
Postat 28 April 2009 - 11:12 PM
Optiunea 1: ma contrazici, eu te bombardez cu informatii, tu vei spune ca ale mele nu sunt bune, apoi eu te voi bombarda cu si mai multe informatii, apoi eventual treci la insulte si o sa spui ca eu insist ca am dreptate intotdeauna, struguri acri, capra vecinului, etc. Eventual te vei convinge ca am dreptate, dar va fi prea tarziu.
Optiunea 2: Mai documenteaza-te si te vei convinge ca am dreptate.
Radu
#35
Postat 28 April 2009 - 11:19 PM
@radub: pai nu incerc sa te contrazic... Doar vad ca altii prin alte carti si documentari sunt de alta parere. Acum eu ce vina am?
@radub: pe mine nu ai sa ma vezi insultand pe cineva... :)
radub, la 29 Apr 2009, 00:12, a spus:
Optiunea 1: ma contrazici, eu te bombardez cu informatii, tu vei spune ca ale mele nu sunt bune, apoi eu te voi bombarda cu si mai multe informatii, apoi eventual treci la insulte si o sa spui ca eu insist ca am dreptate intotdeauna, struguri acri, capra vecinului, etc. Eventual te vei convinge ca am dreptate, dar va fi prea tarziu.
Optiunea 2: Mai documenteaza-te si te vei convinge ca am dreptate.
Radu
OK, inteleg optiunile... Ca ce spun astia in text e incorect, pot intelege. Dar poza aia nu e reala?
IPMS Stockholm a spus:
It is currently on display at Grand Canyon division of the Planes of Fame where these photos were taken.
#36
Postat 28 April 2009 - 11:22 PM
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 28 April 2009 - 11:22 PM
#39
Postat 28 April 2009 - 11:27 PM
1-0-9, la 29 Apr 2009, 00:22, a spus:
Avionul asta avea aspiratia de aer de la turbo pe dreapta?