Forum Machete,Modelism,Hobby: Vedetele de siguranta - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Vedetele de siguranta Constructie pas cu pas

#81 Useril este offline   claudiu_ne2000 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Location:Deva

Postat 24 April 2009 - 02:15 PM

Vezi postareatraian, la 24 Apr 2009, 11:07, a spus:

Pai si in exemplul concludent nu apar cruciulitele pentru elici iar carmele sunt marcate la fel fara a se insista asupra modului de prindere.



Exemplul concludent, poza cu pupa acelei nave nu are legatura cu sectiunile vedetei atasate mai sus.

Sectiunile vedetei le-am prelucrat putin si am exemplificat locul unde cred eu ca vine carma...o singura carma

Ce-a de-a doua poza este a unei vedete torpiloare Yarrow, rusesca, care e fabricata prin 1883, si care are 2 carme...daca citit niste posturi mai sus...am afirmat ca la vremea aceea nu existau salupe torpiloare cu 2 carme...numai "turbinia"...poate ave, se pare ca m-am inselat si am tinut sa corectez acea afirmatie.

#82 Useril este offline   traian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1218
  • Inregistrat: 01-May 08
  • Location:Orsova
  • Interests:Nave-navigatie clasica

Postat 25 April 2009 - 10:42 AM

Eu zic sa o lasam. Ai vazut ce a zis frigate: ,,DIXIT !!!''.

#83 Useril este offline   claudiu_ne2000 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Location:Deva

Postat 26 April 2009 - 04:06 PM

corect...mai bine il lasam pe Frigate sa ne prezinte evolutia lucrarii, ca banui, atata timp cat am dezbatut noi aici "chestia" cu elicile, sigur a mai evoluat cu constructia

#84 Useril este offline   Demetri 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 17-March 09
  • Location:Eivissa, Illes Balears

Postat 26 April 2009 - 08:33 PM

Vezi postareaclaudiu_ne2000, la 26 Apr 2009, 16:06, a spus:

corect...mai bine il lasam pe Frigate sa ne prezinte evolutia lucrarii, ca banui, atata timp cat am dezbatut noi aici "chestia" cu elicile, sigur a mai evoluat cu constructia


Acum merge ceva mai incet.Am intrat in "maruntisuri" si imi iau ceva mai mult timp:dar sper ca saptamana viitoare sa mai pot arata ceva.

#85 Useril este offline   Demetri 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 17-March 09
  • Location:Eivissa, Illes Balears

Postat 01 May 2009 - 02:07 PM

Dlor. eu am sarbatoriT 1Mai prin...munca.Am reusit sa-i maresc "capacitatea de riposta", am mai aglomerat putin puntea prova cu elementele de fixare a scondrilor, un basto prin prova unul prin pupa si cam atat.Avansuri tot mai... "marunte" dupa cum se vede.

si alta...cu torpilele de scondru ce trebuie atasate de "par".

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: vedere_de_sus__tribord_1.JPG
  • Imagine atasata: punte_prova.JPG
  • Imagine atasata: torpila_de_scondru__1.JPG


#86 Useril este offline   Demetri 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 17-March 09
  • Location:Eivissa, Illes Balears

Postat 01 May 2009 - 07:00 PM

scondrii...deocamdata fara cabluri de manevra...

Vezi postareafrigate-264, la 1 May 2009, 18:56, a spus:

scondrii...


el terror...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rosu.JPG
  • Imagine atasata: vedere_sus_prova.JPG
  • Imagine atasata: bestia.JPG

Aceasta postare a fost editata de frigate-264: 01 May 2009 - 07:02 PM


#87 Useril este offline   traian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1218
  • Inregistrat: 01-May 08
  • Location:Orsova
  • Interests:Nave-navigatie clasica

Postat 02 May 2009 - 02:51 PM

Am o singura nelamurire. Ala pe care scrie Phil' e hangarul in care adapostesti vedeta?

#88 Useril este offline   Demetri 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 17-March 09
  • Location:Eivissa, Illes Balears

Postat 02 May 2009 - 03:56 PM

Vezi postareatraian, la 2 May 2009, 14:51, a spus:

Am o singura nelamurire. Ala pe care scrie Phil' e hangarul in care adapostesti vedeta?


Da, de momento este "docul" ei uscat :lol: Dar acum e in vitrina,ca nu mai incape;adica a fost lansata si acum este curs de armare :lol:

#89 Useril este offline   Victorian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Location:Constanta

Postat 05 May 2009 - 10:55 AM

Salutare Frigate,

Am citit cu mare interes tot topicul asta si m-am uitat cu mare placere la pozele modelului tau. Ca observatii pe care ti le-as putea face ar fi urmatoarele:

A) Torpilele romanesti erau de tip Whitehead, adoptate incepand cu 1888. Din pacate nu am gasit pana acum nicaieri precizarea tipului de torpila Whitehead adoptata in marina romana, insa presupun ca erau cele de 14 inci diametru (35,56 cm diametru). Mai existau de 15, 16, iar incepand din 1890 si de 18 inci diametru. Torpilele Whitehead erau facute fie din otel, fie, mai adesea, dintr-un aliaj special, ceva intre bronz si alama. Torpilele romanesti erau de al doilea tip, deci aveau o nuanta alamie ceva mai roscat-inchisa la culoare. Torpilele nu se vopseau, deci culoarea aceea galbena nu are ce sa caute acolo, ar trebui sa vopsesti totul intr-un amestec de vopsea Revell alama+cupru pentru a scoate ceva apropiat de nuanta respectiva.

B) In privinta dilemei privind numarul de carme, uite mai jos o poza lamuritoare. Precizez insa ca NU este chiar nava in cauza.
Imagine postata
Am sa caut si poza pe care am facut-o la Science Museum din London, unde exista o macheta a vedetei noastre, pentru a veni cu detalii suplimentare.

C) Modul de fixare al torpilei cu scondru este incorect. Nu stiu daca e inventie proprie sau preluare a unor planuri gresite, dar nu exista un asemenea dispozitiv in realitate, ar fi fost de-a dreptul periculos. La lovirea navei inamice incarcatura s-ar fi putut desprinde sau capul exploziv al torpilei s-ar fi putut indoi in sus sau in jos, facand incarcatura ineficienta. Pur si simplu capatul scondrului era "infipt" in cilindrul ce continea incarcatura exploziva. De fapt, o asemenea torpila cu scondru originala in forma ei completa se afla in muzeul trecerii Dunarii de la Vidin. Am promisiuni de poze si masuratori complete ale obiectului intr-un viitor apropiat. Un cap al unei asemenea torpile este cel prezentat de Crios mai sus. Este cel aparut intr-un catalog mai vechi al Muzeului Marinei din Constanta si scanat de mine dupa respectivul pliant. Torpila de la Vidin este vopsita complet in rosu aprins. Capul de la Muzeul Marinei este vopsit in negru. Nu am idee care din cele doua variante e cea corecta, insa la muzeul din Lyttleton, Noua Zeelanda, torpila de scondru este vopsita tot in rosu. Incarcatura de fulmicoton respectiva era foarte puternica si periculoasa, asa ca rosul aprins pare potrivit.

D) Obiectul acela vizibil intre cele doua cosuri este un tambuchi pentru acces in compartimentul masini. Apare in planul puntii ca un patratel. Faptul ca nu apare si in vederea laterala face parte dintre deliciile planurilor semnate de autorul respectiv :)

E) In jurul tunului prova exista o punte inaltata de forma circulara, care iese in consola peste bordul vedetei. Portiunile iesite in consola sunt realizate din gratar de lemn si nu din punte plina. E un detaliu ce se poate vedea si in poze.

Ar fi extrem de util de vizionat modelul original al vedetei aflat la Muzeul de Istorie al Romaniei, vis-a-vis de sediul central CEC de pe Calea Victoriei. Din pacate, sectia de istorie moderna este mai tot timpul inchisa asa ca e nevoie de un noroc special pentru a putea vedea acel model. Eu n-am avut spre exemplu acest noroc :(


Oricum, este o nava extrem de interesanta si ma bucur ca te-ai incumetat sa pornesti realizarea acestui model!

#90 Useril este offline   Victorian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Location:Constanta

Postat 05 May 2009 - 11:35 AM

Revin cu o imagine care se pare ca v-a scapat pana acum
Imagine postata

Cat se poate de lamuritoare cu privire la coloratura navei. Pe cosuri aveau cate o cifra desenata cu alb, care preciza identitatea dupa cum urmeaza:

Nr. 1 "Maior Constantin Ene"
Nr. 2 "Capitan Nicolae Lascar Bogdan"
Nr. 3 "Capitan Mihail Romano"
Nr. 4 "Maior Dimitrie Giurescu"
Nr. 5 "Maior Gheorghe Sontu"
Nr. 6 "Maior Nicolae Grigore Ioan"
Nr. 7 "Locotenent Dimitrie Calinescu"
Nr. 8 "Capitan Walter Maracineanu"


Numai bine,
D.

#91 Useril este offline   traian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1218
  • Inregistrat: 01-May 08
  • Location:Orsova
  • Interests:Nave-navigatie clasica

Postat 05 May 2009 - 04:02 PM

Ciao
Desi s-a zis DIXIT vad ca se insista pe subiect. Eu ma incapatanez sa sustin ca e vorba despre 2 carme. Modelul de nava aratat e cu totul altul in ceea ce priveste sistemul de propulsie dar ca argument principal revin tot la planul de forme rspectiv cuplele pupa unde se vede clar figurat axul carmei pe mijlocul tunelului. In privinta fixarii torpilei la scondru, asa e data de autor, iar in plus am mai intalnit aceasta abordare si in alte materiale. Daca avem comfirmarea tambuchiului inseamna ca totusi pana acum nu am spus prostii.
Spor!

#92 Useril este offline   Demetri 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 17-March 09
  • Location:Eivissa, Illes Balears

Postat 05 May 2009 - 04:27 PM

Vezi postareaVictorian, la 5 May 2009, 10:55, a spus:

Salutare Frigate,

Am citit cu mare interes tot topicul asta si m-am uitat cu mare placere la pozele modelului tau. Ca observatii pe care ti le-as putea face ar fi urmatoarele:

A) Torpilele romanesti erau de tip Whitehead, adoptate incepand cu 1888. Din pacate nu am gasit pana acum nicaieri precizarea tipului de torpila Whitehead adoptata in marina romana, insa presupun ca erau cele de 14 inci diametru (35,56 cm diametru). Mai existau de 15, 16, iar incepand din 1890 si de 18 inci diametru. Torpilele Whitehead erau facute fie din otel, fie, mai adesea, dintr-un aliaj special, ceva intre bronz si alama. Torpilele romanesti erau de al doilea tip, deci aveau o nuanta alamie ceva mai roscat-inchisa la culoare. Torpilele nu se vopseau, deci culoarea aceea galbena nu are ce sa caute acolo, ar trebui sa vopsesti totul intr-un amestec de vopsea Revell alama+cupru pentru a scoate ceva apropiat de nuanta respectiva.

B) In privinta dilemei privind numarul de carme, uite mai jos o poza lamuritoare. Precizez insa ca NU este chiar nava in cauza.
Imagine postata
Am sa caut si poza pe care am facut-o la Science Museum din London, unde exista o macheta a vedetei noastre, pentru a veni cu detalii suplimentare.

C) Modul de fixare al torpilei cu scondru este incorect. Nu stiu daca e inventie proprie sau preluare a unor planuri gresite, dar nu exista un asemenea dispozitiv in realitate, ar fi fost de-a dreptul periculos. La lovirea navei inamice incarcatura s-ar fi putut desprinde sau capul exploziv al torpilei s-ar fi putut indoi in sus sau in jos, facand incarcatura ineficienta. Pur si simplu capatul scondrului era "infipt" in cilindrul ce continea incarcatura exploziva. De fapt, o asemenea torpila cu scondru originala in forma ei completa se afla in muzeul trecerii Dunarii de la Vidin. Am promisiuni de poze si masuratori complete ale obiectului intr-un viitor apropiat. Un cap al unei asemenea torpile este cel prezentat de Crios mai sus. Este cel aparut intr-un catalog mai vechi al Muzeului Marinei din Constanta si scanat de mine dupa respectivul pliant. Torpila de la Vidin este vopsita complet in rosu aprins. Capul de la Muzeul Marinei este vopsit in negru. Nu am idee care din cele doua variante e cea corecta, insa la muzeul din Lyttleton, Noua Zeelanda, torpila de scondru este vopsita tot in rosu. Incarcatura de fulmicoton respectiva era foarte puternica si periculoasa, asa ca rosul aprins pare potrivit.

D) Obiectul acela vizibil intre cele doua cosuri este un tambuchi pentru acces in compartimentul masini. Apare in planul puntii ca un patratel. Faptul ca nu apare si in vederea laterala face parte dintre deliciile planurilor semnate de autorul respectiv :)

E) In jurul tunului prova exista o punte inaltata de forma circulara, care iese in consola peste bordul vedetei. Portiunile iesite in consola sunt realizate din gratar de lemn si nu din punte plina. E un detaliu ce se poate vedea si in poze.

Ar fi extrem de util de vizionat modelul original al vedetei aflat la Muzeul de Istorie al Romaniei, vis-a-vis de sediul central CEC de pe Calea Victoriei. Din pacate, sectia de istorie moderna este mai tot timpul inchisa asa ca e nevoie de un noroc special pentru a putea vedea acel model. Eu n-am avut spre exemplu acest noroc :(
Oricum, este o nava extrem de interesanta si ma bucur ca te-ai incumetat sa pornesti realizarea acestui model!


Salutare,

Ma bucur ca iti place modelul, sper ca la final sa fie o incercare reusita.
Vad ca este documentata interventia ta, dar eu am lucrat dupa planurile din cartea Navomodele vechi nave romanesti si un numar din revista Modelism,toate de acelasi autor Cristian Craciunoiu, plus poze ale amatorilor de pe forum ce au avut amabilitatea si posibilitatea sa ma ajute..
A) Cu acel galben de pe torpila am incercat sa redau aceasta culoare de alama, galben pe care-l afisaza planul din revista modelism(deci nu este gaselnita mea).Si pentru a ma apropia de realitate un tub de vopsea acrilic color cupru, costa 5.45Eur plus cel de alama tot atat.Sincer nu mi l-am permis si Revell nu am gasit aici.Ca model, este de asemenea preluat dupa fotografiile revistei Modelism???
B)Imaginea ta este interesanta dar ai o nava cu fund plat fara tuneluri de elice, planul si din carte si din revista pune tunel la elici si atunci "bunul meu simt" a zis doua carme, una pe fiecare tunel, la care as adauga planul postat la unul din raspunsurile anterioare.Deci nu as fi prea lamurit, din poza ta, imi pare rau.
C) Modul de fixare al torpilei cu scondru este tot cel dat de plan????Culoarea la fel.
D) Obiectul acela, dintre cosuri, tambuchiul pe care il banuia si Traian, poate era poate nu, in poza ta de exemplu nu apare.Eu l-am interpretat acel patrat ce apare in vederea de sus a planului ca fiind o platforma ptr. cel ce manevreaza reflectorul, (daca te fixezi in poze am pus-o, deci nu-i prea greu sa fixez pe ea un tambuchi, nu stiu daca e cazul)ea fiind fixata pe acea suprastructura de sectiune ovala, pe care parerea mea nu se poate sta in picioare ptr. a executa ceva.Vedetele dupa cum spune si cartea erau cu ceva diferente intre ele.
E) Platforma de gratar am vazut-o si eu dar la scara 1/100 iti trebuie 0.2mm maxim 0.25mm, intre lati???Sincer nu am reusit.
M-am gandit ca poate a fost distrusa de vreun obuz si au refacut-o cum am facut-o eu :lol: Oricum nici in poza ta nu prea se vede a gratar, si atunci propun incadrarea la acele mici diferente intre vedete.
Deci eu nu contest ce este prin muzee, vor fi binevenite materialele tale, daca le vei posta, si vor folosi ptr. cine va dori sa abordeze acest subiect. in viitor.
Numele vedetelor le am si eu din carte, poate imi sugerezi cum pui acel "carnat" de la oricare nume pe 5cm patrati de pupa cu litere aurii, asa cum zice cartea??Ar fi o litera de aproximativ 2 mm, intre 1-2mm, daca...????
Iti multumesc mult pentru interventie, dar tinind cont de ce am avut la dispozitie, ma bucur ca a iesit si asa, personal considerand ca subiectul nu e chiar simplu asa cum apare in plan, cum am zis si la inceputul acestui topic.
Cele bune

Vezi postareatraian, la 5 May 2009, 16:02, a spus:

Ciao
Desi s-a zis DIXIT vad ca se insista pe subiect. Eu ma incapatanez sa sustin ca e vorba despre 2 carme. Modelul de nava aratat e cu totul altul in ceea ce priveste sistemul de propulsie dar ca argument principal revin tot la planul de forme rspectiv cuplele pupa unde se vede clar figurat axul carmei pe mijlocul tunelului. In privinta fixarii torpilei la scondru, asa e data de autor, iar in plus am mai intalnit aceasta abordare si in alte materiale. Daca avem comfirmarea tambuchiului inseamna ca totusi pana acum nu am spus prostii.
Spor!


Aproape in acelasi timp ai scris cu mine, raspunsul meu fiind mai lung....
Iti place - DIXIT????
:lol:

Aceasta postare a fost editata de frigate-264: 05 May 2009 - 04:32 PM


#93 Useril este offline   claudiu_ne2000 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Location:Deva

Postat 05 May 2009 - 06:16 PM

Ceau,


Frigate, ne e nevoie sa cumperi vopsea in culoarea alamei, asa scumpa, vezi ca ea poate fi obtinuta si in urma unor combinatii de culori, de diferite nuante...sau cu diferiti pigmenti...poate cineva de aici de pe forum...Crios :lol: :lol: :lol: ...sigur te poate ajuta

#94 Useril este offline   KIT 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 22-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 05 May 2009 - 08:15 PM

nici macar pastele metalice de la Agama nu sunt asa de scumpe. eu am cumparat de curand de la un magazin din bucuresti cu mai putin de 2 euro.

#95 Useril este offline   Demetri 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 17-March 09
  • Location:Eivissa, Illes Balears

Postat 05 May 2009 - 08:37 PM

Dlor. sa ne intelegem, nu cumpar scump ca asa vreau, dar aici magazinul de hobby e destul de mic, si singurele acrilice pe care le are sunt Model Color sticlute e 17ml 2.20Eur, si ptr. culori mai deosebite cum sunt aceasta alama sau cupru sau aur sau mai stiu eu ce, la un magazin de specialitate in vopseluri au acrilice Rembrandt, tub 40ml, destul de mare parerea mea la pretul la care vi l-am zis dar care pret difera in functie de nuanta, poate fi si mai scump.Si atunci eu am incercat la alama un galben la care m-am gandit sai pun o doza de aur inchis. tocmai ptr. ca cupru era mai scump si alama nu am gasit pe moment.

#96 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 05 May 2009 - 08:58 PM

Cu scuzele de rigoare legat de faptul ca ma bag ca musca (probabil nu era necesar) insa vedeti si voi ce a trecut omul in dreptul locatiei:
- "Eivissa", asta-i un fel de municipiu prin Insulele Baleare. Ma insel Frigate ?
Asa ca presupun ca ar fi putin mai dificil sa gaseasca taman Agama de la Bucuresti.
Scuze de poluare, dati inainte cu topicul !

#97 Useril este offline   Demetri 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 17-March 09
  • Location:Eivissa, Illes Balears

Postat 05 May 2009 - 09:16 PM

Vezi postareaAdiP, la 5 May 2009, 20:58, a spus:

Cu scuzele de rigoare legat de faptul ca ma bag ca musca (probabil nu era necesar) insa vedeti si voi ce a trecut omul in dreptul locatiei:
- "Eivissa", asta-i un fel de municipiu prin Insulele Baleare. Ma insel Frigate ?
Asa ca presupun ca ar fi putin mai dificil sa gaseasca taman Agama de la Bucuresti.
Scuze de poluare, dati inainte cu topicul !


:lol:

#98 Useril este offline   traian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1218
  • Inregistrat: 01-May 08
  • Location:Orsova
  • Interests:Nave-navigatie clasica

Postat 06 May 2009 - 04:28 AM

:lol: Pai da ! De aia unele becuri au si sonerie iar unele sonerii au si bec.

#99 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 06 May 2009 - 09:22 AM

Vezi postareaclaudiu_ne2000, la 5 May 2009, 19:16, a spus:

Ceau,
Frigate, ne e nevoie sa cumperi vopsea in culoarea alamei, asa scumpa, vezi ca ea poate fi obtinuta si in urma unor combinatii de culori, de diferite nuante...sau cu diferiti pigmenti...poate cineva de aici de pe forum...Crios :lol: :lol: :lol: ...sigur te poate ajuta


In general incerc, atunci cand intervin, sa nu ma duc fix la punct ci sa generalizez un pic astfel incat cel care este interesat sa poata folosi cele invatate si in alte ocazii intelegand metoda de lucru in sine.
Astfel, pentru partea cu vopselele (eu folosesc mai mult la figurine metoda pentru ca acolo vine manuse) am de pe net un tutorial interesant :
http://curs-designin..._files/demo.htm

Pentru culorile metalizate problema e mai complicata ele avand nevoie de un ingredient in plus, ingredient pe care eu nu l-am gasit sa fie comercializat pe undeva.
Alama, brozul, cuprul au insa acel luciu metalic doar cand sunt lustruite.

Imagine postata

Acele dungi luminoase care se vad in foto pot fi realizate bine mersi din culoare. Se poate finaliza cu lac lucios sau semi in functie de nevoia de efect (asta daca s-a folosit vopseaua mata).

Bafta!

#100 Useril este offline   Demetri 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 17-March 09
  • Location:Eivissa, Illes Balears

Postat 06 May 2009 - 01:44 PM

Vezi postareacrios, la 6 May 2009, 09:22, a spus:

In general incerc, atunci cand intervin, sa nu ma duc fix la punct ci sa generalizez un pic astfel incat cel care este interesat sa poata folosi cele invatate si in alte ocazii intelegand metoda de lucru in sine.
Astfel, pentru partea cu vopselele (eu folosesc mai mult la figurine metoda pentru ca acolo vine manuse) am de pe net un tutorial interesant :
http://curs-designin..._files/demo.htm

Pentru culorile metalizate problema e mai complicata ele avand nevoie de un ingredient in plus, ingredient pe care eu nu l-am gasit sa fie comercializat pe undeva.
Alama, brozul, cuprul au insa acel luciu metalic doar cand sunt lustruite.

Imagine postata

Acele dungi luminoase care se vad in foto pot fi realizate bine mersi din culoare. Se poate finaliza cu lac lucios sau semi in functie de nevoia de efect (asta daca s-a folosit vopseaua mata).

Bafta!


Acel Rembrandt de care scriam mai sus reda aceasta culoare de metal foarte bine, si contine o gama variata de la aur la cupru sau alama, argint sau mai stiu eu ce, si dau si acele dungi luminoase ce apar in lumina.Am vazut de exemplu pe un forum un cazan facut dintr-un cilindru de lemn, cu tuburi de plastic, si apoi cu acel cupru, nu ziceai ca nu e tabla de cupru.Dar costa ca sa stai in fata...La viitorul model daca o sa ceara cupru sau alama o sa probez.
Multumesc de ajutor.

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi