![=@](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/good.gif)
Messerschmitt Bf109G-6 1/48
#1
Postat 26 March 2009 - 05:33 PM
![=@](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/good.gif)
#2
Postat 26 March 2009 - 07:03 PM
![=@](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/clapping.gif)
Imi place cum este realizata, dar trebuie sa carcotesc un pic tema vopsirii: lateralele fuselajului le-ai lasat mult prea curate. Petele ar trebui sa fie mai mari, mai imprastiate, mai difuze ... si cine stie mai ce. Oricum, realizarea schemei "pastrav" e "holy grail"-ul pentru "avionisti".
Felicitari maestre, si la mai mare!
Aceasta postare a fost editata de xaba: 26 March 2009 - 07:03 PM
#3
Postat 26 March 2009 - 07:39 PM
#4
Postat 26 March 2009 - 09:03 PM
Ce as avea de comentat:
- ai mai uitat bavuri
- atentie la vopsit, au ramas pete de plastic
- trenul de aterizare imi pare prea cracanat si aplecat in fata
- trebuia barem da gauresti teava de tun, dar mai bine schimb-o cu un ac de seringa
-coroana de lauri un pic mai aproape de balama
- interiorul cocpitului e RLM 66 (aici poate sa ma insele lmina)
- intr-adevar ciudata schema de camuflaj! Cred ca ia vrut sa faci asa ceva
#5
Postat 26 March 2009 - 11:48 PM
Pete de plastic nu aveau cum sa ramana...pentru ca am vopsit tot avionul cu RLM 76, apoi RLM 75 si la sfarsit RLM 74 (toate Vallejo), dupa ce initial dadusem un strat de grund. Restul atentionarilor le insusesc. Oricum, data viitoare voi folosi mult mai multa documentatie, de aici si greseala referitoare la fuselajul "curat". Am fost indus in eroare de schema din kit, nu foarte exacta. Cu bavurile de obicei sunt foarte atent...s-ar putea sa fie de la fotografii, nu sunt un mare specialist (dimpotriva). Schema de pe aripi intr-adevar aceea este...nu este cea "normala"din simplu motiv ca nu am folosit masti, pentru a vedea cum ma descurc cu aerograful pe un asemenea camuflaj. Cu siguranta voi tine cont de ce mi-ati spus...sunt optimist in ceea ce priveste urmatorul G6 :).
Multumesc!
Aceasta postare a fost editata de Degrelle: 27 March 2009 - 12:00 AM
#6
Postat 27 March 2009 - 08:44 AM
Citeaza
![:-o](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
In privinta petelor, am zis "plastic" pentru ca erau deschise la culoare. Uita-te mai atent la jamba, a ramas baura pe margine, nu-i de la poza!
![=@](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/whistle.gif)
#7
Postat 28 March 2009 - 07:57 AM
Mi se pare ca, de la manipulare, s-a curatat vopseaua de pe muchiile planului stang. Se poate pune, dupa uscare, niste banda de mascare pe zonele de unde vei tine macheta - exista totusi pericolul sa dezlipesti si niste vopsea odata cu banda. Cel mai simplu e sa tragi avionu-n teapa - un creion, o frigaruie, o coada de pensula.
Tevile la armament nu sunt vopsite?
Incearca sa marchezi gravura si peste decal - asa le integrezi in macheta.
Felicitari si la mai multe!
Aceasta postare a fost editata de alexelu_marinelu: 28 March 2009 - 07:58 AM
#9
Postat 28 March 2009 - 08:36 AM
Degrelle, la 28 Mar 2009, 08:08, a spus:
Sunt vopsite si tevile.
Ce cauti la ora asta pe net? Pe mine m-a trezit al meu copil nerecunoscator; dar pe tine?
Din cauza orei matinale, nu gasesc expresia exacta, asa ca explic - pui decal, dai cu zeama ca sa intre in toate depresiunile, apoi, cu putina vopsea de ulei (cu care ai marcat anterior detaliile), vii prin spatiile dintre panouri, etc...
#11
Postat 28 March 2009 - 04:35 PM
Ok, am retinut si cum e cu marcarea gravurilor :)
Obisnuit sa fiu zilnic in picioare la ora 6 a.m., dupa 5 ani de munca intr-o unitate militara si o scoala de ofiteri anterior...nu prea mai reusesc sa ma trezesc in weekenduri cand ar trebui.