Forum Machete,Modelism,Hobby: ASU-57 1:35 - AER Moldova - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

ASU-57 1:35 - AER Moldova

#1 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 19 March 2009 - 02:59 PM

Este primul kit de blindat pe care il montez (eu fiind avionar), si este printre primele pe care le-am achizitionat decand am inceput sa adun si kituri de blindate.E prima data cand am folosit si PE-uri, pe care le-am cumparat prin amabilitatea lui xaba, la sugestia lui Longinus, kitul fiind destul de sarac in detalii.As dori pareri si sugestii de la cei mai experimentati in blindate, mai ales la montarea senilelor, care sunt patina-cu-patina, si la vopsire.
In legatura cu senilele, as dori sa stiu cum procedati la lipirea lor, astfel incat dupa obtinerea ansamblului acesta sa permita mularea dupa galeti si rolele de sustinere, si apoi sa permita demontarea si vopsirea.
In legatura cu vopsirea as dori sa stiu cum trebuie procedat, mai ales in zona unde sunt PE-uri, ca vopseaua sa adere bine la acestea (o sa folosesc acrilice Tamiya).Multumiri anticipate.


Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

O sa mai pun ceva poze dupa ce o sa reusesc sa-l echipez cu toate fotodecupajele.

#2 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 19 March 2009 - 11:07 PM

Isuuuuseeee Mareee,am crezut ca nu se mai termina !!!


Salutare frate @Tomcat :jump: ,am vrut sa-ti raspund,dar pana s-au incarcat imageshak-urile am uitat ce-am vrut sa zic :bang: .

Ah,da.

Pentru ca vopseaua sa adere pe PE ai nevoie de un "metal primer"-gasesti pe Hobbyx.ro-spay Tamya
cod 87061.
Doi la mana:fi atent la chit,ca fie ai prea mult(inca mai e nevoie sa slefuiesti),fie nu ai pus deloc.
Trei la mana-cand slefuiesti,vezi ca "prinzi"si PE-urile(pare-mi-se ca la aripa stanga fata-"buza"interioara ai cam "raschetat-o").
Vopsele Tamya Acrilic sunt ok,insa eu te sfatuiesc sa cumperi si diluat Tamya pentru ele(chiar conteaza).
Patru la mana:faza cu senilele demontabile,impreuna cu galetii si toate alea ti-o explica AdiP cel mai bine(ca el o practica);eu o cunosc,dar nu am lucrat niciodata in felul asta.
Succes si micsoreaza pozele alea(viitoare),ca ma ia foamea pana apuc sa le vad pe toate !! :drinks:

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 19 March 2009 - 11:09 PM


#3 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 20 March 2009 - 08:39 AM

Mersi mult de sfaturi Longinus, o sa iau grund Tamiya si diluant.Am cautat grund auto la doza de spray dar la mine in oras n-am gasit decat spritz-chit.Cu pozele, mii de scuze, aparatul era setat pe rezolutie mare si din graba nu am mai verificat, data viitoare o sa le fac mai mici...Pentru vopselele Tamiya, la vopsirea cu aerograful, inteleg (de pe forum) ca ar trebui presiune mai mica, de asemenea si distanta mai mica, cam la 1, 1,5 ar fi buna presiunea, sau e valabil doar la aerografele dubla actiune (eu am cu simpla actiune)?

#4 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 20 March 2009 - 09:14 AM

Tancul arata impresionat. Imi plac toate detaliile pe care le-ai pus pe el.
In privinta grundului, eu am facut de curind niste teste sa vad cum adera grundul Tamiya la PE. Rezultatele au fost imbucuratoare. Am mai avut ca variante Future (care se comporta iarasi foarte bine) si grund de la Gunze (asta s-a cam dus).
In privinta presiunii la aerograf, ea depinde mult si de viscozitatea si tipul vopselii. La o dilutie normala (adica vopseaua sa arate ca laptele) poti merge undeva intre 0,8 - 1 Bar. La presiune mai mare voseaua (vorbim de cea acrilica) se usuca pe ac, la presiuni mai mici, stropeste. Cum aici nu exista o retea "de farmacie", baza este experienta proprie. Celelalte sunt doar un fel de indicatii ...de initiere!
Cit despre aerogarf, cred ca ai aerograf dubla actiune cumulata. Cel simpla actiune e suflaiul (nu poti regla debitul de vopsea, nici cel de aer).

#5 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 20 March 2009 - 10:06 PM

Multumesc pentru indrumari Z-mare, o sa comand grund la spray de la Tamiya, numai ca am gasit vreo trei tipuri si nu stiu exact ce voi comanda:
-87044 Primer alb;
-87026 Primer gri, bun si pentru metal si pentru plastic, si la doza de 180 ml, dupa cum scrie pe tub;
-87061 Primer transparent, bun si pentru si pt. plastic, dar care comparativ pare de capacitate mai mica tubul;
In ce priveste aerograful pe care il am (rusesc), are doua duze in set, aerul iese continuu, iar vopseaua o comand din tragaci, care actioneaza asupra acului.Am crezut ca asta e "simpla actiune", fata de celelalte la care din clapeta se comanda si aerul si vopseaua, oricum la motorul meu de frigider, nu e nevoie de butelie ci doar de un furtun mai lung.

#6 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 20 March 2009 - 11:00 PM

Vezi postareatomcat, la 20 Mar 2009, 22:06, a spus:

.. nu stiu exact ce voi comanda:
-87026 Primer gri, bun si pentru metal si pentru plastic, si la doza de 180 ml, dupa cum scrie pe tub

Asta

Vezi postareatomcat, la 20 Mar 2009, 22:06, a spus:

In ce priveste aerograful pe care il am (rusesc), are doua duze in set, aerul iese continuu, iar vopseaua o comand din tragaci, care actioneaza asupra acului.


Corect. Simpla actiune.

#7 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 21 March 2009 - 09:52 AM

AdiP te rog niste sugestii la lipirea si vopsirea/weatheringul patinelor senilelor, am vazut cum ti-au iesit la T-18...

#8 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 21 March 2009 - 10:33 PM

Serus Virgil

Tancheta ta aeropurtata arata super agresiva, insa ma vad nevoit sa incep cu niste critici (in ghilimele):

Stiind ca ai in posesie respectivul aerograf, ce nu permite foarte mari artificii si fineturi, e cam dificil sa vopsesti interiorul machetei, chiar daca vei folosi o singura culoare. Regleaza cu atentie presiunea la aer, altfel risti sa te trezesti cu un efect de "buildup" pe la colturi de mai mare dragul.
Daca tunul nu l-ai lipit pe pozitie, ar fi super sa il poti extrage si vopsi separat, in pozitia actuala nu stiu cum ai avea acces la partea inferioara a culatei, pentru vopsire si alte efecte. Oricum, sunt sigur ca la urmatoarele machete iti vei stabili mult mai cu atentie pasii de urmat pana la/pentru faza vopsirii. In fine.

Legat de lipirea si vopsirea senilelor de genul patina cu patina (cum ai la acest kit).
Metode sunt destul de multe, eu unul, intotdeauna am incercat sa asamblez o macheta (sau senila-in cazul de fata) cautand simplitatea operatiei, cat mai putini pasi -cu atat mai bine.
Asa ca eu ti-as recomanda urmatorii pasi:

Pe ceva drept si rigid, intinzi o bucata de banda adeziva (daca ai avea dublu adeziva ar fi super), vezi sa fie cam cu 5 cm mai lunga decat senila intreaga-desfasurata. Lungimea totala a senilei te las pe tine sa o descoperi :jump:

1. Incepi si asezi patinele pe banda adeziva -cate 5-7 odata -cu interiorul in sus- si lipesti . Ar fi indicat sa ai un lipici cu aplicator pensula (gen Tamiya cu capac alb sau verde). Ideea e sa ai la aceasta faza o lipire elastica, nu rigida-gen superglue.
Daca vrei sa ai o cadere mai naturala pe rolele de retur, poti lasa o patina sau doua in plus.

2. Lipesti galetii (mai putin ultimul) roata motrica si rolele de retur pe pozitiile lor. Ultimul galet il folosesti pe post de "intinzatoare" a senilei.
Obligatoriu slefueiste dintii rotii motrice, din ceea ce vad in poze, acestia sunt extrem de grosi si risti ca senila sa nu intre niciodata pe ei.

3. Dezlipesti banda cu patinele fixate pe ea (lipiti intre ei) si incepi sa o rulezi pe pozitie, vezi ca inchiderea acesteia sa fie undeva in partea de jos (pe sol) si mai spre spate. Prima data o asezi pe motrica (atentie la asezare), iar pe masura ce inaintezi cu asezarea ei, intaresti lipiturile dintre zale( pe exteriorul senilei) cu putin superglue. In felul asta obtii doua avantaje: intarirea lipiturii=rigiditate si forma (caderea) senilei. Nu lipesti senila de roata motrica !

4. Dupa ce ai dat forma dorita (caderea) senilei, prima data o extragi impreuna cu ultimul galet de pe pinul lui de ghidaj si mai apoi de pe motrica. Deja ai forma si pozitionarea dorita, urmeaza doar sa o inchei si sa o vopsesti la pensula sau aerograf.

La pasul 4 se poate renunta daca masina va fi prafuita (noroioasa) monocrom in partea ei inferioara. In cazul asta lipesti tot ansamblul pe pozitie si nu iti mai bati capul cu alte fineturi, pentru ca oricum nu se vor vedea.
Exemplu luat de pe missing linx :
http://www.missing-lynx.com/gallery/russia...el1941cb_1.html
Desi o poza face cat o mie de cuvinte, un film face si mult. :-D
Urmareste asta (si restul-ca merita !) pana la final si vei intelege si mai bine ceea ce am aratat mai sus.
http://www.youtube.com/watch?v=GquFGFstLyU...feature=related
Daca reprezinti o masina mai curata, pentru vopsirea facila a galetilor si a senilei pe interiorul acesteia, e indicat ceea ce am aratat la pasul 4.
Si atunci :
1.Dupa extragere/incheiere, intarire, grunduire (nu e obligatorie), o vopsesti cum vrei- pensula/aerograf. Poti incepe cu negru amestecat cu putin albastru+otel.
2.Asamblezi la loc.
3.Urmeaza nuante de rugina/praf,noroi uscat, etc, aplicate cu pensula. Ulterior poti folosi o spalare usoara-mare atentie la diluantul folosit-cu uleiuri. Sa nu te trezesti ca senila se descompune de la un diluant mai tare (am patit-o).
4. Cu un creion/carbune 4B- 6B sau ce ai mai la indemana, accentuezi putin partile senilei care la contactul cu solul sau cu elementele cu care intra in contact (role/galeti/sol).
Totul depinde de imaginatia ta.
Poti folosi la final, cretele pe care ti le-am dat, aplicate uscat cu o pensula, pentru efect de prafuire a masinii/senilei. Dezavantajul acestora e ca se cam sterg de la manipulare, le aplici doar la finalul lucrarii.
Poti sa le fixezi putin, folosind terpinol, pus cu o pensula si lasat "sa fuga" peste creta.
Nu pune mult, vei pierde nuantele folosite. :bang:
Pui prea putin, nu obtii decat o pasta, de o nuanta cel putin ciudata fata de ceea ce ai vrut sa iti iasa. :drinks:

Daca vrei noroi, il poti reprezenta cu ajutorul a ceva de genul astuia :
http://www.apla.ro/u...aStocostoco.jpg
Exista variante mai scumpe sau mai ieftine, acrilice sau nu. Depinde de cantitate si marca. Poti folosi si chit pentru lemn (Vlad lucreaza cu asa ceva).

In chit poti amesteca culoare acrilica sau uleiuri, inainte de aplicare. Am explicat pe undeva prin topicul ala cu T-18 ordinea de amestecare/diluare a chitului cu uleiuri, sa nu te trezesti ca devine prea pastos cand amesteci cu respectivele uleiuri
Il aplici cu pensula, prin tamponare- nu "pensulare" :-D
Eu folosesc un chit de geamuri, pe baza de rasina alchidica, care permite o diluare cu apa, dar si amestecare cu uleiuri.
Il aplici cu o pensula plata, de preferinta cu perii cat mai rigizi (nu scurti).

Am ajuns sa ma citez :rofl: :
"
Noroiul este chit pentru geamuri diluabil in apa, colorat cu nuante acrilice, pana la obtinerea primei tente (cea mai inchisa), cu mentiunea ca acest chit are avantajul schimbarii nuantei dupa uscare, respectiv devenind mai pala.
Dupa amestecarea culorii acrilice, am amestecat raw sienna (ulei)nediluata, pentru a obtine o mica schimare cromatica a noroiului la uscarea nuantei folosite ca baza. Nu recomand schimbarea "pasilor" de amestecare, respectiv chit-apa-culoare acrilica-culoare ulei, deoarece prin amestecarea uleiului inaintea apei si a culorii acrilice ,chitul se ingroasa prea tare, devenind in max 5 minute de neutilizat.
Aplicarea acestui noroi s-a facut cu ajutorul unei pensule si cu ajutorul aerografului (pentru stropi).
...
Au urmat alte doua nuante de noroi, diluate cu mai multa apa, pentru a putea lucra cu ele , un fel de "washing" sa zicem.
Pentru textura nu am amestecat nimic altceva decat ceea ce am aratat mai sus, diferind doar timpii de aplicare a fiecarui strat, respectiv mai uscat sau mai umed la momentul aplicarii.
"

Pentru stropi de alte tonuri de culoare, poti folosi cu succes aerograful, cu care sufli peste pensula, (in jeturi scurte/presiune mai mare) respectivul chit-diluat mult. Atentie la respectiva dilutie/distanta de pensula/cantitate. Obligatoriu incerci pe altceva inainte, pana prinzi unghiul cel mai potrivit de pozitionare al pensulei. Altfel, vei avea stropi te miri unde pe macheta - numai pe zona de aplicat nu.

Cam asta folosesc de obicei, nu este-obligatoriu- cea mai indicata metoda si cu siguranta nici cea mai simpla/rapida. Tu faci cum crezi ca iti va fi mai usor.
Presupun ca, cel putin pentru primii doi pasi, metoda este asemanatoare cu ceea ce folosesc multi dintre cei de pe forum.

Hai ca te-am zapacit destul, scriind cat pentru o luna intreaga. Daca mai ai nelamuriri, ask.
Sunt convins ca dupa ce prinzi gustul taratoarelor, nu le mai lasi din mana pentru kiturile aero :-P !

Sa ai spor si sa ne arati ce iese.
Adi

#9 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 22 March 2009 - 10:20 AM

Multzam fain maestre, pentru sfaturi, poze/linkuri, ce mai, pentru raspunsul ultra detaliat, imi este de un real folos, ca incepator in "testoase".Imi plac foarte mult, intr-adevar le-am prins gustul, dar nu voi renunta la zburatoare :bang: , o sa incerc sa le acord atentie si unora si altora (cred ca nici tu nu le-ai abandonat :drinks: ).
Cand ne mai intalnim, :jump: , totdeauna am avut ce invata de la tine.Pe masura ce voi avansa si ma voi lovi de diferite probleme specifice, o sa te intreb negresit.

#10 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 23 March 2009 - 01:56 PM

Vezi postareatomcat, la 22 Mar 2009, 10:20, a spus:

...dar nu voi renunta la zburatoare :jump: , o sa incerc sa le acord atentie si unora si altora (cred ca nici tu nu le-ai abandonat :bang: ).


Daca ma uit la primul meu topic pe cartula, sau pe biblioteca (la cutiile cu jucarele nemontate), constat ca la conducere (cu majoritate zdrobitoare), sunt subiectele aero fata de taratoare, insa :

Din punctul meu de vedere, -niciodata- o macheta aero nu se va ridica la nivelul de satisfactie pe care ti-l ofera montarea unei machete terestre, mai ales daca vorbim de scara (mai mult decat acceptabila) 1/35.
Totusi, nu cred ca m-ar tenta vreodata sa renunt la a mai aduna "cruciulite". Raman in continuare"prima dragoste". Chiar daca am cam ignorat-o in ultima vreme. :drinks:

Sa ai spor si sa-ti iasa cat mai pe gustul tau, atat asta cat si urmatoarele.
Adi

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 23 March 2009 - 02:21 PM


#11 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 17 April 2009 - 08:18 PM

:whistle:

#12 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 04 May 2009 - 09:28 AM

Cateva poze cu masinaria dupa lipirea PE-urilor, vor urma ceva imagini dupa grunduirea cu primer auto gri.

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

#13 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 05 May 2009 - 11:19 AM

Ceva imagini dupa grunduire, dupa care urmeaza partea cea mai grea, montarea senilelor si vopsirea, dar cu ajutorul lui AdiP cred ca o sa ma descurc...

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

#14 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 05 May 2009 - 11:23 AM

Arata foarte bine ce sa mai.Multe detalii...excelent.
O singura problema merita refacere.Tunul inca se vede ca-i facut din doua parti.Refa imbinarea cu un chit.In rest e perfect.Abia astept sa incepi vopsirea.

#15 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 05 May 2009 - 07:45 PM

Serus Virgil
Arata din ce in ce mai bine.
Totusi...
Am incercuit cateva locuri care nu prea arata cum ar trebui (e doar pararea mea):
Imagine atasata: 2.jpgImagine atasata: 3.jpg

-Nu inteleg cum ai reusit sa imbacsesti (din pacate) gratarele fata, cu grundul aplicat ?

Atentie la imbinarile dintre tablele aripilor fata, ai acolo niste fante de mai mare dragul, oare asa ar fi trebuit sa fie ?
Atentie (sper ca nu e tardiv) la centrajul tevii la iesirea din manson, prea sta pe dreapta (sa fie doar o iluzie optica ?) La fel legat de teava (ceea ce zicea si Tgr).
Aceasi nelamurire vis-a-vis de niturile de pe cutia blindata, nu cunosc procedeul de prindere la ceea ce ai pus tu acolo, insa cred ca ar fi mers/dat mai bine, daca le impingeai/centrai mai tare pe placa masinii. Unele par a fi sarite destul de tare din gaurile de centraj. Nu-i musai corectarea lor.
Musai e necesara corectarea arcurilor de la obloanele laterale !! Prea rare spirele raportat la grosimea firului folosit. Mie unul, vazand grosimea firului ma duce cu gandul la o rezistenta cu nikelina, nu la un arc.
Cu scuzele aferente pentru ceea ce am scris mai sus, sper ca ceea ce am enumerat sa fie un pas inainte, nu inapoi. :lol:
Adi

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 05 May 2009 - 07:46 PM


#16 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 06 May 2009 - 08:22 AM

AdiP si tgr, multumesc pentru observatiile facute, o sa incerc sa remediez ce mi-ati indicat cu chit Tamiya, si apoi o sa postez corecturile facute, sa ma dirijati in continuare.La gratare nu stiu daca mai pot sa fac ceva, acolo cred ca mi-a scapat mai mult CA, sunt fine de tot, masinaria e cam cat un pachet de tigari, dar asta nu e o scuza(T-18 -le tau AdiP, cred ca era mai mic, cu toate astea a iesit foarte fain), pe viitor o sa fiu mai atent, e tot prima data cand folosesc PE-uri.

#17 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 06 May 2009 - 07:58 PM

Vezi postareatomcat, la 6 May 2009, 09:22, a spus:

... masinaria e cam cat un pachet de tigari ...

Stiam asta :lol:
Imagine atasata: Quiroz_020.jpg

Tocmai de-aia am insistat pentru corectarea elementelor indicate anterior. Dupa ce termini la masina asta, montarea urmatoarelor machete iti va parea o joaca de copii. In fond, cu cat e mai migaloasa munca, cu atat mai frumos rezultatul final, nu ?

Incearca sa slefuiesti usor inainte de vopsire suprafetele plane ale machetei, pentru a avea o suprafata mai fina decat ceea ce apare in poze acuma.
Spor la treaba, asteptam senila (sau shenila ?)...
:lol:

#18 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 01 June 2010 - 10:52 AM

Dupa vreun an de stat pe dreapta, timp in care m-am apucat de altele dar nu le-am terminat nici pe alea :pardon: , am mai facut cate ceva la macheta....

La sugestia lui tgr am incercat sa repar teava tunului, dar nu mi-a iesit nicicum cum ar trebui, asa ca am taiat-o si am improvizat ceva dintr-o antena telescopica de radio si teava a iesit cat de cat cilindrica si dreapta, urmeaza sa ii mai dau un grund inainte de vopsire:

Imagine postata

Uploaded with ImageShack.us

Am reusit sa lipesc senilele patina-cu-patina si sa le dau o cadere cat de cat pe galeti/role, urmand sfaturile primite de la AdiP, activitate in urma careia mai aveam putin si ma lasam de modelit (mai ales debavurarea si pilirea dintilor patinelor, ca sa intre galetii... au fost vreo 130-140 de patine parca):

Imagine postata

Uploaded with ImageShack.us


Imagine postata

Uploaded with ImageShack.us


Imagine postata

Uploaded with ImageShack.us


Dupa astea, urmeaza vopsirea cu un verde de baza (inca nu stiu care ar fi cel recomandat) si vopsirea pieselor mici, dupa care urmeaza o lacuire/wash/weathering, lucruri la care o sa am nevoie masiv de sfaturi, asa ca o sa va cer ajutorul...


Imagine postata

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/U

Ufff, iar am uitat aparatul pe rezolutie mare si sa redimensionez pozele, scuze...

#19 Useril este offline   Ahmed 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 989
  • Inregistrat: 13-December 04

Postat 01 June 2010 - 11:44 AM

POZELE!!! Is enorme, fa-le mai mici.

#20 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 01 June 2010 - 01:01 PM

Vezi postareaAhmed, la 1 Jun 2010, 12:44, a spus:

POZELE!!! Is enorme, fa-le mai mici.


Acum e tarziu, mai pot sa le fac ceva?

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi