planuri corabii
Postat 27 January 2011 - 08:24 PM
Va multumesc anticipat.
Postat 30 January 2011 - 01:53 PM
.........................................
................................................................................
...........................................
................................................................................
........................................
...........................................
Deja este prea mult si prea evident...
Aceasta postare a fost editata de axor: 30 January 2011 - 02:09 PM
Postat 30 January 2011 - 07:07 PM
sosorin, la 30 Jan 2011, 14:43, a spus:
cauta aici: www.15marins.blogspot.com
tulaji, la 30 Jan 2011, 19:02, a spus:
mai precis, cauta in arhiva lui noiembrie 2009 pe acest blog.
Postat 17 February 2011 - 12:54 AM
Postat 19 February 2011 - 11:48 AM
Sunt incepator asa cum sunt majoritatea care au postat. Am vazut ca pe net gasesti tot felul de planuri " de toate pt toti", tb doar sa cauti.
Acum vin cu o mare rugaminte. Rog f mult un binevoitor care stie si are putin timp sa ne spuna, noua incepatorilor, macar cateva idei elemenatre despre cum se interpreteaza si se folosesc aceste planuri. Am studiat mai multe documente si articole gasite pe net, in lb engleza, dar nu am reusit sa inteleg suficient astfel incat sa ma apuc de lucru. Daca poate sa faca cineva un mic "tutorial" am fi recunoscatori.
Multumim!
Postat 23 February 2011 - 10:12 PM
Voi posta in curand pe site, pe langa partea tehnica care e deja acolo, si un ghid de interpretare a planurilor de forme (care sunt diferite de cele de KIT-uri)
Zilele astea, ca acum sunt putin ocupat. Veti vedea ca nu sunt chiar atat de greu de interpretat
Postat 23 February 2011 - 10:54 PM
Este ca si cum ai taia nava in cele trei planuri si ai vedea cum arata suprafata ramasa dupa ce ai indepartat partea taiata