Pagina 1 din 1
SMIT HOUSTON
#1
Postat 15 March 2009 - 11:00 PM
Am terminat kitul unei nave frumoase, SMIT HOUSTON, kit produs de Revell. Nava a fost produsa pentru Smit International Shipping Line Rotterdam in 1977. La o lungime de 67.5 m poate atinge o viteza da 14 noduri, propulsia fiind asigurata de doua motoare diesel de 3380 kW. In 1986 a fost facut transferul navei catre Smit Tak International. Nava a fost modificata prin inlocuirea macaralei cu o punte pentru elicoptere, care permitea sarcini de pana la 4 tone. In 1991 numele navei a fost schimbat in Solo, fiind preluata de Charity Oxygen iar in 1995 a trecut din nou in posesia Smit.
Nava (kitul) m-a atras prin incadrarea in marea clasa a navelor moderne utilitare, care sunt pe gustul meu, ceea ce ma va determina si la alte operatii modelistice de data aceasta din carton sau schratch build.
Dar dupa atata vorbarie, iata si cateva imagini.
Pentru inceput imaginea kitului pe cutia impresionanta ca volum (cu neplacerea ca in timpul transportului unele repere mai mici s-au desprins de pe rame, dar din fericire fara prea mari inconveniente):
Astuparea si nivelarea urmei de injectare si adaugarea primelor repere:
Un amestec de vopsele care sa ma duca aproape de nuanta cautata pentru elementele puntilor:
Vopsirea carenei:
Adaugarea elementelor de detaliu pe punti si vopsirea unor componente diverse:
Lipirea foliei de geam pe structurile cabinelor:
Cateva etape ale constructiei:
Pregatirea din ata mai groasa a cablului ancorei:
Ansamblul inainte de montarea decalurilor si cablurilor suprastructurii:
Ansamblul dupa adaugarea acestor elemente:
Nava (kitul) m-a atras prin incadrarea in marea clasa a navelor moderne utilitare, care sunt pe gustul meu, ceea ce ma va determina si la alte operatii modelistice de data aceasta din carton sau schratch build.
Dar dupa atata vorbarie, iata si cateva imagini.
Pentru inceput imaginea kitului pe cutia impresionanta ca volum (cu neplacerea ca in timpul transportului unele repere mai mici s-au desprins de pe rame, dar din fericire fara prea mari inconveniente):
Astuparea si nivelarea urmei de injectare si adaugarea primelor repere:
Un amestec de vopsele care sa ma duca aproape de nuanta cautata pentru elementele puntilor:
Vopsirea carenei:
Adaugarea elementelor de detaliu pe punti si vopsirea unor componente diverse:
Lipirea foliei de geam pe structurile cabinelor:
Cateva etape ale constructiei:
Pregatirea din ata mai groasa a cablului ancorei:
Ansamblul inainte de montarea decalurilor si cablurilor suprastructurii:
Ansamblul dupa adaugarea acestor elemente:
#8
Postat 18 March 2009 - 09:34 PM
stageexp, la 17 Mar 2009, 09:12, a spus:
Da este o greseala, nu o remarcasem .
Are dreptate crios- ti-a iesit foarte bine, si mai ales curat.Si in general un remorcher totdeauna e un subiect bun, chiar fiind un chit, ptr. ca la randul lui si un chit poate fi imbogatit cu multe alte detalii ce nu le ofera fabricantul.Si nu e tarziu in a adauga cate ceva chiar daca l-ai terminat.
FELICITARI!
stageexp, la 17 Mar 2009, 09:12, a spus:
Da este o greseala, nu o remarcasem .
Nu-i rau de loc.
FELICITARI!
#10
Postat 20 August 2009 - 12:34 PM
kamikaze, la 20 Aug 2009, 01:23, a spus:
Frumos lucrat si vopsit! Sper sa-mi iasa si mie macar la fel. Dar inca o observatie: ancorele le-ai lipit pe dos, fusul trebuie sa intre pe nara, nu sa iasa spre exterior ( sper sa intelegi ce am vrut sa spun).
Aha, am priceput .
Acum imi dau seama, cand le-am lipit piesele pareau in plan, asa ca nu am dat importanta pozitiei. E drept ca m-am mirat ca nu este prezent in kit, ca si la alte nave, un mic lant metalic, dar acum vad de ce.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1