Junkers Ju-87D Stuka ‘Rumanian Air Force” 1/48 - Hasegawa
#1
Postat 06 March 2009 - 05:23 PM
Hasegawa Junkers Ju-87D Stuka ‘Rumanian Air Force”
Aires Junkers Ju-87D/G Stuka cockpit (Hasegawa)
Aeromaster Junkers Ju -87 Stukas Part 2 decal
Eduard Junkers Ju-87D/G Stuka (Hasegawa) PE
Squadron Junkers Ju-87D/G Stuka vacformed canopy
True Details Junkers Ju-87D/G Stuka weighted weels
Aires Junkers Ju 87D gun bays
Sa termin cu P-39 si cu P-40 si ma apuc de asta, desi poate in perioada urmatoare, daca am timpi morti ma apuc de cockpit.
#2
Postat 10 March 2009 - 05:35 PM
#7
Postat 19 April 2009 - 11:05 AM
- decalurile romanesti incorecte
- capota motorului nu se prea potriveste pe locul ei
- cupola spate, probleme de pasuire
- prelungirea aripii defectuasa
- trebuie sa faci ceva cu partea din spate a radiatorului de pe bot
- partean frontala a radiatorului (pisele N7 si N8) e mai mica decit restul
- radiatoarele de pe aripi nu sunt tocmai corecte
- prinderea mitralierei de spate incorecta
- farul de pe aripa e pur si simplu o ...gaura
- scaun pilot incorect
-cutii munitie incorecte
(pina in stadiul acesta am ajuns eu. Sa vedem cu se potrivesc aripile cu fujelaju....)
Vezi ca acele decalui cu Balkenkreuz suprapus peste Crucea Regelui Mihai sunt incorecte! Balkenkreuz-ul a fost acoperit cu vopsea, peste care s-a vopsit apoi Crucea Regelui Mihai
#8
Postat 19 April 2009 - 01:17 PM
Z-mare, la 19 Apr 2009, 12:05, a spus:
- decalurile romanesti incorecte => se gasesc undeva de cumparat decaluri corecte?
- capota motorului nu se prea potriveste pe locul ei
- cupola spate, probleme de pasuire
- prelungirea aripii defectuasa
- trebuie sa faci ceva cu partea din spate a radiatorului de pe bot
- partean frontala a radiatorului (pisele N7 si N8) e mai mica decit restul
- radiatoarele de pe aripi nu sunt tocmai corecte
- prinderea mitralierei de spate incorecta
- farul de pe aripa e pur si simplu o ...gaura
- scaun pilot incorect => tu ce ai folosit - scaunul original si modificat de tine sau ceva "aftermarket"?
-cutii munitie incorecte
(pina in stadiul acesta am ajuns eu. Sa vedem cu se potrivesc aripile cu fujelaju....)
Vezi ca acele decalui cu Balkenkreuz suprapus peste Crucea Regelui Mihai sunt incorecte! Balkenkreuz-ul a fost acoperit cu vopsea, peste care s-a vopsit apoi Crucea Regelui Mihai => Idem cu intrebarea de mai sus...
Hmmm... de decaluri ne-a avertizat mai demult Cartula, dar se pare ca trebuiesc inlocuite sau modificate multe componente.
OK, chiar si putin skrach building nu strica cu toate ca nu e prea usor daca n-ai destula experienta (dar numai asa te vei inzetra cu ea!)
#9
Postat 19 April 2009 - 07:24 PM
Z-mare, la 19 Apr 2009, 12:05, a spus:
- prinderea mitralierei de spate incorecta
- scaun pilot incorect
-cutii munitie incorecte
Astea toate le rezolva Aires din ce am spus mai sus.
Z-mare, la 19 Apr 2009, 12:05, a spus:
Vezi ca acele decalui cu Balkenkreuz suprapus peste Crucea Regelui Mihai sunt incorecte! Balkenkreuz-ul a fost acoperit cu vopsea, peste care s-a vopsit apoi Crucea Regelui Mihai
Culoarea acelui presupus Balkankreuz este un gri si din ce cred eu, nu e un Balkankreuz ci vopsirea celui existent. Acum pe PZL 11c am vazut ca vopsirea a presupus un patrat de o culoare apropiata contextului. Ai vreo poza cu acest avion sa vedem daca au acoperit strict Balkankreuz ca si in decalul Aeromaster sau cum spui tu cu un patrat complet? Ar fi de mare ajutor...
Cei de la Aeromaster stiu ceva, probabil au avut referinte, de aia cer poza... Dupa cum vezi cu aceeasi culoare este vopsit si KP @ W, care probabil e din inmatricularea anterioara...
Le fel si sconcsul sau veverita, aparent sunt vopsite intr-un patrat care acopera ceva existent anterior. Nu m-as grabi asa de tare sa spun ca e gresit decalul... Eu o sa caut poze... Dar pana la proba contrarie...
@tibi22, vezi ca eu am doua coli de Aeromaster. Daca nu gasesti ceva alternativ, o sa-mi rup una de la gura, cel putin inmatricularea romaneasca si ti-o dau tie...
#10
Postat 19 April 2009 - 08:12 PM
Romulus, la 19 Apr 2009, 20:24, a spus:
Esti un Lord! Nu-mi trebuie gratis, o cumpar de la tine... dar mai intai sa vad ce imi raspund cei de la modelism, daca mai au kit-ul!
#11
Postat 19 April 2009 - 08:26 PM
Citeaza
Cei de la Aeromaster stiu ceva, probabil au avut referinte, de aia cer poza... Dupa cum vezi cu aceeasi culoare este vopsit si KP @ W, care probabil e din inmatricularea anterioara...
Le fel si sconcsul sau veverita, aparent sunt vopsite intr-un patrat care acopera ceva existent anterior. Nu m-as grabi asa de tare sa spun ca e gresit decalul... Eu o sa caut poze... Dar pana la proba contrarie...
Ai aici si poza
#12
Postat 19 April 2009 - 08:38 PM
tibi22, la 19 Apr 2009, 21:12, a spus:
N-am sa-ti ascund ca am si un kit de rezerva in vizuina... In caz ca nu mai au cei de la modelism...
Multumesc mult Cantacuzino... Dupa ce vad eu, in afara ca cele originale sunt mai "pierdute", nu asa precise, decalul Aeromaster e corect. Vad bine? Confirmati si voi? Aparent Balkankreuz a fost vopsit cu ceva in forma din decal...
#14
Postat 19 April 2009 - 09:15 PM
Romulus, la 19 Apr 2009, 19:55, a spus:
IMG_2960_small.jpg IMG_2961_small.jpg
In decal acoperirea codului german si balkankreuz-ului sunt prea bine conturate ca si cum s-ar fi folosit sablon. In realitatea ele erau acoperite de mana fara contur evident.
#17
Postat 19 April 2009 - 10:22 PM
#19
Postat 19 April 2009 - 11:49 PM
cartula, la 19 Apr 2009, 22:27, a spus:
Am vazut acum si postarea lui Cantacuzino...
http://www.cartula.ro/forum/index.php?s=&a...ost&p=84393
Probabil cei de la Aeromaster fie n-au vazut fotografia, fie n-au putut confirma ca e acelasi avion...
#20
Postat 20 April 2009 - 12:05 AM
Inca ceva... Daca te uiti un pic la poza cu 861, se vede ca 'stergerea' insemnelor germane e realizata cu o vopsea care apare mai inchisa decat 70/71. Am mari dubii ca acel 'gri' din decalurile Aeromaster e corect, fiind aparent mai deschis ca tonalitate fata de RLM 70/71.
PS: O porecla foarte comuna pentru Aeromaster este (sau era) "Errormaster".
PS2: Cred ca ilustratia de pe cutia Hasegawa, care prezinta un RLM 70 ca fiind culoarea folosita pentru 'stergere' e mult mai aproape de realitate, scopul era sa faca vechea inmatriculare sa dispara, nu sa o recoloreze cu o nuanta care sare in ochi (ciudatenia din decalurile Aeromaster).
Inca ceva, aceeasi 'stergere' a fost aplicata si insemnelor de pe burta, in mod cert. Folosind un 65(?) sau ceva similar pentru a elimina insemnele germane. Nu exista poze in sensul asta din cate stiu, dar e logic sa fi fost asa.