Forum Machete,Modelism,Hobby: P-39N Airacobra - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

P-39N Airacobra 1/48 - Eduard

#1 Useril este offline   Fenomers 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2009 - 12:12 PM

Cum spuneam prin alte topice, pe masa de lucru am si un Eduard P-39N Airacobra si un Trumpeter P-40 Warhawk.

Nu am prea multe poze de pus pentru ca nu am inaintat foarte mult, dar aici sunt cateva imagini de la inceput... Sper sa ma auto-fortez sa merg mai departe, mai ales ca P-39 e din kitul Dual Combo de la Eduard deci mai e un model in cutie neinceput.

Imagine atasata: IMG_2442_small.jpg Imagine atasata: IMG_1960.jpg

#2 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2009 - 12:13 PM

Frumos.

Sa nu uiti sa subtiezi bordul de fuga la aripi :clapping:

#3 Useril este offline   Fenomers 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2009 - 12:32 PM

Am citit si eu prin review-uri, dar inca parca nu sunt convins. Oricum pana la pasul ala, la care trebuie sa decid, mai am putin.

Pana acum am vopsit cu acrilic, Gunze Mr. Color. interior green partile din interiorul cockpitului. Mi s-a parut FOARTE bun, comparat cu alte tipuri de acrilice.

#4 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2009 - 12:44 PM

Vezi postareaRomulus, la 6 Mar 2009, 12:32, a spus:

Am citit si eu prin review-uri, dar inca parca nu sunt convins. Oricum pana la pasul ala, la care trebuie sa decid, mai am putin.


Hmmm... Pai... E cat o caramida bordul de fuga, asa cum vine kit-ul. L-am lucrat si eu, si arata oribil la grosimea la care e.

#5 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 06 March 2009 - 01:33 PM

Vezi postareaRomulus, la 6 Mar 2009, 12:32, a spus:

Pana acum am vopsit cu acrilic, Gunze Mr. Color. interior green partile din interiorul cockpitului. Mi s-a parut FOARTE bun, comparat cu alte tipuri de acrilice.


Asa sunt acrilicele de la Gunze si Tamiya, bune! Exista o mica problema cu ele! Poti ramane amprente acolo unde pui mina. Pentru a inlatura acest lucru, este bine se dai cu un uscator de par citeva minute. Vezi sa nu dai prea mult si prea de aproape ca se poate topii plasticul! OK?! Verifica in permanenta macheta!

Spor la treaba!

#6 Useril este offline   Fenomers 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2009 - 02:30 PM

Presupun ca in timp se usuca singure, corect?

#7 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 06 March 2009 - 02:36 PM

Vezi postareaRomulus, la 6 Mar 2009, 14:30, a spus:

Presupun ca in timp se usuca singure, corect?


Daca patesti ce ti-am scris atunci stii ce ai de facut... :clapping:

#8 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12679
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 08 March 2009 - 12:11 PM

Citeaza

Asa sunt acrilicele de la Gunze si Tamiya, bune! Exista o mica problema cu ele! Poti ramane amprente acolo unde pui mina.
Imi parea rau, dar eu nu pot considera buna o vopsea care are asemenea probleme!

#9 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 08 March 2009 - 04:38 PM

Vezi postareaZ-mare, la 8 Mar 2009, 12:11, a spus:

Imi parea rau, dar eu nu pot considera buna o vopsea care are asemenea probleme!


Z-mare, ai dreptate intr-un fel. Chestia cu amprentele este partea slaba a unor vopselelor acrilice. In cazul nostru Gunze Sangyo.
Dupa o zi doua de uscare folosesc un uscator de par, si acele amprente nu mai apar.
E si o chestei de obisnuinta. Odata ce te-ai obsinuit cu ele lucrezi bine cu ele.

Aceasta postare a fost editata de tibi22: 08 March 2009 - 04:39 PM


#10 Useril este offline   Fenomers 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2009 - 03:31 PM

De suparare pentru esecul cu V1, am continuat la cockpitul de la Airacobra. Am facut un wash cu uleiuri Mameri si putin drybrushing. Mai e destul de munca....
Imagine atasata: IMG_2509_small.jpg Imagine atasata: IMG_2510_small.jpg

#11 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 09 March 2009 - 03:46 PM

Salut!
Sa nu crezi ca esti singurul care a avut probleme! Si eu am facut o masina de formula 1 anul trecut si la prima tentativa am distrus-o tot cu un lac tranparent care a atacat decalurile. Cu greu am reusit sa curat toata macheta si am luat-o de la capat! Aici este rezultatul : Mclaren MP4/20
Oricum, astea sunt etape prin care trecem toti! Dupa ce ai curatat vopseaua si ai revopsit-o, ai si utita ce ti sa intimplat! Crede-ma!

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi