Pagina 1 din 1
Fiesler Fi.156C Storch inmatriculare romaneasca
#1
Postat 17 February 2009 - 01:30 AM
Am un kit ESCI cu acest avion la scara 1:48 si as dori sa-l construiesc ca si un avion romanesc. Ma puteti ajuta cu detalii si informatii?
Ceva nu e OK cu functia search. Am cautat "fiesler" si n-am gasit nimic. Acum dupa ce-am facut un topic, vad ca jos apar mai multe topicuri relativ la acest subiect...
Ceva nu e OK cu functia search. Am cautat "fiesler" si n-am gasit nimic. Acum dupa ce-am facut un topic, vad ca jos apar mai multe topicuri relativ la acest subiect...
#2
Postat 17 February 2009 - 09:50 AM
Romulus, la 17 Feb 2009, 01:30, a spus:
Am un kit ESCI cu acest avion la scara 1:48 si as dori sa-l construiesc ca si un avion romanesc. Ma puteti ajuta cu detalii si informatii?
Ceva nu e OK cu functia search. Am cautat "fiesler" si n-am gasit nimic. Acum dupa ce-am facut un topic, vad ca jos apar mai multe topicuri relativ la acest subiect...
Ceva nu e OK cu functia search. Am cautat "fiesler" si n-am gasit nimic. Acum dupa ce-am facut un topic, vad ca jos apar mai multe topicuri relativ la acest subiect...
Mmmm ... la search da atentie si dupa ce cauti .
Corect e Fieseler Fi 156 Storch.
#6
Postat 17 February 2009 - 04:10 PM
[quote name='Romulus' date='17 Feb 2009, 01:30' post='81149']
Am un kit ESCI cu acest avion la scara 1:48 si as dori sa-l construiesc ca si un avion romanesc. Ma puteti ajuta cu detalii si informatii?
Salut @Romulus:ce fel de info si detalii vrei?
-adica:despre aparat,in general,despre istoria lui/a firmei?
-(numai)despre serviciul in aviatia tarii noastre?
Am un kit ESCI cu acest avion la scara 1:48 si as dori sa-l construiesc ca si un avion romanesc. Ma puteti ajuta cu detalii si informatii?
Salut @Romulus:ce fel de info si detalii vrei?
-adica:despre aparat,in general,despre istoria lui/a firmei?
-(numai)despre serviciul in aviatia tarii noastre?
#8
Postat 17 February 2009 - 06:53 PM
#10
Postat 17 February 2009 - 07:51 PM
Am inteles.
Mai intai:Gerhard Fiesler (1896-1987) a intrat in randurile aviatiei germane in 1915,dar la scurt timp a suferit un accident aviatic,ce l-a tinut departe de zbor pana februarie 1916.Ca pilot de bilocuri in octombrie 1916 este incadrat in FA 41.In mai 1917 face trecerea pe monolocuri si este incadrat in Jasta 25 pe frontul din Macedonia.Obtine 19 victorii in total,zburind pe diverse modele,inclusiv "Roland D II".
Dupa razboi isi infiinteza propria companie de constructii aviatice denumita Fieseler Flugzeugbau,din 1935 incepind productia de avioane de antrenament si transport usor/legatura,pentru Luftwaffe.
In 1939 compania isi schimba numele in Gerhard Fiesler Werke si continua productia de aparate militare pe toata durata razboiului.
Aparatul ce te intereseaza-156 Storch a fost proiectat in 1935 si a executat primul zbor in 1936.
A fost produs pana in 1945 in cca.2900 de exemplare si a fost utilizat pe absolut toate teatrele de operatiuni.Celebru pentru actiunea de la Gran Sasso in urma careia Mussolini a fost scos de sub arest de comandoul lui Skorzeny,Fi156 a foat utilizat atat de Romell in Africa de Nord cat si de Churchill in 1944 cand a vizitat Normandia
-poza autentica luata cu acel prilej
Cateva detalii:
3 vederi color
pt.versiunea de inmatriculare romaneasca poti pastra schema de culori;
Mai intai:Gerhard Fiesler (1896-1987) a intrat in randurile aviatiei germane in 1915,dar la scurt timp a suferit un accident aviatic,ce l-a tinut departe de zbor pana februarie 1916.Ca pilot de bilocuri in octombrie 1916 este incadrat in FA 41.In mai 1917 face trecerea pe monolocuri si este incadrat in Jasta 25 pe frontul din Macedonia.Obtine 19 victorii in total,zburind pe diverse modele,inclusiv "Roland D II".
Dupa razboi isi infiinteza propria companie de constructii aviatice denumita Fieseler Flugzeugbau,din 1935 incepind productia de avioane de antrenament si transport usor/legatura,pentru Luftwaffe.
In 1939 compania isi schimba numele in Gerhard Fiesler Werke si continua productia de aparate militare pe toata durata razboiului.
Aparatul ce te intereseaza-156 Storch a fost proiectat in 1935 si a executat primul zbor in 1936.
A fost produs pana in 1945 in cca.2900 de exemplare si a fost utilizat pe absolut toate teatrele de operatiuni.Celebru pentru actiunea de la Gran Sasso in urma careia Mussolini a fost scos de sub arest de comandoul lui Skorzeny,Fi156 a foat utilizat atat de Romell in Africa de Nord cat si de Churchill in 1944 cand a vizitat Normandia
-poza autentica luata cu acel prilej
Cateva detalii:
3 vederi color
pt.versiunea de inmatriculare romaneasca poti pastra schema de culori;
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 17 February 2009 - 08:39 PM
#13
Postat 17 February 2009 - 08:48 PM
...si o varietate despre care putina lume stie:
Ki 76 "Stella".Proiectul inceput cam cu 10 luni inainte ca Japonia sa primeasca un Fi 156 din Germania(iunie 1941);dupa receptionarea "neamtului"niponii s-au inspirat vartos din ceea ce aveau in fata,insa au considerat de cuviinta sa puna un motor in stea cu 9 cilindrii raciti cu aer-Hitachi HA 42-si sa doteze aparatul cu voleti Fowler.La probele unu la unu,aparatul japonezilor s-a dovedit superior,cu exceptia distantei de aterizare.Ori pe nemti tocmai asta ii interesa.
Ki 76 "Stella".Proiectul inceput cam cu 10 luni inainte ca Japonia sa primeasca un Fi 156 din Germania(iunie 1941);dupa receptionarea "neamtului"niponii s-au inspirat vartos din ceea ce aveau in fata,insa au considerat de cuviinta sa puna un motor in stea cu 9 cilindrii raciti cu aer-Hitachi HA 42-si sa doteze aparatul cu voleti Fowler.La probele unu la unu,aparatul japonezilor s-a dovedit superior,cu exceptia distantei de aterizare.Ori pe nemti tocmai asta ii interesa.
#15
Postat 18 April 2009 - 04:33 PM
In revista Modelism 1/2000 apare un Storch ( frontul de est--iarna ) cu o inmatriculare ceva mai interesanta .Crucea (M)de pe fuselaj este de dimensiuni mari si asezata imediat in spatele cabinei de pilotaj . Insemnul de recunoastere al teatrului de operatiuni ( " braul " galben ), este situat ( din cate vad ) ca si pe aparatele germane .Intre cruce si dunga galbena apare ceva (inmatriculare? ) de dimensiuni foarte reduse de culoare deschisa , posibil alb .Pe directie -tricolorul .Culoarea pare sa fie verde integral pe extrados / albastru deschis intrdos. Capota motorului nu se vede fiind acoperita cu o husa . Posibil sa fie "incaltat" cu schiuri (?) . Fotografia e de mici dimensiuni si cam neclara .Din pacate nu am posibilitatea tehnica de a reda imaginea .
#17
Postat 18 April 2009 - 09:51 PM
Apropos de asta, inca incerc sa comand urmatorul set de decals...
http://avalon-decals.eu/48mil.html
Si Mig-3 E.19 romanesc il au ceva mai sus...
http://avalon-decals.eu/48mil.html
Citeaza
(4806) Fi - 156 "Storch" in foreign service
Four cammo schemes cover Storchs in US, british, rumanian and norwegian service.
Sheet for new TAMIYA kit of Fi - 156 "Storch.
Four cammo schemes cover Storchs in US, british, rumanian and norwegian service.
Sheet for new TAMIYA kit of Fi - 156 "Storch.
Si Mig-3 E.19 romanesc il au ceva mai sus...
Arata acest topic
Pagina 1 din 1