
Pagina 1 din 1
RAF S.E.5a w/Hispano Suiza 1:48
#3
Postat 08 February 2009 - 09:19 PM
DragosP, la 8 Feb 2009, 21:13, a spus:
Daca-i primul atunci la mai multe.
Totusi am cateva observatii de facut:
-rotile trenului de aterizare nu sunt paralele
-fiind 1:48 poate nu strica sa aibe si ceva hobane
-eu stiam, si din fotografiile de pe net, ca SE5a avea elicea cu 2 pale...
Totusi am cateva observatii de facut:
-rotile trenului de aterizare nu sunt paralele
-fiind 1:48 poate nu strica sa aibe si ceva hobane
-eu stiam, si din fotografiile de pe net, ca SE5a avea elicea cu 2 pale...
aaaaa da? :-?eu am pe scheme cu 4 :-? la modelul asta de vopsire ...:-?
#4
Postat 08 February 2009 - 10:16 PM
Are dreptate DragosP!Tot aceleasi observatii leam vazut si eu.Nui nimic,poti sa tragi o invatatura din ce ai gresit.Succes in continuare! 
Daca e prima ta macheta era normal sa gresesti.Si eu am gresit ca si toata lume,nimeni nu sa nascut invatat!Deacum in colo o sa faci machete bune.Succes!Dupa cum vezi am doar 12 ani.Pana acum am facut doar doua machete,dar am invatat multe!

Daca e prima ta macheta era normal sa gresesti.Si eu am gresit ca si toata lume,nimeni nu sa nascut invatat!Deacum in colo o sa faci machete bune.Succes!Dupa cum vezi am doar 12 ani.Pana acum am facut doar doua machete,dar am invatat multe!

#5
Postat 08 February 2009 - 10:48 PM
@-DragosP
Ia uite-l pe ala cu patru pale :
Prototipul SE 5a la Martlesham in 1917
Motor Hispano Suiza si elice cu patru pale:

Seria de inceput a lui SE 5a:

Un altul, din 56th Squadron, fabricat la Vikers, in 1917:

Acelasi lucru, aceasi fabrica, acelasi 56th Sq. si an de productie:

Si un SE 5a pus jos de nevoie in Palestina, apartinand de 111th Squadron:

Varianta cealalta, cu doua pale si alte modificari, nu cred ca are sens sa o mai dezbatem, nu ?
@Laurici
Nu arata foarte grozav macheta insa din greseli invatam cu totii, iar repetitia este mama invatarii, nu ?
Mai citeste ce s-a scris pe la capitolul tehnici si curaj la lucrat si postat imagini. Unde nu te descurci, intreaba. Ti se va raspunde cu siguranta.
Ideea e sa pui poze cu macheta si in faza asamblarii si vopsirii, poate asa se pot corecta/imbunatatii unele carente.
Spor in continuare
@Dany96
Salut amice.
-De ce crezi ca s-a gresit la reprezentarea acestui aparat ?
Din ceea ce ai aprofundat tu legat de subiectul in cauza ?
Daca da, mai aprofundeaza, iar daca o sa-ti mentii si peste un an acest hobby, te asigur ca o sa merite !
Ia uite-l pe ala cu patru pale :
Prototipul SE 5a la Martlesham in 1917
Motor Hispano Suiza si elice cu patru pale:

Seria de inceput a lui SE 5a:

Un altul, din 56th Squadron, fabricat la Vikers, in 1917:

Acelasi lucru, aceasi fabrica, acelasi 56th Sq. si an de productie:

Si un SE 5a pus jos de nevoie in Palestina, apartinand de 111th Squadron:

Varianta cealalta, cu doua pale si alte modificari, nu cred ca are sens sa o mai dezbatem, nu ?
@Laurici
Nu arata foarte grozav macheta insa din greseli invatam cu totii, iar repetitia este mama invatarii, nu ?
Mai citeste ce s-a scris pe la capitolul tehnici si curaj la lucrat si postat imagini. Unde nu te descurci, intreaba. Ti se va raspunde cu siguranta.
Ideea e sa pui poze cu macheta si in faza asamblarii si vopsirii, poate asa se pot corecta/imbunatatii unele carente.
Spor in continuare
@Dany96
Salut amice.
-De ce crezi ca s-a gresit la reprezentarea acestui aparat ?
Din ceea ce ai aprofundat tu legat de subiectul in cauza ?
Daca da, mai aprofundeaza, iar daca o sa-ti mentii si peste un an acest hobby, te asigur ca o sa merite !

#6
Postat 08 February 2009 - 10:54 PM
Pentru prima macheta, mai ales biplan, e chiar OK. De acuma, fiecare zburatoare noua va iesi mai bine decat precedenta.
Inca 3 observatii: la imbinarea jumatatilor - chit si pila/smirghel; la vopsit cu pensula, da atatea straturi cate e nevoie sa acopere (la WW1 merge cel mai bine pensula, pentru ca desenul valurit al aripii ascunde multe din urmele de pensula - mai exact nu le ascunde, ci inseala privirea); scama din stanga postului de chilotaj.
Inca 3 observatii: la imbinarea jumatatilor - chit si pila/smirghel; la vopsit cu pensula, da atatea straturi cate e nevoie sa acopere (la WW1 merge cel mai bine pensula, pentru ca desenul valurit al aripii ascunde multe din urmele de pensula - mai exact nu le ascunde, ci inseala privirea); scama din stanga postului de chilotaj.
Aceasta postare a fost editata de alexelu_marinelu: 08 February 2009 - 10:57 PM
#8
Postat 08 February 2009 - 11:15 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1