Pai eu ce sa zic?De la ultima postare,lucrarea a stagnat complet din mai multe motive:timp,idei,lipsa unor figurine,etc.Iar vizavi de " VARZA DE TOPIC",eu zic ca nu mi se prea potriveste.In general ,am avut postari cu kituri finalizate,care nu cred ca au ocupat mai mult de 2 pagini...scuze,doar la Tiger 1 Porsche am facut ceva abuz .In schimb am avut ocazia sa vad aici si 6 pagini,intr-o singur topic,iar la final n-am vazut nimic,nici macar o singura poza...omul l-a bagat frumos in cutie "ca mai are de studiat". .Din pctul meu de vedere asta se poate numi " VARZA DE TOPIC"!
SdKfz 251/22-Hasegawa 1/72 ...aproape finalizat
#22
Postat 26 February 2009 - 08:18 AM
dani, la 14 Feb 2009, 17:56, a spus:
..... Mai este ceva pana la final,dar am o singura mare intrebare.Vi se pare ca as mai avea nevoie de aerograf????
Mai fratilor, va cam scapat intrebarea asta !! In afara de Cata, nu a raspuns nimeni la ea !!!
Adevarul e ca ti-a iesit foarte bine vopsirea la acest model. Daca nu ai fi precizat ca-i vopsit la pensula, eu as fi zis ca l-ai vopsit cu aerograful ...
Teoretic e mai bine sa vopsesti cu aerograful, calitatea aplicarii vopselei e mai buna.
Dar in cazul particular al scarii 1/72 si la AFV, suprafetele in general sunt mici (nu ca la avioane !!) si orice ai face, multe piese si zone ale kitului, nu pot fi vopsite decat cu pensula.
Asa ca .... avantajul aerografului nu e zdrobitor (in acest caz particular). Mai ales daca ai dezvoltat o tehnica asa buna, de vopsit cu pensula.
Plus ca, asa cum estimezi, pana dezvolti o tehnica buna de lucru cu aerograful, s-ar putea sa mai "strici" unele kituri ...
Totusi, asa treptat, nu e rau sa ajungi si la un aerograf. Dar atentie, fiindca vei vopsi camuflaje si zone/suprafete mici, iti trebuie unul, capabil sa vopseasca bine cu jet/duza mica/subtire. Deci nu-ti cumpara chiar orice ... Asta-i parerea mea, dar poate altii au alte argumente mai viabile .... ?!
Aceasta postare a fost editata de Blue-Max: 26 February 2009 - 08:19 AM