Forum Machete,Modelism,Hobby: aerograf - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

aerograf bule aer in rezervor

#21 Useril este offline   dantekk 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 07-October 08
  • Location:Bucureşti
  • Interests:Armor Fighting Vehicles, World War 2 Era<br />N00b Level :)

Postat 26 March 2009 - 10:25 PM

Vezi postareaZ-mare, la 26 Mar 2009, 21:07, a spus:

Atentie, sa fie de la acelasi producator pentru acelasi aerograf. Vezi ca s-ar putea sa fie insotite si de ac (ar fi chiar bine)!


Păi tot de la Hobbyx.ro, mai precis astea (altele nici nu au). Şi văd că fără ac.

22 lei bucata ? Sau mai multe ? Ca īn poză ? Īn fine, n-am īncotro, aşa că deja am comandat.

#22 Useril este offline   dantekk 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 07-October 08
  • Location:Bucureşti
  • Interests:Armor Fighting Vehicles, World War 2 Era<br />N00b Level :)

Postat 08 April 2009 - 12:15 PM

Am schimbat duza, dar acum am alta problema: cand apas pe trigger, da direct cu vopsea. El e double action, deci trebuie sa iasa doar aer cand apas, iar cand dau in spate de trigger sa iasa vopseaua. Ce spanac are ? :(

#23 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 08 April 2009 - 01:27 PM

Ai impins bine acul in diuza? Daca da, atunci ma tem ca diuza nu este buna!

#24 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12670
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 08 April 2009 - 01:27 PM

Insemna ca acul nu obtureaza corect duza, adica nu o inchide complect. (asta daca nu ai in fata tigerului acel surubel care iti sereaza o anumita pozitie!)
Trebuie sa faci asa:
- desfaci capacul din spate. O sa vezi doua suruburi randalinate. Unu tine acul blocat (cel din spate) iar celalat insurubeaza tot ansambul in corpul aerografului;
- ti de cel ce insurubeaza ansamblul si desfaci surubul ca sa eliberezi acul;
- desfaci capacul duzeli ca sa o poti vedea bine;
- vezi ca trigeul sa fie in pozitia "maxim in fata;"
- impungi usor de ac pina duza este obturata complect;
- cu ajutorul surubului blochezi acul in aceasta pozitie;
- pui capacul de coada la locul lui.
Ar trebui sa nu mai ai probleme!

#25 Useril este offline   dantekk 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 07-October 08
  • Location:Bucureşti
  • Interests:Armor Fighting Vehicles, World War 2 Era<br />N00b Level :)

Postat 08 April 2009 - 01:59 PM

Ok, multumesc mult pt sfaturi !
Incerc cum ajung acasa.

#26 Useril este offline   dantekk 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 07-October 08
  • Location:Bucureşti
  • Interests:Armor Fighting Vehicles, World War 2 Era<br />N00b Level :)

Postat 10 April 2009 - 10:20 AM

Salut,

Am facut cum ati zis si intr-adevar era de la ac. Cand l-am demontat sa-l curat, nu l-am infipt cum trebuia.
Multumesc inca odata pt sfaturi. :)

#27 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12670
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 10 April 2009 - 03:57 PM

Ma bucur ca s-a rezolvat! Grija pe viitor! :-)

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi