Forum Machete,Modelism,Hobby: Incepator - Help - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Incepator - Help

#1 Useril este offline   laurici 

• Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 17-January 09
  • Interests:Inca nu stiu:P

Postat 21 January 2009 - 04:45 PM

Deci ... mi-am luat si eu o macheta : Roden RAF S.E.5a w/Hispano Suiza  1:48 si as vrea si eu sa imi ziceti cum procedez. ce imi trebuie, cu il asamblez, si la fel cu vopseaua ce fac.... deci in mare, un mic rezumat despre ce si cum trebuie sa fac? 

Multumesc anticipat:D!

#2 Useril este offline   dflc03 

• Membru senior
  • Postari: 226
  • Inregistrat: 22-June 08

Postat 21 January 2009 - 05:50 PM

Salut. Si eu sunt foarte incepator si probabil nu sunt cel mai potrivit sa dau sfaturi, dar pot sa iti dau ceva idei. Un bun inceput ar fi sa citesti ce s-a scris la sectiunea Articole de pe cartula.net si la sectiunile Aviatie, Materiale, Tehnici, Unelte&Instrumente de pe forum. Eu asa ma facut. Apoi, te inarmezi cu niste cutter-e, pile fine, penseta, hartie abraziva rezistenta la apa, chit pentru modele, adeziv, clestisori, cleme de rufe si o macheta de doi lei (ma rog, in cazul meu a fost una de 10 lei) de care sa nu iti para rau ca o faci varza. Te apuci apoi de lucru si o sa iti dai singur seama cam ce poti sa faci si ce nu. De vopsit, iti iei vopsele, diluant si lacuri conform indicatiilor din prospectul modelului ( sau echivalente, gasesti informatii pe forum), pensule sau airbrush+compresor (dupa buget) si exersezi.
Multa bafta!

Aceasta postare a fost editata de dflc03: 21 January 2009 - 06:04 PM

#3 Useril este offline   Z-mare 

• Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12673
  • Inregistrat: 07-December 04

Postat 22 January 2009 - 08:16 AM