Ideea acestui proiect, fata de alte cocktailuri shermaniste, a fost sa incerc sa-l detaliez cat mai mult... folosind cat mai putine produse "after market".
In aceasta etapa, m-am ocupat de coca superioara. In fotografia de mai jos, se poate vedea ca i-am schimbat oleaca infatisarea... fata de piesa originala :
Am texturat suprafata cu Surfacer 500 pentru simularea efectului de fuziune, am detaliat aripile, busoanele rezervoarelor, balamalele capacului blindat al admisiei pentru aerul de racire al motorului si protuberantele frontale.
Am adaugat scara de acces a echipajului si suporturile trapelor in pozitia deschis si am modificat pozitia bridei frontale de fixare a cablului de remorcare.
Am adaugat sitele de protectie ale capacelor compartimentului pentru "grousers" ( din fotoincizie ), farurile cu protectiile lor ( tot din PE ), sirena + canalizatia sa electrica... si o superba mitraliera de 0,3 inch, de la "RB Models" :
Dar ... cel mai mult am muncit la periscoapele rotative ale trapelor frontale, pe care le-am reconstruit TOTAL, din piesa originala am pastrat doar capacul basculant de protectie :
A fost o chestiune de "onoare"... ca sa-i zic asa... Daca in "odioasa scara" si chiar si in braille ( la kiturile Dragoneze moderne ) exista optiunea de a monta periscoapele deschise, la kiturile pasoptiste NU EXISTA din cutie, aceasta binecuvantare...
Prea multe, multpreaspaniole proiecte vazut-am io... la care autorul, desi la indemana le-a avut... cu mare gratie si nepasare le-a montat inchise. Chestie care, cel putin la Sherman, este nitel stupida. Macar periscopele driver-ului si al comandantului, ar trebui sa fie in pozitia deschis.
Pe langa periscoape, am mai detaliat oleaca si trapele :
Cum am zis mai sus, am acordat ceva atentie si busoanelor rezervoarelor si balamalelor capacului blindat :
Pentru luminile de pozitie/stopurile din spate, a trebiut sa aduc doua corectii.
In primul rand suportul si canalizatia electrica din spate, apoi protectiile... Piesele din fotoincizie pe care le ofera setul folosit de mine, au o forma eronata. Asa ca... a trebuit sa utilizez piesele originale din stiren, subtiate considerabil cu o freza diamantata cilindrica, pe interior.
Am profitat de ocazie si am dat si o gaura pentru manivela, in locul cuvenit.
In urmatoarea etapa, ma voi ocupa de lotul uneltelor de bord...
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 10 September 2009 - 02:41 PM