Forum Machete,Modelism,Hobby: Vopsea "lipicioasa"? - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Vopsea "lipicioasa"?

#1 Useril este offline   buha 

• Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 266
  • Inregistrat: 31-December 08

Postat 17 January 2009 - 09:26 PM

Am inceput sa lucrez la un Sd.Kfz. 251/1 si am ajus sa vopsesc unele piese. Deoarece sunt incepator m-am izbit de o problema...  :-(

Folosesc emailuri de la Agama (asta am gasit la magazin) dar vopseaua este lipicioasa dupa uscare, in sensul ca mi se lipesc piesele de degete daca presez pe ele. Daca apas si mai tare, imi raman amprenta pe ele. Ca diluant am folosit D509 (am gasit pe forum aceasta recomandare), pensule mi-am cumparat de la librarie, vopseaua am agitat-o bine iar piesele le-am curatat cu alcool izopropilic inainte de vopsire. Dupa mai bine de 24 de ore de la vopsire am niste canistre de benzina tare lipicioase, un sasiu care aduna praful si cateva banchete care se lipesc de masa.  :-)

Unde am gresit si cum pot rezolva aceasta problema?

#2 Userul este online   Z-mare 

• Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12663
  • Inregistrat: 07-December 04

Postat 17 January 2009 - 09:31 PM

Nasol. Agitarea vopselei cum ai facut-o, prin miscarea cutiutei sau cu o ansa? Trebuie cu o ansa, amestecarea, la prima folosire, trebuie sa dureze cam 5 minute.
O alta cauza ar putea fi diluantul care nu este D 509 ci tip D509, care ar putea fi o facatura.
Incearca cu diluant de la alta firma sau cu D511 de la Kober sau diluant de la Dyo.

#3 Useril este offline   buha 

• Membru senior
  • Postari: 266
  • Inregistrat: 31-December 08

Postat 17 January 2009 - 09:40 PM

Am agitat cutia inainte sa o deschid si am folosit o sarma indoita pentru a agita vopseaua dupa deschidere.
Am dat pe un litru de diluant 5 ron; cand ies prin oras o sa caut unul mai scump si sper sa rezolv problema. :-(