le FH 18-10,5 cm leichte Feld Haubitze - kit AFV 1/35;sau ce am mai lucrat.
#22
Postat 26 January 2009 - 09:39 PM
AdiP, la 26 Jan 2009, 16:48, a spus:
Avand in vedere ca nu duci lipsa de spatiu, degeaba invoci punctul 2 !!!
Cand te vei apuca de Morser, ma oblig sa-ti fac eu o diorama pe masura lucrarii.
Tu alegi
Cand te vei apuca de Morser, ma oblig sa-ti fac eu o diorama pe masura lucrarii.
Tu alegi
Daca tot ai chef de o treaba d'asta,o sa te invit la o diorama cand va sa fie "complexul Dora"
-untill then...
-Multumesc Bill
@Laure,multumesc pentru felicitari;nu va fi singur,ii urmeaza si tractorul,ceva mai tarziu;vor forma o echipa
Desi cei de la AFV ofera-sub forma de bonus-o pereche de roti,din varianta cu spite din lemn si bandou din guma,cu indicatia de a opta pt.oricare versiune,eu am folosit tot varianta de tren cu roti ambutisate-oferite in kitul de baza,cu cale de rulare turnata din stiren-pentru simplul motiv ca nu am identificat in fotografii versiunea LeFH 18/39 10,5 cm "incaltata"cu roti cu spite din lemn;la versiunile mai tarzii(de austeritate,sa le spun asa),am intalnit,dar nu la md.39.
#24
Postat 26 January 2009 - 11:06 PM
da,este modelul 18/39 dar cu alt tip de roti(nu par a fi din lemn),si fara frana de gura;
-o adaptare a versiunii"de baza"ca sa zic asa;oricum au fost fabricate cam 200.000 in total,deci cred ca se poate intalni sub mai multe "forme".
-o adaptare a versiunii"de baza"ca sa zic asa;oricum au fost fabricate cam 200.000 in total,deci cred ca se poate intalni sub mai multe "forme".
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 26 January 2009 - 11:11 PM
#26
Postat 27 January 2009 - 09:16 AM
Z-mare, la 27 Jan 2009, 08:28, a spus:
Excelenta lucrare! M-ai dat gata cu vopseaua aia sarita de pe tun (si nu numai). Cum ai facut-o?????
Salut Zetule,ma bucura aprecierile tale.
Am folosit "dark yelow" de la Tamya ,atat acrilic cat si email(de fapt Tamya Spray).
Ciupiturile le-am "atacat" cu o combinatie de "otel"si"negru mat" diluate cam la 60% in cazul in care am lucrat pe o suprafata vopsita cu email(scutul,teava,cilindrul recuperatorului,falcele).
In locurile vopsite cu acrilice(rotile,in principal) am atacat vopseaua,inca cruda(prin simpla tamponare cu o bucata de burete imbibat in apa chioara).Cand s-a fixat stratul de vopsea(in ambele configuratii),am dat ulei(umbra arsa+putin negru)ce s-a stabilizat in"ciupituri";surplusul a fost inlaturat,desigur,in timp util.
La final putin grafit a rezolvat "micile neintelegeri" care au aparut .
In cazul scutului am insistat asupra efectelor,cam asa:
#27
Postat 28 January 2009 - 02:09 AM
Asa DA! Cu noile poze putem sa vedem mai bine! Herr Braun arata execelent!! Feliectari in primul rand pentru munca, si apoi pentru vopsire.
Am obsrvat cu mare bucurie o imbunatitre a modului de constructie. Nu mai exista bavuri, urme de taiere, abia am gasit 2 la nivelul de marime le care ai pus pozele. Imi pare tare bine cand o mana iscusita la vopsea construieste si cu atentie!
Trebuie sa mai zicem ca ne plac si pozele de la constructie si pe deasupra pot sa-ti faca si tie un bine. Ne-ai aratat tunul deja vopsit cu chiulasa nechituita si asamblata direct din cuite (aceasi treaba cu bratele de torsiune de la roti). La acel moment deja nu mai ai ce sa faci!
La toate tunurile chiulasa este dintr-o ducata: Model 10,5cm/40 acelasi mecanism de incarcare
Cat despre mecanismul percutorului lasat deschis, parerea mea este ca: ori se vede lumina prin teava, ori trebuie sa dai bagi un disc de stiren vopsit in alama ca sa sugerezi fundul de proiectil. Indiferent cum frate, Longinus ridic palaria pentru lucrarea ta.
P.S. Spadele, teava, scutul, rotile sunt ...
Am obsrvat cu mare bucurie o imbunatitre a modului de constructie. Nu mai exista bavuri, urme de taiere, abia am gasit 2 la nivelul de marime le care ai pus pozele. Imi pare tare bine cand o mana iscusita la vopsea construieste si cu atentie!
Trebuie sa mai zicem ca ne plac si pozele de la constructie si pe deasupra pot sa-ti faca si tie un bine. Ne-ai aratat tunul deja vopsit cu chiulasa nechituita si asamblata direct din cuite (aceasi treaba cu bratele de torsiune de la roti). La acel moment deja nu mai ai ce sa faci!
La toate tunurile chiulasa este dintr-o ducata: Model 10,5cm/40 acelasi mecanism de incarcare
Cat despre mecanismul percutorului lasat deschis, parerea mea este ca: ori se vede lumina prin teava, ori trebuie sa dai bagi un disc de stiren vopsit in alama ca sa sugerezi fundul de proiectil. Indiferent cum frate, Longinus ridic palaria pentru lucrarea ta.
P.S. Spadele, teava, scutul, rotile sunt ...
#28
Postat 28 January 2009 - 03:22 PM
Multam Cata.
La cele adaugate de tine ar fi de spus ca:intr-adevar culata am lasat-o pe"deschis" conditie in care ar fi trebuit:
1)manerul de actionare al inchizatorului,trebuia montat cu parghia spre spate,pozitia in care se afla el acum corespunde in mod normal,culatei inchise;
2)in varianta deschisa(dupa tragere)tubul cartusului ar fi fost aruncat afara demult(deci nu poate fi vazut);
3)in fine(poate cel mai important)pentru ca am reprezentat obuzierul in pozitie de mars,culata ar fi fost normal sa o reprezint inchisa(orice "racan" stie ca in mars,inchizatoarele se inchid si zavorasc)deci...
probleme de "logistica"si logica machetei .
Multumesc pentru aprecieri si tinem aproape:urmeaza tractorul .
La cele adaugate de tine ar fi de spus ca:intr-adevar culata am lasat-o pe"deschis" conditie in care ar fi trebuit:
1)manerul de actionare al inchizatorului,trebuia montat cu parghia spre spate,pozitia in care se afla el acum corespunde in mod normal,culatei inchise;
2)in varianta deschisa(dupa tragere)tubul cartusului ar fi fost aruncat afara demult(deci nu poate fi vazut);
3)in fine(poate cel mai important)pentru ca am reprezentat obuzierul in pozitie de mars,culata ar fi fost normal sa o reprezint inchisa(orice "racan" stie ca in mars,inchizatoarele se inchid si zavorasc)deci...
probleme de "logistica"si logica machetei .
Multumesc pentru aprecieri si tinem aproape:urmeaza tractorul .