Pagina 1 din 1
Renault 1/43
#1
Postat 15 January 2009 - 12:31 PM
La fel ca Dacia, acest topic doreste sa prezinte modelele Renault la scara 1/43.
Incep cu Renault 12 Break scara 1/43, productie NOREV.
Macheta este atent lucrata cu multe detalii si finisari elegante. In primul rand, manerele portierelor sunt reprezentate fidel in contrast cu modelele IXO care au aplicata vopsea argintie pentru a sugera locul.
Un alt aspect interesant este botul autentic de Renault, mai serios, cu farurile ovale, grila de aerisire si semnalizarile lucrate din plastic bicolor.
Incep cu Renault 12 Break scara 1/43, productie NOREV.
Macheta este atent lucrata cu multe detalii si finisari elegante. In primul rand, manerele portierelor sunt reprezentate fidel in contrast cu modelele IXO care au aplicata vopsea argintie pentru a sugera locul.
Un alt aspect interesant este botul autentic de Renault, mai serios, cu farurile ovale, grila de aerisire si semnalizarile lucrate din plastic bicolor.
#3
Postat 16 January 2009 - 11:20 AM
L-am gasit pe Ebay. Pretul de pornire 0.99 dolari si 2 zile ramase. Am licitat un dolar si am sperat, pana la urma am avut bafta sa nu mai supraliciteze nimeni. Plus transport m-a ajuns 15 dolari. Este nou nout, fara nicio zgarietura doar ca fara cutie. La un moment dat mai era un break albastru tot Norev dar in vitrina de plastic si cutie de carton la 38 dolari free shipping. Acum a disparut.
#4
Postat 16 January 2009 - 01:03 PM
Nu a disparut, doar ca free shiping e pentru USA:
http://cgi.ebay.com/1-43-Norev-Renault-12-...1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/1-43-Norev-Renault-12-...1QQcmdZViewItem
#6
Postat 20 January 2009 - 11:03 PM
#8
Postat 21 January 2009 - 12:50 AM
Nu stiu daca este IXO deoarece nu scrie nimic.
Ca varianta rally are oglinda este o gresala cum o graseala este si teava de esapament negaurita.
In acei ani masinile de raliu nu aveau oglinda exterioara dar aveau tevile de esapament gaurite
Uite o poza a lui Eugen Ionescu Cristea in Raliul Balcanic din 1970, daca nu ma insel
O poza cu Piot in Turul Corsicii 1966. R8 Gordini nu are oglinda
Modelul tau este corect.
Ca varianta rally are oglinda este o gresala cum o graseala este si teava de esapament negaurita.
In acei ani masinile de raliu nu aveau oglinda exterioara dar aveau tevile de esapament gaurite
Uite o poza a lui Eugen Ionescu Cristea in Raliul Balcanic din 1970, daca nu ma insel
O poza cu Piot in Turul Corsicii 1966. R8 Gordini nu are oglinda
Modelul tau este corect.
#9
Postat 21 January 2009 - 01:02 AM
Hmm...de ce nu aveau oglinzi laterale in perioada respectiva ? Banuiesc ca unul din motive: traficul redus in comparatie cu cel de acum. Renault 8 - IXO are oglinda laterala in schimb in poza pe ebay la Renault 8 Gordini nu avea. Astept coletul sa vad exact.
Aceasta postare a fost editata de AndyNed: 21 January 2009 - 01:02 AM
#12
Postat 22 January 2009 - 10:17 PM
Desi nu este un Renault 100% poate face parte din galeria Renault.
Alpine Renault 1600 varianta civila.
Desi pe burta modelului scrie Solido nu exceleaza in detalii si finisaj.
Chiar daca se deschid usile, mai bine nu se deschideau, vopseaua albastru metalizat este prost aplicata, farurile aveau bavuri, stergatoarele de parbriz sunt basolerief, nu are oglinda retrovizoare exterioara, lipseste stalpul triunghiului de la portiere, scaunele din spate, pentru copii, lipsesc, detalii pe dedesupt ioc, axele rotilor sunt nituite, jante nichel in loc de aluminiu si multe altele sau muuuult de lucru.
Bine ca are deport negativ la rotile din spate si arc de securitate
Pozele
Sper sa intru in posesia unui Alpine Renault 1600 S, varianta rally, si sa ma mai inveselesc putin.
Alpine Renault 1600 varianta civila.
Desi pe burta modelului scrie Solido nu exceleaza in detalii si finisaj.
Chiar daca se deschid usile, mai bine nu se deschideau, vopseaua albastru metalizat este prost aplicata, farurile aveau bavuri, stergatoarele de parbriz sunt basolerief, nu are oglinda retrovizoare exterioara, lipseste stalpul triunghiului de la portiere, scaunele din spate, pentru copii, lipsesc, detalii pe dedesupt ioc, axele rotilor sunt nituite, jante nichel in loc de aluminiu si multe altele sau muuuult de lucru.
Bine ca are deport negativ la rotile din spate si arc de securitate
Pozele
Sper sa intru in posesia unui Alpine Renault 1600 S, varianta rally, si sa ma mai inveselesc putin.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1