VIN PIRATII !!!
#1
Postat 11 January 2009 - 05:52 PM
Pe net aceiasi corabie am vazut-o sub alt nume, eu am kit-ul de aici dar mai este si cel de aici
Este un kit destul de simplu si poate fi abordat si de catre incepatori, componentele din lemn sunt taiate cu laserul, baghetele sunt de diferite esente iar tunurile si diferite componente de ornament sunt din bronz sau rasina, cum ar fi carma navei. De cand am luat kit-ul am spus ca aceasta nava se preteaza sa fie una de pirati si am inceput lucru la ea....
practic corpul navei e gata, trebuie sa mai pun acele piese de ornamen, si trec la catarge, renunt la panzele din kit care sunt dintr-un material sintetic gen perdea dar cu o tesatura mai deasa, si pun in loc o panza speciala pentru imprimanta, se poate lista pe ea fara probleme are o tesatura care mie i-mi place si aceiasi panza am folost si la WASA .....
mai jos este nava in stadiul in care este ea acum dar si un felinar si acela in lucru.
#6
Postat 12 January 2009 - 12:34 AM
#8
Postat 12 January 2009 - 09:54 AM
#9
Postat 12 January 2009 - 09:58 AM
corsar, la 12 Jan 2009, 09:54, a spus:
Daca zici ca asa e in plan, presupun ca nu e o greseala. Dar totusi, care e logica ?!
Crios, ne ajuti sa pricepem "skepsisul" !
#10
Postat 12 January 2009 - 12:47 PM
Spor!
#12
Postat 12 January 2009 - 07:31 PM
in prima poza arata cum se monteaza coastele si puntile....se poate observa lesne ca puntile sun inclinate.....nimic neclar aici
in a doua poza arata cum se face filajul........ok si aici, in concluzie dupa cum arata planul, filajul urmareste planul inclianat a puntii....
in poza a treia surpriza.....(destul de ne placut a a fost pentru mine) filajul este perfect drept si nu mai unrmareste planul inclinat al puntii ....
aici vreau sa precizez ca numai la puntea mare, principala diferenta fata de orizontala e de 8 mm datorita inclinarii....si de aici se dau mai multe treburi peste cap cu pozitionarea tunurilor si a celor bagete ornamentale...
aici cu toate ca am facut un compromis, nu am lasat filajul nici orizontal cum arata in plan dar nici cu o inclinatie atat de mare cum arata tot in plan....rog pe cei mai experimentati sa faca putina lumina si in mintea mea ca pe viitor sa stiu cum sa abordez o asemenea situatie.......
#13
Postat 13 January 2009 - 12:12 AM
#14
Postat 13 January 2009 - 10:33 AM
Blue-Max, la 12 Jan 2009, 09:45, a spus:
Deja s-a scris ca nu este gresita, dar timonierul nu statea cu spatele.
De cele mai multe ori suntem influientati de cele vazute prin filme unde timona e nitel mai mare decat volanul masinii.
In realitate, la multe nave cu panze timona era aproape cat un om si timonierul o manevra din lateral, pozitie care ii conferea o mai mare forta pentru manevrarea acesteia.
In situatia asta nu mai conta daca timona era in fata sau in spatele axului.
Bafta!
#15
Postat 13 January 2009 - 06:22 PM
#16
Postat 13 January 2009 - 07:49 PM
Navigarea cu astfel de nave, fiind un sport extrem, se facea cu oameni care stiau foarte exact ce au de facut.
Mecanismul de actionare al carmei cu ajutorul timonei, pe cat de simplu era si destul de sigur posibilitatea ca acea imensa carma sa rasuceasca in contra numarul mare de spire de pe ax era destul de mica dar exista.
O astfel de carma (la vremurile respective ma refer) era greu de manevrat cu mainile la spate, mai putin greu cu mainile in fata si mult mai usor de manevrat din lateral.
Timonierul nu actiona tot timpul timona ci doar la schimbarea directiei, in restul timpului aceasta fiind blocata si discutand despre o nava maritima, acest timp era destul de lung .
Bafta!
#17
Postat 13 January 2009 - 08:28 PM
crios, la 13 Jan 2009, 19:49, a spus:
Crios, eu stiam ca aia e SINGURA norma de protectia muncii, restul sunt simple norme de aplicare
Corsar, arata bine corabia. Ai spus la inceput ceva despre o panza pentru imprimanta, poti sa dai te rog ceva mai multe detalii? Cat de potrivita este pentru realizarea panzelor pentru nave?
#18
Postat 13 January 2009 - 08:46 PM
cartula, la 13 Jan 2009, 20:28, a spus:
Asa este!
Am marit poza care mi-a convenit cel mai mult si in care se vede felul in care este legata timona de carma.
Acolo se vede clar ca ar fi fost si mai incomod si chiar periculos de stat intre paramele ce actioneaza carma.
Bafta!
#19
Postat 13 January 2009 - 11:49 PM
sa nu ma intrebati pe unde sa gaseste.....e foarte simplu.....la mine la serviciu.....avem o sectie si de imprimerie textila si eu culeg acele cazaturi din care se poate face un format A4...macar......
din spuse neverificate ar fi si pe la METRO...la raionul unde este si hartie foto pentru imprimante
mai jos sunt si doua poze ca sa se observe si tesatura cum este
am uitat sa precizez ca acesta panza CANVAS este perfecta pentru a fi pictata si cu pensonul cu vopsele acrilice sau email .......test facut de mine..... vopselele fiind mult diluate ...un pic mai mult ca pentru aerograf......
Aceasta postare a fost editata de corsar: 13 January 2009 - 11:52 PM